Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

A feltétlen szeretet feltétele a végtelen türelem.

2010.11.02. 22:16 | DarkKarol | Szólj hozzá!

A feltétlen szeretet feltétele a végtelen türelem.

 

Egyébként időközben 2 óra lett. És átjött Doa. Kibeszéltünk mindent. Neki egy másik sráccal volt baja (fél éve szerelmes belé) és Vasárnap találkoztak és elmondta neki, hogy mit érez… A srác meg kedvesen visszautasította. Aztán hát most ment el nem rég (19:50) Doa.

 És hát mondtam neki, hogy szeretnék nőgyógyászhoz menni. Mert mielőtt még meg történne az a dolog Horrorroval, előtte még szeretnék nőgyógyászhoz menni. Hogy velem minden rendben van-e. Meg kérdezősködni. Pl. a védekezésről. Aztán mondta Doa, hogy elkísér. Holnap fél 12-es buszon találkozunk. Elmegyünk az SZTK-ba és majd a nőgyógyászati ajtó előtt megvár. Olvastam neten erről, hogy mi hogy működik, de kicsit még így is félek. Meg azért (is) kéne a nőgyógyász, mert nincs rendben a menzeszem. Nem teljesen időrend szerint jön meg…

  Szóval holnap megyek nőgyógyászhoz (nálam van a TAJ kártyám) és még beszélni akarok Horrorroval, mert megbeszéltünk egy találkozót fél 3-3-ra. És hogy 4-re tenném…

 Szóval aztán még vele is találkozok. És hát… Doa kicsit beparáztatott. Hogy hát majd ad holnap gumit… Azaz hoz egy csomagot. Mert felvilágosítás órán 2-t is kapott. Mert kért még egyet… Aztán abban van és akkor ad… Meg oda adja a csomagot xD… Meg alapból a nőgyógyásztól is félek, de most még Doa ráébresztett arra, hogy talán mit akar(hatott) Horrorro… Hogy amikor kicsit megálltunk és nézett akkor vajon mire gondolt. Én az gondoltam, hogy Ő is arra gondol amire én. És én arra gondoltam. Aztán most rájöttem, hogy lehet, hogy nem is… Lehet, hogy Ő az orálisra gondolt… Mert aztán mutatott is egy videót. Hogy a csaj így szopja a pasit és akkor aztán már ilyen rohadt gyorsan (géppel felgyorsították) utána meg a csaj ott liheg és folyik a szájából a geci… A pasi dumál még valamit (nem magyarul) és még húzogatja a farkát… Erre kicsit fura pofát vágtam. Előtte mondta is, hogy mutat egy tök romantikus (nem tudtam, hogy ennyire átvitt értelemben érti) videót. És hogy reméli nem küldöm el, vagy ilyesmi. Egyszer már meg akarta mutatni, de aztán mondta, hogy inkább mégse. Hát úgyhogy kicsit furán voltam. Próbált a csikizéssel (aminek ellen álltam) meg aztán csókolózással megvigasztalni. Utána elég hamar sikerült a gondolataimat terelnie róla.

 Most ez olyan, mintha fellenék rajta háborodva amikor hát végülis nem. Csak ne így hozta volna a tudtomra xD. Szóval másféle célzásokat is adhatott volna. Jó lehet nem esett volna le nekem, de… Hát na mind 1… Így kicsit szar volt. Szarul esett…

 

 Jah meg most van egy srác aki bejelölt facebook-on. Meg fel vett msn-re. Dumálgattunk. Erre megkérdezte, hogy van-e pasim. Mondom, hogy van. Erre írta, hogy kár. Aztán kilyukadtunk arra, hogy miért pont én? Meg mit tom… De hogy neki egyébként tetszek. Meg már szeptember közepén kinézett magának… És a többiek nem tetszenek neki. Ja és még sose beszéltünk. Egyszer elköszönt tőlem/lünk. Csak sejtem, hogy ki az.

 És van egy másik aki ugyan úgy bejelölt szinte mindenhol. Aztán írtam neki egy üzenetet Csütörtökön, hogy beszéltünk-e már? Meg nem emlékszem rá és hogy majd mutatkozzon be. Aztán Péntek este írt, hogy nem látott úgyhogy nem tudott bemutatkozni. Aztán megbeszéltük, hogy Hétfőn a 4. órában jön a 007-es teremhez és akkor bemutatkozik…

 Meg akkor holnap nőgyógyász aztán Horrorro feljön és másnap megyünk biliárdozni. Péntek nem tom és Szombaton megyek 2re Szöszhöz. Aztán asszem ott alszunk. És másnap haza és kolesz…

Nah most ezzel búcsúzom!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr912418305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása