Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

Ha az állatoknak volna eszük, ugyanolyan röhejesen viselkednének, mint az emberek.

2010.12.19. 13:57 | DarkKarol | Szólj hozzá!

Ha az állatoknak volna eszük, ugyanolyan röhejesen viselkednének, mint az emberek.

 

Sziasztok!

 Újra itt! Sajnálom, hogy nem nagyon tudok írni… de egyszerűen… Ez a hétvége nem elég. Szerencsére nem sokára itt a téli szünet. Suliban volt egy gyerek aki érdekelt, de már csak barát. Most van egy másik akivel megszeretnék ismerkedni. Észrevettem rajta, hogy érdeklem. Eddig is feltűnt nekem, ha megláttam. Többek közt az öltözködése. Tetszetős (rocker).

 Szóval pl. egyik szünetben álltam háttal a szekrényeknek. És akkor előttem 4-5 fiú. Akikkel beszélgettünk. A srác aki eddig érdekelt (fogalmam sincs hogy írtam-e róla és ha igen akkor mit…) az csak ott ült a haverjával és néztek (nem hogy oda jött volna). Aztán ott volt ez a srác… Még nem tom hogy hívják. Legyen… Manó (kicsit alacsony :D). Szóval Manó odébb állt nekem háttal. Vele szemben a haverja aki így velem is szemben volt. És ott nézett. Én meg néztem őt, mert nézett. Erre elkezdett mondani valamit Manónak (szerintem, hogy „ide nézz/ erre néz vagy ilyesmit) mire Manó így kicsit mozgolódott. Elnézett oldalra meg mit tom. Gondolom, hogy „Komolyan?”. Aztán mondta, hogy menjenek odébb. Szerintem… Mert elindult a másik szekrénysorhoz oldalt. Ott álltak, de megint nem látott engem Manó, hanem a haverja. Arra fele is néztem és akkor a haverja megint mondta, hogy nézek arra meg „közvetített”. SZERINTEM. Eléggé ezt vettem le a mozgásaikból… Tudom így bármi más is lehet, de ahogy a haverja nézett…

 Nah szóval ezzel a Manóval akarok ismerkedni. Szerintem majd köszönök neki egyszer… Aztán később beszélek vele… :D Majd oda megyek valami hülye ürüggyel xD.

 Ja és a héten Hétfő délután jöttem vissza Érdre. Kedden voltam logopédusnál és utána fodrász meg műkörmös. A műkörmöst már nem akartam annyira… A fodrász levágatta a hajam ( :’( ) és kékes fekete lett :D. A műköröm rettentő idegesítő alig tudok gépelni benne… cipzárt megfogni meg egy csomó minden…

 Ma (Vasárnap) megyek koliba. Aztán megyünk Zöld teknősbe aztán ott vizipipázunk :D. ha Karácsonyra aputól nem kapok vizpipát akkor azt veszek szobatársaimnak karácsonyra :D.

 Most sietek kell a gép az anyámnak. Addig is sziasztok! Téli szünetben még jelentkezek! Sajnos sietek és rohan az idő.. Egy csomó dolgom van még :S.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr702525748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása