Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

Az öregek hozzák a szabályokat, a fiatalok a kivételeket.

2010.11.27. 00:34 | DarkKarol | Szólj hozzá!

Az öregek hozzák a szabályokat, a fiatalok a kivételeket.

 

 Nos… A héten nem ittam semmit koleszben. De viszont cigiztem :S. De jövő héttől azt se fogok. Jah meg vettem egy 20 soros Steel bakancsot! 2 éves és használt, 10 ezerért volt, de elég jó állapotban van. Szerintem megérte. Meg 1000Ft-ért 2 melltartót. Igaz az is „használt”. De már úgyis akartam venni mind 2t. Meg inni szerintem fogok jövőhéten… Hétfőn. Akkor lesz a szobatársam születésnapja aztán… :S De utána nem akarok.

 A barátommal egészen megvagyunk ^^. Néha úúúgy tud hiányozni. Úgy nagyon-nagyon és akkor olyan rossz. Meg így most is…

 Jah meg olvastam Andersent. A gyufa árus kisleány meg a Rendíthetetlen ólomkatona. Kiskoromban meséltek Andersent, de csak nagyjából emlékeztem a sztorira. Nem tudom, rám tört, hogy elkell olvasni. Olyan szomorúak :(.

  Tegnap (Péntek) suliban voltam. Első óra magyar… Először is elmesélem az előzményeket. Van a magyar tanárnő, Tanga. Azt nem bírjuk osztálytársnőimmel. És általában a mögöttem ülő két lány szokott „rosszalkodni”. És akkor ott így mondják ilyen hülye handsúlyban, hogy „Bevág   a Tanga!”. Mert valamelyik első napokon tanga volt a tanárnőn xD. És ilyen idősebb és állandóan kinn van a dekoltása ami szerintem már tökre nem „szexi”. De ki tudja… Meg egyszer kiment az egyik – hát nem a legszebb – osztálytársunk felelni és erre elkezdett ott izzadni. Ahogy az osztálytársnőim mondanák „nedvedzeni” xD.

 Aztán Csütörtökön nem volt a hátsó padból az egyik lány. Maradtunk hárman. Állandóan röhögtünk. Főleg én. Én inkább csak röhögtem. A tanár szídott is. Aztán van ez a dumája, hogy „Isten az Atyám, beírom az egyest!” xD. ÉS ezen szoktunk röhögni meg felhozzuk. Meg mondta is órán. Meg elkezdi, hogy „Én galamb lelkű vagyok!”. És akkor ez a kijelentés… Erre osztálytársnőm: „Csirke lelkű”. Aztán össze hoztuk a Tangával. „Csirkés tanga, tangás csirke” meg ilyenek xD. Maradt Tanga.

 Szóval rosszuk voltunk. Eléggé. De csak röhögtünk, legalábbis én. És engem jobban izélt. Aztán dumált hozzám erre hátra néztem osztálytársnőmre, mintha neki beszélne. És akkor odajött mellém dumálni. Hogy most már az igazgatóhoz fog vinni xD. ÉS mindig igérget, de sose írja be az egyest :D.

 Aztán Pénteken… Hát unatkoztam. Elterültem a padon és zenét hallgattam. Aztán mind 2 fülem be volt dugva. És mindig túlkiabálta a zenét és kicsit feljebb hangosítottam. Csak aztán az osztály elcsöndesedett és hát… Hallatszódott. Erre elkezdi, hogy „Hadd ne vegyem el!”. Meg aztán lehalkítottam és akkor ott elkezdi nekem, hogy nagyon laza vagyok xD.

 Hát aztán szünetben jött is Szander és ott röhögtünk ezen xD. Jah meg mondtam neki, hogy „Múlt órán az volt a baj, hogy hangos vagyok…” vagy ilyesmi. Hát senki se értette. A tanár nem reagált rá semmit és hallottam, hogy valaki meg is kérdezte, hogy „Mit mondott?”. :S Nah ez szar volt.

 Egyébként ezt szokták énekelni osztálytársnőim: https://www.youtube.com/watch?v=SZMzh8uDJEc xD

 

 Szóval suli után meg mentem koleszbe. Utána meg apu munkahelyére. Kicsit éhes voltam. Aztán meg anyu hívott, hogy ott van mellette a Camponában. És akkor oda mentem hozzá, kajáltam meg beszélgettünk. Meg jött DNS. Anya kijött elé és amíg várta én ott voltam vele. Apu úgyis dolgozott én meg gépeztem volna csak… Úgyhogy aztán meg anyuék elindultak és kiraktak apu munkahelyénél (alig 1 utca xD) aztán még vártam egy kicsit és 9 körül apuval „haza” értünk. Jah mert busszal jöttünk onnan. Kb. fél óra volt az út.

 Holnap meg 10kor kelek. Fél 11-re elvileg haza érek. És akkor 11re jönne Horrorro. De majd írok neki sms-t, hogy inkább 12-re. Mert még hajat mosok meg kipróbálok 1-2 ruha összeállítást.

 Aztán most így ennyi…

 Jah meg dec. 5.-étől Doáék nálunk fognak lakni. Eleinte nagyon nem örültem neki. Azt hittem, hogy a „fogadott tesóm lesz”. Szóval majd használja a laptopom meg minden. Mintha a tesóm lenne. De aztán anyu mondta, hogy nem dehogy. Ott lesz a saját gépjük. Csak mert sikerült eladniuk a házukat aztán most nem tudnak majd hova költözni és oda jönnek hozzánk. Anyu azt mondta, hogy amíg el nem adjuk a házat ill. amíg nem találnak ők más megoldást (már ha találnak vagy keresnek). És hozza Doa a nővérét meg az anyját… és ott az emeletemen fognak lakni -.- :S. De majd jön a Horrorro meg ilyenek akkor megfogja érteni, hogy hagyjon magunkra. Meg majd azért beszélek vele. És nem akarom, hogy az legyen, hogy hétvégénként nem tudok majd kockulni, mert ott lesz xD. Szeretem én Doát meg minden, de… Azért megárt belőle a sok xD!

 Jah meg Pénteken csak 2-en voltunk lányok. És a másik lány előlre ült néhány fiúhoz. Erre mögém ült Cz (Zottáán) azzal a szöveggel, hogy „elküldték a többiek”. Aztán meg Jött Greg is. Kérdeztem, hogy nem ülnek-e oda (Szanderral). Erre hozta a cuccát. Aztán nem sokkal később egy másik srác megkérdezte, hogy szabad-e a hely. Mondom igen. Aztán oda ült. És hát „kicsit” nyomul :S.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr642475976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása