Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

,,El kell hagynom e várost, ahol idáig éltem..."

2011.01.02. 15:09 | DarkKarol | Szólj hozzá!

 

Üdvözletem!

Most csak röviden írok. Már elkezdtem írni a Szilvesztert, de nem jutottam a végére. ÉS ma 5kor jön értem az apám aztán megyek koliba… Szóval csak következő hétvégén teszem fel a Szilveszterem :S. Addig is hoztam magamról egy-két képet… :$ Szilveszter előtt csináltam… Ja és Nagy Titok tudom, hogy akartam küldeni neked 1 képet ahol én vagyok meg Horrorro, csak ott még a régi hajam van, de azért majd fogom küldeni :). Addig itt vannak rólam az "új" képek.. :) Meg itt egy vers:

 

 

 

,,El kell hagynom e várost, 
ahol id
áig éltem. 
Új Otthont kell keresnem, 
m
áskülönben elveszem. 

Mi
óta az eszemet tudom, 
e v
áros volt a Honom. 
Itt vettem els
ő lélegzetem, 
itt
értettem meg életem. 

F
ájó szívvel, görcsös gyomorral, 
de m
égis óriási nagy kíváncsisággal 
indulok utamra a nagy vil
ágba, 
hogy szerencs
ét próbáljak. 

 []

                                        Elmegyek otthonról - Ismeretlen

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr522554307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása