Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

Eddig jó. - mondta a zuhanó optimista a második emeletnél.

2010.12.28. 03:17 | DarkKarol | Szólj hozzá!

 Eddig jó. - mondta a zuhanó optimista a második emeletnél.

 

27. Hétfő

 Még csak 2 órával múlt Hétfő, de azért én mának mondom.

 Szóval ma… Húúú… Fél háromkor aludtunk el Doaval, mert megnéztük A Kilencedik Légiót. Aztán aludtunk. Aznap du. háromkor keltem. Előtte még fel ébresztett Horrorro… telefonon.

 Aztán kockultunk még egy kicsit Doaval és összekészültünk. Úgy volt, hogy tömegközlekedéssel megyünk, de felhívott Horrorro, hogy el tudnak vinni minket (engem meg Doat). Rajtam felül Slipknot póló, Game Over pulcsi meg egy kabát volt. Bal kezemen a belépő karszalag,  jobbon meg az 5 soros csukló szorítóm. Alul harisnya, kicsit térd alá érő rövid gatya, térd zokni meg 20 soros bakancs. Ahogy a bakancsnak vége volt jött a gatyám úgyhogy…

 Aztán elmentünk a koncert helyiséghez. Ott megismerkedtem Horrorro „mentorával”, Téglával meg annak a haverja/tesója (?) Zsepi. Ott álltam, balra Horrorro és kettőnk közt hátra Doa, Horrorro mellett vagyis inkább vele szemben Tégla meg Zsepi. Aztán Horrorro öccse meg apja, de ők inkább külön voltak. Én se voltam olyan közel hozzájuk. Aztán hát Tégla nagyon nézett. Zsepinek csak a bakancsa tűnt fel. ÉS úgy megnézett Tégla. Aztán kicsit csönd volt és kérdezte Tégla Horrorrot, hogy „Barátnőd?” erre Horrorro: „Tessék?” és akkor még 1x ez és Horrorro is megint… Erre Tégla: „Asszonyod?” és akkor már leesett HOrrorronak az előbbi és rávágta, hogy „Igen.”. Oda jött hozzám és átölelt. Erre motyogott valamit Tégla, hogy aranyos meg mit tom. Hogy azok vagyunk vagy fogalmam sincs erre mondtam, hogy „Köszi.”. Erre meglepődött kicsit xD. Lehet nem kellett volna mert nem vágtam lehet mire mondta…

  Aztán lementünk… meg úgy Horrorro rohangált össze vissza, de sokszor ott volt velünk. Mert pakolásztak a koncerthez. És akkor szabad volt a csocsó. Erre elkezdi Zsepi (akinek igaziból nem tom a nevét), hogy csocsózunk-e. Hát mondom jó. Csak jött Horrorro is. Aztán Doa meg Horrorro nem tudta ki legyen és akkor Doa odébb állt. Aztán meg lejátszottunk egyet. Erre kezet fogtunk, hogy jó volt… ÉS aztán mondták, hogy még 1? ÉS akkor Horrorro elment pakolászni és akkor én meg Doa… Erre elkezdi Zsepi Doanak, hogy helyet cserélnek-e. Erre rángattam a vállam, mert Doa csak engem nézett. Aztán elkezdi valamelyik, hogy „Vagy inkább együtt lennétek?” és akkor mondtam, hogy ja.

 Aztán bementünk a koncert helységbe, mert az még a  kocsma volt. ÉS akkor még az előző zenekar volt. Ott nem volt egy szülő sem. És akkor adta Tégla a cigit Horrorronak. Meg engem is megkínált, úgy hogy nyújtotta felém a cigit és kérdezte „Cigizel?”. Körbe néztem, közbe vettem el és akkor mondtam, hogy „Neeeem.”. Aztán volt szó valami ivásról. Kérdezte Tégla iszok-e alkoholt. És akkor mondtam, hogy hát igen. De nem tom iszok-e velük. Erre Horrorro elkezdi, hogy hát igen nagyon is szokott és átölelt.

 Aztán kezdődött a koncert. Nagyon ment. Volt zúzosabb rész és mondtam Doanak, hogy pógózunk? Erre Doa bólógatott. Aztán szóltam Téglának is. Erre Ő nem értette és beleírtam a mobiljába. Erre Ő szólt Zsepinek. És akkor jöttek pógózni. De előtte asszem erről volt szó és csak alig negyed füllel figyeltem még koncert előtt és kérdezte Tégla, hogy „Ő is?” és rám nézett hitetlenkedve erre helyeseltem. Azt hiszem a pógóról volt szó xD. Szóval pógóztunk. Meg ráztuk a fejünk, Headbangeltem.  Ja meg amúgy ittam sört. Vettek és megkínáltak, meg Horrorro is vett egyet és megkínált és ittam… De nem volt sok egyáltalán :). Aztán párszor hívtam még pógózni őket. És akkor jött egy csaj. Az mosholni akart. Mosh pógó az olyan, hogy verekedős, ütögetős. Neki ment szegény Zsepinek. Az meg nem tudta hova tenni, hogy a csaj ott ütögeti, mert Ő nem akarta ütni. Aztán abbamaradt emiatt a pógó. Szóval volt 1-2 pógó. ÉS akkor a végén elkezdi Tégla, hogy elég volt a pógó? Mondom nem… Erre elkezdi, hogy Ő meg vissza fogta magát. Mert nem lehetett. Vagy valamit halandzsázott. Azt hiszem Horrorro miatt, mert Horrorro mondta neki, hogy csak óvatosan meg mit tom. És aztán utána kimentünk és ott vártunk. Aztán kaptam cigit. Ja azt koncerten is. És aztán elkezdi, hogy nagyon rossz kislány vagyok. Erre nézek rá, hogy „Ééééén??? Neeeeem!” és közben elöl megfogtam a kezeimet és felfele forgattam a szemeimet, jelezvén, hogy én ártatlan vagyok xD. Erre elkezdett utánozni  és mondta is, hogy „ÉÉéén??!!” xD. Aztán később másként máshol állt és akkor néztem a cigijét. És akkor kicsit nyújtotta felém erre körbe néztem és bólintottam, hogy nem.

 Aztán leültünk Doaval. De Doa egészvégig csöndes volt. Meg mentünk wc-re és akkor mondtam neki, hogy nagyon néznek meg ezek a dolgok. Szóval nem teljesen haveri. És akkor elkezdi, hogy de csak én jövök be nekik meg csak velem foglalkoznak. És tök feleslegesnek érzi magát :S. Hát most mit tegyek? Nem való neki ez a társaság. Részben. Részben meg hát ja xD. Most tényleg, mit tegyek? Én bőbezédübb voltam. Egyrészt mert nem voltunk olyan sokan másrészt meg koli óta kicsit nyíltabb vagyok. Ja meg sokat beszéltek hozzám amire reagáltam xD. :S

 Aztán mentünk el. Ott állt a szintetizátoros barátom együtteséből, Tégla meg Zsepi. Integettem nekik, de nem láttam úgyhogy oda álltam eléjük közelről integettem erre mind vagy vissza integettek vagy mondták, hogy szia. ÉS akkor elnéztem balra és láttam, hogy Horrorro már messzebb jár és hátra néz, hogy hol vagyok már úgyhogy el is indultam utána. Egyébként se tudtam volna, hogy puszival köszönjek-e?

 Szóval aztán eljöttünk. Haza úton Doa is kicsit beszenderült, én meg Horrorro vállán. Aztán elköszöntünk. Fél 11-11 körül értünk haza. Aztán 12 körül megnéztük a 300-at és most itt vagyok. Kb… Leszakad a fejem. Nem bírom el… Úgy fáj a headbangtől…

Mondjuk most 3:06 van… Szóval ja. Újabb ismerőseim vannak. Ja és akkor elkezdi a végén Tégla, hogy nőkkel nem lehet pógózni. Erre rámnéz és elkezdi, hogy „Bocsi.”. HÚúú hát pedig ezt megjegyeztem neki!!! Mi az, hogy nem lehet? Cöhh… Erre a haverja elkezdi, hogy Ő látott olyan nőt… blablabla…

 Nem emlékszem rá nem figyeltem xD.  Nah mostan ennyi :). Majd még jelentkezem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr822543221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása