Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

Az embernek három korszaka van...

2010.10.30. 23:59 | DarkKarol | Szólj hozzá!

Az embernek három korszaka van: az ifjúság, a felnőttkor és a 'remekül nézel ki'.

 

 A hetem… Hát… Vasárnap végülis nem ittunk. Így is kb. másfél órával később értem be. De viszont cigiztem. Hétfő meg a többi nap szokásosan telt.

 Szerdán találkoztam Lazyvel… Aztán Szerda este meg ittunk. Elmentünk valami parkba idősebb társasággal inni. Voltunk jó páran. De ilyen tök normálisak, jó fejek. Aztán ott kiordibált az egyik lakótelepi lakásból valami nő, hogy ránk hívja a rendőrséget.  Úgyhogy elmentünk a kisjátszóra. Aztán meg onnan is mentünk be koleszbe, mert ott meg az Őszi szünet alkalmából buli volt. De én meg a szobatársaim elmentünk „wc-zni”. Igaziból elmentünk a nagyjátszóra. Ott voltak néhányan a régi bandából meg egy csaj aki miatt már nem lógunk együtt. Ja meg 1 seggfej. Aztán én meg a szobatársam adtunk nekik pénzt, hogy hozzanak vodkát. Aztán hoztak is csak megitták. Én csak 2-3 kortyot ittam max… Erre odaadták üresen és a földhöz basztam, mert nem volt benne. Aztán végül bementünk koleszbe ahol buli volt még mindig. Le akartam ülni erre hívtak táncolni. Mondta is utólag egyik ismerősöm, hogy mindig csak kb. 3 percet, ha táncoltam, véletlenül se többet és leültem, meg támasztottam valami radiátor csövet. Csak mindig hívtak újra… Meg valami srác is hívott (akinek támaszkodtam még a buli előtt és adott rágót amit aztán kiköptem) és aztán, mint mondta az ismerős a srác azt mondta, hogy táncoljunk. Én meg hát belementem, a srác meg nem táncolt én meg táncoltam. Aztán a srác leült és aztán meg megfordított, hogy úgy táncoljak neki… Aztán ott hagytam és leültem. Meg Irkával táncoltam. Vagyis hát ott álltam és néztem. Úgyhogy aztán őt is ott hagytam xD. Legalább ennyire azért volt eszem...

 Tiszta gáz. Aztán felmentünk. Hajat mostam meg megszárítottam. Ja és a buliban mindig kérdezgették, hogy nem hányok-e. Én meg mondtam, hogy nem. Csak, mert olyan fejem volt :O. Másnap reggel még elég szarul éreztem magam. Mondták a többiek, hogy látszott is rajtam, hogy kicsit másnapos voltam. Azon gondolkoztam, hogy megérte-e. Hát nem. Akkor épp talán épp, hogy jól szórakoztam, de… Nem akarok még egyszer ilyen sokat inni. Meg a legközelebb is remélhetőleg csak jó pár hét múlva lesz… Azaz november közepe-vége fele esetleg…

 Meg az első társaság még jó volt. Jó ott is volt egy srác aki így rám meg a szobatársamra mászott és segg volt. De az a társaság sokkal jobb volt. Kivéve azt a gyereket. De mivel legközelebb csak fele ennyit se nagyon akarok inni így azt majd elküldöm a búsba :). Ráadásul rám bízta a szobatársam a cigiét és nem szívtam el. Sőt! Még bele se szívtam. Meg még becsípve se akartam cigizni.

 Mondjuk, most már tudom, hogy olyankor amikor iszok akkor azt teszem amit a mások mondanak. Itt is elmentem táncolni… Csütörtökön is ott volt a srác aki mesélte, hogy miket tettem (ez jó fej volt) és vacsoránál ott ült velem. Mert látta, hogy egyedül ülök és akkor oda ült. És elkezdi, hogy van barack pálinkája meg lesz vbk és, hogy nem akarok-e inni? Én meg mondtam, hogy nem. Utólag kicsit elgondolkoztam rajta, hogy talán mégis mondhattam volna igen-t, de már idővel meggyőződtem róla, hogy jól döntöttem. Nemet tudtam mondani. És ennek örülök :).

 Ja és Vasárnap óta nem cigiztem. Holnap lesz 1 hete :)!!! Meg telefonon beszéltem Horrorroval és dicsekedtem neki azzal, hogy Vasárnap nem cigiztem. Meg mondtam neki, hogy mondja, hogy ne cigizzek és akkor lesz kiért nem cigiznem. És mondta is, hogy hát igen tényleg ne cigizzek, mert az nem jó dolog. Meg úgy mondta, hogy tényleg nem szeretné és meggyőzött és most már csak azért se cigizek :D. Ez segített :)!

 Aztán Csütörtök este össze kellett pakolni a holmit, mert Péntek reggel le kellett vinni a táskákat a kondi terembe, hogy délután onnan fel lehessen venni. Csak, mert Péntek 8 órától nem lehetett felmenni az emeletekre. És reggel nem akartam pakolászni. És kellett mind a két táskám. A sulis is meg a másik is. És még így is volt egy nagyon nagy zacsi mellé. Szóval úgy döntöttem, hogy Pénteken nem viszek táskát. Vittem egy füzetet meg egy tollat. A bérletem, koleszos kártyám és a mobilom meg a zsebembe volt. Így mentem suliba. Összesen 7 órám volt. Vagyis 6, mert első órám Pénteken nincs. Aztán a 2. és a 3. órában fogászaton voltunk. Örültem neki, hogy akkor – mivel én mindig lemaradok és inkább hátul megyek – sikerült elszakadnom Tündértől és beszéltem Szanderrel meg Zollee-val. Vagy Zottáán vagy ki xD. Szal akinek bejövök :S.

 Mondtam neki, hogy nem cigizek Vasárnap óta (neki is dicsekedtem). Aztán kérdezte, hogy miért nem? Erre meg mondtam, hogy mert van kiért. Magam miatt nem „szoknék le” (nem szoktam rá), de most van kiért és így… És hát az a bizonyos személy a barátom ^^ úgyhogy…

 Aztán meg volt tesink (tesi cuccom volt, bent volt a szekrényben). Utána meg egy Fizika volt. Ott csak dumáltunk. Utána meg reggel össze futottunk Reet-el (megismertem a hét elején, az én sulimba jár, 12.-es, Lazy osztálytársa és Georg évfolyamtársa) és megbeszéltük, hogy együtt megyünk vissza koleszbe. És aztán a terem előtt ott várt Reet meg ott volt Lazy is és másik két srác. Aztán megyünk a buszon ami persze tömve volt. És hát… Csukódott be az ajtó és már el indult a buszsofőr. Én meg még nem kapaszkodtam. Az ajtó meg nyomott Reet felé. Úgyhogy gyorsan kapaszkodtam és ott volt a kapaszkodónál a nyomóka is. És én alatta akartam kapaszkodni csak hát Lazy is ott kapaszkodott úgyhogy ott a kezét fogtam meg és úgy kapaszkodtam. Utána mondtam, hogy bocsi, de hát…

 Aztán meg egy darabig úgy együtt mentünk és dumálgattunk. Kicsit butának tarthatnak. Mert nem mindig vágtam, hogy mi van xD. Aztán elköszönt persze három puszival Lazy a buszon. És épp állt meg úgyhogy érdekes volt. Úgy kicsit estem neki… Vagyis hát nem értem hozzá, sikerült megállnom xD.

 Aztán meg jöttem haza. Aztán kockultam. És Péntek este msn-en tök jót beszéltünk Zottáánnal. Aztán megadtam neki a telefonszámom, hogy emlékeztessen majd, hogy a suliba rajzfilmhercegnős tolltartót vigyek, ami rózsaszín!

 De csak ezért. Meg kb. a semmiről beszélgettünk. 1 órán keresztül xD.

 Hétfőn találkozok Horrorroval. Megyünk moziba :). Meg ÚT és a barátja is jön valszeg. És együtt nézzük :).

 Jah meg rájöttem, hogy akarok egy sima fekete inget. Nekem kell. Muszály! Meg kozmetikushoz akarok menni. A szokásos ügye, szemöldök meg a bajuszomat le akarom gyantáztatni. És azon gondolkozok, hogy talán a hónaljamat is meg a lábszáramat is le kéne… Epillátort nem bírom (esetleg a lábamnál, de nem a fájdalommal van a bajom, hanem időigényes én meg elég hamar megunom) és hát a borotva meg egyáltalán nem jó…

 Aztán Vasárnap este megyek haza anyuhoz. Mert Pénteken apuhoz jöttem és itt vagyok. Ja és ma (Szombat) fél 2ig aludtam. Aztán meg elmentünk Doaval pizzázni. Születésnapja alkalmából meghívtam :).

 Meg majd Szösszel kéne találkozni és majd jól kipletykálunk mindent :D. De mindent! :D

 Hétfő előtt szeretnék kozmetikushoz menni, de nem vagyok benne biztos, hogy működne :S. Nos most ennyi röviden :). Ja és a Lazy-vel az a kéz fogós dolog nem direkt volt! Utána máshova is tettem a kezem… Meg a Szerdát is megbántam. Szóval nem akarok még egy jó darabig inni. Ha iszok is, megválogatom, hogy milyen társasággal… 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr252410781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása