Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

Legyenek nagy terveid, de ne feledkezz meg az apró örömökről sem!

2010.10.23. 01:00 | DarkKarol | Szólj hozzá!

 Legyenek nagy terveid, de ne feledkezz meg az apró örömökről sem!

 

Szia!

 Nos hát húú… Hol is kezdjem. 1 hét alatt nagyon sok minden történik! Hát Szombaton ügye Sangriát ittam. Vasárnap este a koleszben ittunk. Hétfő este még többet ittunk és hát másnap másnaposan mentem suliba. Csütörtök reggel meg suli előtt szobatársammal elmentünk egy kocsmába és ittunk vodkanarancsot… De csak becsíptünk.

 Maaa… Teee! Találkoztam Lazy-vel. A srác aki leszólított Csütörtökön. És dumáltunk szünetben, meg tesi volt a következő órám és akkor lejött az öltöző elé dumálni. És akkor csak ketten voltunk ott, mert a többiek bementek az öltözőbe. És kérdezte, hogy hány órám lesz. Mondtam, hogy még ezen kívül 1. Mondta, hogy neki is. Meg kérdezte, hogy megyek-e busszal. Erre mondtam, hogy igen. Aztán meg kérdezte, hogy mizu erre mondtam, hogy nem sok és vele? És mesélte, hogy előzőhétvégén szakított a barátnőjével – minek köti ezt az orromra? – aztán meg mentem a buszmegállóba… És ott volt! Meg a Georg is… Az mindig ott van ahol nem kéne! És aztán felszálltunk a buszra aztán csak 3-an szálltunk le. És felszálltunk egy trolira és ott álltunk hárman. És akkor erre elkezdte mondani Lazy, hogy „A kabátom az exemtől van.” és akkor az „exem” szónál így rám nézett. Ilyen emos haja van úgyhogy… Így jól rám nézett...! Aztán meg álltunk ott és kérdezte Lazy, hogy én ilyen bő cuccokban járok? Erre mondtam, hogy igen. És akkor kérdezte, hogy miért? Mert ahogy elnézi jó alakom van, már amennyit lát belőlem… (két oldalt kapaszkodtam a körforgónál és a válltáskám is hülyén állt rajtam…) és akkor mondtam, hogy hát azért bő cuccokat, hogy takarjam a külsőmet. … És akkor így végignéztek rajtam, Georg meg Lazy és akkor Lazy körbefogta a csuklómat nagyjából erre elkezdi, hogy csak a kabát miatt nem sikerült… Aztán odébb mentem a körforgóba és Lazy úgy beállt elém. Georg is ott oldalt állt. Aztán elköszöntem Lazytől és mentünk tovább koleszbe Georgal.

 Meg van koleszban egy srác, ilyen Slipknotos meg Systemes pulcsijai vannak. Egyik nap megyek le ebédelni, erre ott ül egyedül. Állok a sorban és azon gondolkozok, hogy hogy menjek oda hozzá. Pl.: „Szabad?” vagy ilyesmi. Tökre belemélyültem a gondolataimba erre valaki a hátam mögött „Búúúú!” hátra nézek… Georg! Úgyhogy nem ültem oda a sráchoz csak vele egy sorba, de akkor felé néztem és Ő is oda nézett. Meg máskor is mikor voltunk vacsorázni a szobatársaimmal ott ült a haverjaival és akkor sorban álltunk erre hátra nézett oda hozzánk :D.

 Jah meg mikor még voltunk a trolin Lazyvel akkor úgy volt, hogy volt olyan, hogy lent álltam a lépcsőn erre előttem Lazy meg mellette Georg. Úgy beálltak elém… Erre elkezdi Lazy, hogy „Már csak egy bevágott póló kéne.”. Mert ott izéltak, hogy lenéznek rám. Erre nézek rá. Erre elkezdi, hogy „Jó nem, csak hülyültem.”. Aztán mire leesett, hogy miért mondta. Eleinte nem vágtam… xD

 

 A leveledre visszatérve. Hát nem akarok két szék közé esni. Kedden szakítottam Irkával. Tudom, hogy egyáltalán nem komoly gyerek. És tök jól sikerült rajta túl esni. Egyikünk se szomorkodott utána xD.

 Igyekszem több pasival nem összejönni :S. Amíg van Horrorro addig a koleszos csávóhoz nem hiszem, hogy oda megyek. Legalábbis nem töröm magam. A sulis meg… Kicsit kerülöm majd vagy legalábbis nem loholok utána. Mint egyébként tettem volna. Horrorro jó fej gyerek, nem azt érdemli, hogy megcsaljam…

 Hát úgy volt, hogy kipróbálom a fűvet, de aztán nem. Nem is bánom. Meg már nem lógok olyanokkal, akik füveznek. Úgyhogy nincs kitől szerezni meg akármi… :D

Nah ez remek, hogy ilyen jó helyeken jártál! :D. Majd megkukkolom a képeket :D. Hol fent? Itt myvip-en vagy facebook? Vagy mind 2? xD Végülis hányasra sikerültek? :D

 Suli… Nem sokára őszi szünet úgyhogy csak fel a fejjel! :D Addig kell kibírni és akkor lehet egy kicsit, de csak egy kicsit pihenni :).

 Matek, 5-s??? Wáóóó :D. Hát én… Van egy egyesem bioszból, egy 5-ösöm angolból, egy hármasom és egy négyesem földrajzból… Ja meg egy beírás tesiből. 3x nem volt felszerelésem – ebből az egyiknél volt felmentésem -.- …

 Hát matekból meg van egy kettesem xD. Meg most írtunk ami karó lesz. Föciből is karóm lesz, 2 is mert az egyiknél 60%-ot a másiknál meg 62%-ot kell elérni a kettesért… -.-

 De járok ilyen korrepetálásra matekból. Mondjuk nem a matek miatt xD. Tökre nem azért… Csak a matek tanár az a fiú oldalt a harmadik emeleten van aztán… Van okunk átmenni xD. Meg keverjük a kellemest a hasznossal (A) xD..

 Ja hát lassan az életemből regényt lehetne írni, hogy milyen pasis dolgok történtek xD. Jah és két osztálytársamnak bejövök – azt hiszem – Szander meg Zottáán. Szander megkérdezte, hogy van-e pasim és mondtam, hogy van. És Zoli is hallotta, ott volt. Úgyhogy így leálltak. De most Zottáán meg Imi… Tök jó barátok voltak, meg talán még azok, de… Mesélte osztálytársnőm, hogy mesélte neki Imi, hogy már tökre nem bírja Zottáánt, mert csak miattam ilyen nagyszájú lett, meg direkt előbb jön suliba, mert én is előbb szoktam menni… És csak miattam!!! Te jó ég… Én nem akarom, hogy miattam „rossz” legyen. Meg miattam összevesszen az Imivel. Meg, hogy az Imi mondta az osztálytársnőmnek, hogy a vak is látja, hogy Zottáán fülig szerelmes belém. De jó! A Davidot meg már elküldtem. Elkezdi, hogy majd ad nekem rágót és kiveszi a számból. És nem kézzel… Betelt a pohár, nem elég, hogy karolgat meg minden… még ilyet?! Szóval megmondtam neki, hogy van pasim úgyhogy szálljon le rólam…

 A Lazy meg azt hiszem nyomul. De tényleg… Meg úgy a trolin olyan kicsit kellemetlenül éreztem magam főleg a körforgóban. Egyrészt olyan közel volt(ak), másrészt meg nem tudom. Olyan fura volt… Hogy ott lány én vagyok erre úgy körül állnak… xD

 A hétvégém meg megint tök zsúfolt… Pénteken jöttem apuhoz, aztán holnap fél 10kor kelek és 10kor megyek anyuhoz. Aztán 12kor Doanak lesz a születésnapi bulija úgyhogy oda megyek, ebédre hívtak. Aztán 3tól kb. 6ig leszek Horrorronál, mert annak meg az öccsének lesz a születésnapja. Utána meg megyek vissza Doához, mert jövünk pestre bulizni. És még az anyu tesójának a lányának is most van a születésnapja valamikor… Vasárnap meg jövök apuhoz és megyek koleszbe, úgyhogy érdekesen „vagyok” xD… „

 

 ÚT-vel emailezek. Ezt írtam neki. Vannak személyes részek azokat nem kell figyelembe venni. De a lényeg, hogy hát ebben kb. leírom, hogy mi történt. Nincs kedvem újra leírni. Meg beszéltem PS-el… Elkezdi, hogy úgy vette észre, hogy balhés vagyok. Kezdek züllött lenni és ha így fojtatom lehet kikötök megint detoxon. Tényleg vissza kéne venni egy kicsit. Pl. semmi cigi.. Piát is csak egy héten egyszer MAX. De még annyit se kéne… Fű az távol áll tőlem meg a drog. Szerencsére!

 Szander meg mondta valamelyik nap, mikor kérdezte, hogy van-e pasim, hogy biztos 5-10db van. Mondtam, hogy csak 1 van (akkor kettő volt még). Aztán meg, hogy én így szórakozom a pasikkal…

 Jah meg az osztálytársnőm meg hallotta, hogy mondtam a padtársnőmnek, hogy tök aranyos ez meg az. Erre elkezdi, hogy mekkora ribanc vagyok már, mert múltkor is két pasim volt, aztán most meg egy van, de máris itt pasizok. De még semmit se tettem! Még nem is mentem oda a koleszos sráchoz. És nem is biztos, hogy oda mentem volna, ha nem lett volna ott Georg… De ez úgy… Nem csaltam meg Horrorrot! És nem is akarom! Nem dugok minden pasival és nem jövök össze mindegyikkel! Azt a David gyereket is elküldtem! Nem akarok ribanc lenni… Meg züllött. Meg egy szemét senki. Így is szar szemét szar alak vagyok, de mivel „ennél már csak rosszabb lehet” így, ennél nem akarok rosszabb lenni! Ez se jó, de hát ez van. Igyekszem ezen javítani, nem még még lejjebb csúszni…. 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr622392189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása