Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

Két rossz közül mindig azt választom, amit még nem próbáltam.

2010.10.10. 01:34 | DarkKarol | Szólj hozzá!

 Két rossz közül mindig azt választom, amit még nem próbáltam.

 

 Annyira szemét vagyok… Oké, hogy magamat tönkre teszem, de hogy még mást is? Hogy tán magammal rántom…

 Ma… Úgy volt, hogy 8-9kor kelek. Ehhez képest negyed 9kor keltem. Hajat mostam 10 körül végeztem. Kajáltam meg minden és hívott Horrorro, hogy mindjárt itt van. 11ről volt szó és hát 11 előtt 10 percel meg is érkezett. Én meg csak a hajamat szárítottam meg. Úgyhogy kimentem pizsamába. Aztán meg bejött és összekészültem.

 Végül meg elmentünk Horrorro-ékhoz. 12 körül oda értünk. Aztán próbáltak meg minden. Meg kajáltam velük… Aztán 5 körül elkezdtek készülődni. 6-ra oda mentünk a koncert helyre. Aztán még ott voltak ratyiságok meg szarozások.

 Jah és mikor próbálgattak akkor volt, hogy ott ült mellettem Horrorro és próbált csikizni meg akkor így átkarolt meg többször is úgy fogtuk egymás kezét, hogy össze volt kulcsolva. De általában ellett engedve szóval nem hosszú távon volt úgy.

 És a kocsiban oda fele meg a fejemet rátámasztottam Horrorrora. Ja és egyszer a próbahelynél bealudtam rajta és lefényképezett… xD

 Nah szóval hát igen… És sokszor eszembe jutott, hogy ez olyan, hogyha én most Pistukával járnék akkor ez megcsalásnak lehetne nevezni. Vagyis hát szóval mások szemszögéből. Meg mások által tényleg olyanok lehetünk, mintha járnánk, de mivel megbeszéltük meg minden így tényleg csak látszat. Mert egyébként meg néztem unokatesóját meg unokanővérét és azok is ilyesmik voltak. Szóval elég közvetlenek voltak, meg hát úgy az ember többet is kinézne a dologból. Ja és mostoha unokatesók, de ez mellékes. A lényeg, hogy hát ha nem tudnám, hogy rohadt jó barátok akkor azt hinném, hogy össze fognak jönni vagy már össze jöttek… Nah ez is olyasmi lehet.

 Aztán meg volt a koncert. Egy pincében volt. Nem volt túl nagy hely. Meg azért akkora tömeg se volt. És Horrorroék voltak az első fellépők. Szóval eleinte ültem és úgy néztem meg kameráztam a mobilommal (semmi se látszott belőle a fény hiány miatt). És aztán oda ment egy srác és megfogott másik kettőt és elkezdtek ugrálni. Aztán én is mentem. Addig nem mentem, mert nem akartam útban lenni. És akkor aztán ott jöttek a jobbnál jobb zenék és akkor ott elkezdtek ketten pogózni. Aztán már hárman és én is beálltam. 2x pógóztunk 4-en. Aztán meg headbangelés volt (fejrázás). Legalábbis én csináltam, elkezdtem aztán mellettem az egyik srác is elkezdte ráznia fejét meg a másik is csak mind 2nek rövid haja volt xD. Az egyik úgy szint ilyen beavatott ember volt akit ismertek és a másik meg fellépő ember volt aki épp nem zenélt. És aztán meg úgy volt, hogy a másik énekes is lejött fejet rázni, meg Horrorro is rázta a fejét a színpadon és akkor ott úgy ráztuk, erre a srác aki megfogott másik kettőt, hogy pattogjanak az elkezdi mellettem, hogy „Nekem nincs hosszú hajam!”. Úgy hangzott, mintha mutatták/mondták volna neki, hogy Ő is csinálja csak mondja, hogy hát nincs sok értelme… xD

 És most leszakad a nyakam. Úgy ráztam meg minden…

 Ja meg még a próbánál ott beszólogattak. Egyszer az egyik Horrorronak, hogy „Horrorro, ne most csajozz!” meg egy másik, elmentek kajálni és jött vissza és akkor „Volt már etye-petye?” aztán hanyagoltuk a témát valaki rákérdezett valamit, hogy „Nem láttad a pengetőm?” vagy ilyesmit és ezzel terelődött a téma. Meg bent voltunk Horrorroval erre elkezdi, hogy megy is kifele nem zavar. Meg jött volna befele és előtte kopogott meg ilyenek. Direkt csinálta…

 Szóval volt koncert aztán a végén jött egy hapika akinek vállig érő haja volt, meg bakancsa. Ami nem hiszem, hogy acélbetétes volt. Meg feketés öltözéke. Az hozott volna nőket meg jött volna Ő is headbangelni. De aztán már oda beállított 3 csajt elém meg ott volt Ő és akkor ott rázta kicsit a fejét és nézett engem én meg mosolyogtam rá, hogy „végre valaki” meg úgy… csak jó volt, hogy Ő is. Aztán elkezdi, hogy csináljam én is csak nem volt hely… Erre a másik a pattogós elkezdi, hogy akkor ugráljunk. Mondom jól van… Aztán vége volt a koncertnek utána és elkeveredtünk. Horrorroval épp beszéltem erre oda jött a hapika, hogy elrabolhat-e pár percre. Erre mondta Horrorro, hogy igen. Aztán azt hitte Horrorro, hogy vele akar. És akkor mondta a pasi, hogy velem szeretne. És akkor elmentünk a kijárat fele. Erre elkezdi, hogy én voltam a pógóban? Erre mondom, hogy igen. Meg mondta, hogy Ő is jött volna már fejet rázni csak már vége volt… Meg, hogy máskor is Ő szokta csinálni a hangulatot és tökre örül, hogy másvalaki is van, nem csak Ő… És hogy fellépnek az izék és akkor hogy biztos lesz pógó… Erre mondtam, hogy nem hiszem, hogy maradunk. Persze egész végig látott Horrorro, legalábbis nézett. Aztán mondtam neki mi van. Végül úgy volt maradunk aztán mégse. Ja és kifizették a belépőmet meg vettek nekem egy csokit meg kaptam Túró Rudit és aztán még elfele menet, - mert a koncert után eljöttünk – és mentünk McDonald’s-ba ahol kaptam McFreeze fagyit… Azt is ők fizették…

 Ja és úgy volt, hogy maradunk és mondtam a pasinak, hogy lehet maradunk. De aztán elhúztuk a csíkot. És akkor a nyakam úgy fájt – még mindig fáj – nem bírtam megtartani a fejemet. Ez a előre nézek és kicsit lefele egyből le akar esni. Meg ha előrehajolok leesik a fejem így lefele lóg… Nah mind 1 aztán kocsiban voltunk és középen ültem. Jobbra nekem Horrorro öccse volt. És akkor így Horrorrora döntöttem a fejem. Aztán az meg mögöttem eltette a kezét, hogy úgy jobb legyen nekünk. Aztán volt meki és aztán átjött hozzánk. Anyám nem volt otthon, elmentek társasozni barátosnőjéhez. Szóval átjött. És akkor itt lent voltunk a nappaliban. Pólóban meg már tök hulla fáradt voltam és lényegében feküdtem ill. támasztottam a fejemet, mert hát a nyakam miatt… És Horrorro meg „szociliálódott” vagy micsoda. Úgyhogy úgy feküdtünk meg csikizett meg ilyenek. Aztán úgy feküdtünk, hogy Ő ült és mögöttem volt a keze én meg a mellkasán voltam és a másik kezünk meg össze volt kulcsolva vagy ilyesmi. Ez se volt olyan sokáig. Aztán meg… Mondtam, hogy Ő lesz az én Teddy Macim, mert jó lenne úgy aludni. Aztán meg mondtam, hogy üljön odébb és akkor ott volt párna, hogy tudja a fejét hova tenni én meg – ez egy kanapén volt – így feküdtem és a fejem az ölében volt. Szóval a lábain. Aztán helyezkedtünk meg elkezdi, hogy Ő is megpróbál felfeküdni. Az lett belőle, hogy Ő ott feküdt én mellette jobbra, a bal oldalamon és a bal kezem – nekem – felfele volt és azon a fejem a jobb kezem meg a mellkasán. Neki meg a feje fölött voltak a kezei talán. És akkor elkezdi, hogy valahogy Ő is így gondolta. Aztán elkezdi mondani, hogy tényleg tök jó alakom van meg minden… Én meg mondtam, hogy nem nincs meg mit tom és hagyjuk. Erre elkezdi, hogy de ezt meg kéne beszélni, meg nem lehet csak úgy elterelni a dolgot, megfutamodni. Én meg mondtam, hogy de megyek és inkább a szívverését hallgatom. Szóval fogtam  magam és a fejemet a mellkasára tettem és mellettem ott volt a kezem is. Szóval úgy félig „rajta” feküdtem.

 Aztán jött a fura rész… Elég álmosak voltunk már 11 óra nagyban elmúlhatott. És akkor így fekszek rajta és hallgatom a szívverését meg a lélegzetvételét figyelem… eleinte semmi se volt. Aztán meg a vállamon kicsit csúszott a keze, de aztán megállt. És akkor a lélegzetvétele is megváltozott. Meg a szívverése se volt olyan lassú, mint akik alszanak. Meg aztán időnként néha kicsit megmoccant a keze vagy eze-aza. De csak kicsit. És akkor hát… Úgy eléggé össze-visszalélegzett, meg aránylag gyorsan. Úgy tökre hozzá voltam simulva meg minden… És hát a melleim is tökre hozzá értek a mellkasához/oldalához és hát nem tudom úgy fura volt… Az eszembe ötlött az, hogy mi van, ha épp perverz dolgokra gondol. Vagyis hát a lélegzet vételéből meg a szívveréséből ítélve esélyes… És így utólag lehet bealudt és úgy elfantáziált… De szóval, hogy alapból igen fura dolgokra gondolt, csak akkor „ügyelt magára” de aztán meg bealudt és akkor kicsit eleresztette magát.

 A lényeg, hogy én nem aludtam be és csak figyeltem, hogy vajon ez az-e amire gondolok. De ott jól elfeküdgéltem. Előbb-utóbb bealudtam volna. Aztán egy jó darabig voltunk úgy, legalább 15 perc. Sőt… Tökre nem volt időérzékem. És akkor erre elkezdett csörögni a mobilja amire én kicsit felpattantam és akkor így hát lefelé néztem… És hát láttam a sliccét és ott alatta, mintha kicsit ott fehérlett volna valami (ami csak később esett le kb. 30mp)… Aztán Ő is „felébredt” és akkor felállt és megnézte, hogy mennyi az idő. Erre éjfél volt és mondta, hogy mennie kéne… Aztán meg olyan fura feje volt. Meg Ő maga is tök fura volt. Ott mondta, hogy tök kényelmes voltam. Meg, hogy simán ott aludt volna és szerinte be is aludt egy kicsit… Erre mondtam, hogy hát szerintem lehet én is (A). Meg Ő is az volt… Aztán össze pakolta magát elkisértem kapuig, 3 puszi aztán ment el. És hát tényleg kicsit olyan fura meg másabb volt…

 Szóval szerintem… lehet, hogy felizgattam :S. Nem akarok egoista lenni meg minden… De a pincében is figyeltem az emberek közti reakciót. Például bejött két csaj ott az egyik tökre rá volt állva a szólógitárosra és akkor jött egy másik csajszi (A csaja gondolom) aki oda ment hozzá meg ott úgy a pasi ilyen tök közel ment hozzá aztán még smárolgattak és a másik 2 csaj reakciója azért kicsit vicces volt. Meg szóval ilyen nem tom milyen dolgok. Lehet, hogy csak kitaláltam ill. beképzeltem magamnak ezeket a sztorikat, hogy én ezeket úgy tudom, mert úgy ismerem az embereket meg minden, de… Én úgy érzem többnyire ilyenkor tényleg tudom, hogy mi van meg mi akar ez lenni. Amikor elkezdett beszélni Horrorro az alakomról akkor azért se akartam belemenni a témába, mert a végén kitalálta volna, hogy kilyukadunk oda, hogy tökre bejövök még mindig neki… Én meg ezt nem akartam hallani. Mert amit nem tudok az nem fáj… És hát tudom, de Ő nem tudja, hogy tudom és ez így nekem könnyebb.

 És én tökre úgy vettem le a dolgokat, hogy azt „teszem”. Bár akkor épp semmit se tettem. Talán a közelségem is volt rá hatással. Az hogy ott voltam meg hogy úgy hozzá simultam… Szerintem többek között ez lehetett. És én azt hittem, hogy majd talán gyorsabban ver a szíve majd meg a lélegzete is más lesz bár azért voltak olyanok amikor a lélegzet vétele elég gyors volt meg hát úgy nem akarom részletezni.

 Szóval nem tudom… De én végülis nem is bújok úgy oda hozzá. Mármint, ha olyan van Én nem mennék csak úgy oda hozzá meg nem lennék hozzá ilyen közel. Ő csinálja ezt… De lehet biztos csak bűnbakot keresek és rá akarom fogni a gonosz, szemétségemet. Ki tudja? Lehet, hogy valaki másra gondolt! Meg csak össze kente magát… Najó ez majdnem lehetetlen, hogy pont ott meg minden… xD Ez olyan, mint a Balatoni strandos pasikánál is ilyesmi volt…mármint az egy egészen másik sztori, csak neki is foltos volt ott…

 Szóval ez… ráadásul belegondoltam, hogy Irkától még úgy a Csütörtöki találkozásunk elején/közepén kérdeztem meg, hogy járunk-e amikor még asszem nem volt szájra puszi és azt mondta, hogy nem tudja. És úgy rángatta a vállát… Aztán utána volt szerintem az meg úgy fogta a kezem meg minden… Akkor már tökre úgy néztünk ki, mint egy pár aztán lehet, hogy mostantól járunk nem tom. De ez végülis akkor se megcsalás, mert semmi olyan se nem történt. Az, hogy fogta egy darabig a kezem meg volt, hogy átkarolt… Hát az nem az. Meg hát csak… Áh!

 Ez a hét… Tele volt mindennel. De majd a jövő héten remélem fény derül a dolgokra. Sőt… Még nincs vége a hétnek és ki tudja, hogy mi lesz még Vasárnap?

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr362359333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása