Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

2010. X. 01. Péntek - 02. Szombat

2010.10.03. 01:21 | DarkKarol | Szólj hozzá!

2010. X. 01. Péntek

 Ma reggel elmaradt volna az első órám. Mivel alapból nincs első órám, így a második volt nekem az első. Na az elmaradt volna. Szóval csak 9-re kellett volna bemennem. De nem mentem.

 Reggel felkelek… Rohadtul fájt a hasam. Ott mondták, hogy milyen hideg van (a szobatársaim mondták) én meg majd’ megsültem. Bevettem egy algopyrin-t. Elmentem a mosdóba bevenni, de olyan szarul voltam. Alig bírtam lenyelni. Azt hittem hányni foguk. És úgy elkapott a rosszul lét… Legugoltam és aztán a kezemmel a mosdókagylóra támaszkodtam és rátettem a fejem. Ott volt a szomszéd szobából az egyik lány és kérdezte, hogy jól vagyok-e. Mondtam, hogy igen és vissza pattyogtam az ágyamhoz. De amikor ott voltam a mosdónál… A lábaim alig bírtak el. Szédültem és azt hittem, hogy most azonnal össze esek ott… Hatott hamar az algopyrin, de aznap nem mentem suliba.

 

 2010. X. 03. Szombat

 Itt vagyok apunál. De tovább mesélném a fenti sztorit. Szóval befejeztem az írását a füzetbe, mert megérkezett a szobatársam. Elmentünk vele Örsre. Kb. 1 óra körül. Meg írtam SMS-t Irkának, hogy „Szia! Mikor végzel a suliban? Jössz még vissza a koleszbe? Karol” ilyesmit. Aztán írta, hogy háromnegyed 3ra vissza ér koleszbe és 3kor találkozzunk a cigi helynél. Mondtam jó… Szóval gyorsan elugrottunk szobatársammal Örsre. De aztán ott volt a másik szobatársunk is és hívott, hogy menjünk már érte (csak már arra fele voltunk), mert alig bírt megmaradni a lábán. Mint kiderült suli után piáltak az osztálytársaival az Örsön… Szóval vettünk neki Mekiben krumplit Ketchup-pal. Azért sósat, mert az valamennyire felszívja az alkoholt. És éhgyomorra ivott… Aztán elvittük koleszbe. Meg 3kor találkoztam Irkával… És végülis az lett belőle, hogy együtt jöttünk oda… a településre ahol lakom. Az anyám féle otthon :D.*

 

 Ja és még Csütörtök este volt, hogy a legjobb spanokkal voltunk a Klubszobába. Azért ott, mert ott lehetnek lányok meg fiúk is és ott meleg is volt. Aztán mellém ült az egyik srác, aki kicsit, mintha próbálkozna nálam :O. Vagy próbálkozott volna… És én pont közte meg Irka között ültem. És akkor a srác a mobilján mutatott valamit Irkának. Amit én nem láttam…

És utána elkezdte ott Irka, hogy megnézzük-e, hogy a fiú oldalon működik-e a konditerem. Kb. leszartam volna az egészet csak tudtam, hogy miért akarja. Úgyhogy mondtam, hogy jó. Elmentünk a fiú recepcióra erre felküldték az emeletre Irkát, hogy kérdezze meg a valamilyen tanárúrat. 20:35 körül mehetett fel. Én meg leültem várni… Aztán 8:45kor szólt a portás, hogy most már ideje lenne átmennem a túloldalra, nehogy lecsesszenek, hogy nem vagyok a helyemen. Meg, hogy ennyi idő alatt simán visszaérhetett volna. És majd mondja neki, hogy átjöttem.  Szóval elindultam. Erre a Klubszobában éppen oszlatták a tömeget. És hallottam hátulról, hogy „Karol!” és ott jött Irka. De közben engem is próbáltak… Jhonny meg jött, hogy beszéljünk már és a csajszi ott pattogott, hogy menjünk én meg mondtam neki, hogy gyorsan mondja. Erre mondta, hogy üzeni a szobatársamnak, hogy puszilja meg mit tom… A másik szobatársam (akitől kérdezte Irka, hogy Jhonny a pasim) mondta, hogy a srác a mobilján azt írta Irkának, hogy „Hívd már félre beszélni.”… (nem bíztos, hogy pont így).

 

* 4kor indultunk. Elmentünk Örsre. Aztán metróval a délibe. A metrón kérdezte, hogy van-e pasi, aki bejön nekem. Én meg ráztam a vállamat meg „nem tom” fíling. Kérdeztem, hogy és neki? Erre Ő megpróbált utánozni. De aztán mesélte, hogy van egy csaj aki tökre bejön neki… És nem tudja, hogy még mi lesz belőle. Erre csak bólogattam. Nem vagyok suta, sejtettem, hogy rám céloz. Ezért nem is kérdeztem meg, hogy ki tetszik neki vagy akármi. Sőt semmit se kérdeztem róla csak bólogattam. És lefele néztem. Nem akartam több infót tudni, nem akartam tudni róla…

 Aztán vonaton voltunk. A település fele. Erre felhozta Irka, hogy még mindig nem válaszoltam a kérdésére, hogy kinek van igaza. Aki azt mondta, hogy Irka nem jön be nekem vagy a másiknak, aki azt mondta, hogy Irka bejön nekem… Aztán nagy nehezen mondtam neki, hogy hát igen bejön. De úgyis lényegtelen, mert neki ott az a csajszi aki tökre bejön neki  meg minden… És akkor ott  úgy csináltam, hogy tökre lesütött szemmel voltam és remélem azt vette ki a sztoriból, hogy eddig azért nem mondtam el neki ezt, mert a csaj miatt és úgyis felesleges… Szóval azt akkor csak ott improvizáltam. Aztán meg ott sóhajtott olyan furán és mondta, hogy komolyan nem esett le nekem? Meg, hogy még mindig nem értem? Én meg csak néztem rá. És elkezdi, hogy „Te vagy az a lány!”. Erre csak néztem… És kicsit elkezdtem nevetni és mondtam, hogy most csak szívat… Vagy éppen szemétkedik… erre mondta, hogy „Olyan vagyok?” meg „Úgy ismersz te?” „Mire lenne az jó nekem?” meg ilyenek, de tereltük a témát. Megérkeztünk a településre. Beugrottunk a gödörbe és ott voltak ismerősei. Jah meg előtte is összefutottunk néhány ismerősével. És akkor ott volt 3 srác. Az egyik meghívta Irkát fehérborra. Sikeresen ráömlött a gatyámra aztán ott füstöltek, mint a gyárkémény meg 1-2-t én is szívtam (A)… És hamu ment a gatyámra is… Szóval tiszta cigi meg pia szagom volt. Utána fel akartam szállni a buszomra, megnéztük, hogy mikor jön erre elkezdi, hogy menjünk a másikkal. Elmegyek Bem térre és onnan előbb indul a buszom. Nem akartam menni… Mondtam, hogy ha kell akkor én megvárom azt a 45 percet… De Ő meg ott toporgott és nem akartam hallgatni a „könyörgését”. Szóval elmentünk a másik buszmegállóba. Persze láttuk onnan elmenni a buszomat. Az meg ott vigyorgott… Felszálltunk az övére és Ő eggyel előbb szállt, szóval eggyel a Bem tér előtt. Jah a buszon is voltak ismerősei, azokhoz nem mentem oda. Irka oda hívott volna, de épp hívtak xD. Aztán meg leszálltak az ismerősei és akkor leültünk. Aztán a mobilomat meg akarta nézni és én meg nem akartam, hogy megnézze… xD úgyhogy azon „civakodtunk”. Végül valahogy sikerült kikapcsolni. Én meg nem írtam be neki a PIN kódot… Úgyhogy annyiban maradt a telefon. Aztán leszállt én meg várhattam negyed órát a Bem téren a buszomra. Fél 7-re haza is keveredtem.

 De azért ez a buszos dolog gonosz húzás volt tőle. Meg aztán most nem tom, hogy mi lesz… Meg „mi legyen”.

 

 Minden esetre este eljöttem apuékhoz. Ma meg voltunk apuval Headbanger-ben. Apunak adtam 5000Ft-ot és megvett nekem egy sapkát. Metallica-s kötött sapka. És én meg akartam egy pólót, [katt rá és akkor kihozza, hogy mire gondoltam – gyengébbek kedvéért - ] mert oda volt írva, hogy meg fog szűnni az a ruhadarab szóval azt még most kellett megvenni… És ráadásul abból a pólóból csak egy fajta méret volt… Nagyon aggódtam, hogy jó-e nekem. Annyira tetszik az a póló!!! Végülis jó volt és megvettük ^^. Imádom! Ráadásul pont az én méretem meg minden… Annyira jól néz ki! Még a mintáját is imádom, az a rózsa rajta…! Meg van hozzá ilyen izé a kezemre… És a vége a középső ujjamon van és azt le is lehet róla szedni és akkor olyan, mint egy sima póló és az ígyis meg úgyis jó. És… Annyira tetszik ^.^!

 Szóval aztán visszajöttünk ide. Meg Horrorroval megbeszéltünk egy mozit. És akkor úgy volt, hogy eljön a Camponába ami ide elég közel van és előtte elugrik anyuhoz és elhozza nekem az ingemet :D. Mert szépen megkértem. És akkor apuval elmentünk oda érte. Aztán meg átjött apu féle otthonba. Apuék meg elmentek apu barátnőjének régi házába, mert ott a fia a nőnek és nem tom miért. Úgyhogy ketten maradtunk meg mienk volt az egész lakás. És akkor itt csikizett meg ilyenek… Meg elbeszélgettünk. És akkor a szobatársaim is mondták már, hogy aranyosan tudok nyögni meg ilyen hangokat kiadni… Hát Ő is mondta xD.

 Aztán annyira örülök ennek a pólónak! Már épp akartam nőiesedni meg minden. És apu mondta, hogy születésnapi ajándék, előre… Ugyan így volt anyu a mobilommal…

 Szóval aztán 6 körül elküldtem őt a nappaliban addig meg összekészültem. Felvettem az új pólómat meg a fekete gatyámat a csak kicsit szögecses övemmel meg lánc… Sminkem nem volt az koleszben maradt :P. És akkor felvettem az egyik kezemre azt az ujj szerűséget ami a pólóhoz volt és oda mentem Horrorrohoz, hogy szerinte legyen-e rajtam vagy ne. Erre ott állt szegény a konyhában és végignézett rajtam meg inkább a pólómat nézett és akkor így tátva volt a szája meg azok a kicsit kinyíltabb szemek meg minden… Szóval a meglepődés minden jele rajta volt :D. Mondta, hogy még sose látott így. Aztán mondtam, hogy ja ma voltunk boltban aztán vettük. És hogy szeretnék kicsit másképp öltözködni meg minden aztán… És végül a kérdésemre válaszolt, hogy „Ha már van hozzá olyan, akkor miért ne?”. És akkor úgy ott kicsit dícsért… meg mikor vittük haza akkor mondta a kocsiban, hogy tényleg tök jól áll nekem ez a póló. Meg mentünk ügye a „plázában” és akkor mondta, hogy ha majd megnéznek akkor majd mondja, hogy „Tudom, hogy helyes vagyok, de azért…” és akkor erre mondtam valamit erre meg mondta, hogy „Jah igen, ennyi embernek nem tudnám mondogatni…” vagy ilyesmi.

 De szóval aztán volt ez a ruhás meg összepakoltam magam és akkor még dumálgattunk meg feküdtünk az ágyon és úgy dumáltunk. Aztán jöttek apámék és Horrorro kajált aztán apu elvitt minket a Camponába. Vettünk jegyet. Horrorronak ötezrese volt és azt oda adta a pénztárosnak és a jegyemet is akarta fizetni. Ami kb. 1500Ft lehetett (Hát diák, 3D meg volt kártyám szóval talán 200Ft-al olcsóbb), de rávettem, hogy egy ezrest fogadjon el. Meg volt valami kaja utalványa amivel popcorn-t kapott meg egy fél literes Pepsi-t (üvegben) és poharas Coca Cola-t. És akkor, hogy az üvegest nekem vette… Aztán beültünk a Kaptár 3D-re. Hát… A látványra épült a film. 20:15kor kezdőtött és kb. 22kor volt vége. Evett még valamit a Mekiben és engem is meg akart hívni valamire, de hamar feladta, mert makacs vagyok :D. Utána hívtam apumat, hogy jöjjön értünk. Haza vittük Horrorrot (akkor dicsérte még a pólómat Horrorro) és aztán vissza fele úton apu előállt azzal, hogy cigiztünk-e a szobában. Mert, hogy olyan cigi szag volt. Én meg mondtam, hogy nem. Csak dezodorral fújtam be meg nyitva volt az ablak, mert meleg volt. És akkor elkezdi, hogy azért volt nyitva az ablak, hogy kiszellőztessük a cigi szagot. Vagy, hogy a WC-ben cigiztünk-e. Erre mondtam, hogy én aztán nem. És tudtommal a srác se cigizik. Egyszer ment el WC-re. Vagy is 2x. Ebből egyiknél apuék is itt voltak. A másiknál kicsit asszem hosszas volt, de elfoglalt voltam szóval nem törődtem vele. És Ő nem cigizik… Mondta, hogy lehet, hogy rá fog szokni, de sokan mondták, hogy nem jó dolog és nem is akar. Én meg helyeseltem, hogy ne is szokjon rá… :D Szóval kétlem, hogy cigizett volna. Meg eddig is a folyosón (ez társas ház) volt erős cigi szag. Lehet, hogy kintről jött be vagy ilyesmi… De hát akkor se cigiztünk! Áh…

 Szóval jah. Holnap megyek vissza koleszbe 6 körül. És Nagy Titok most már tényleg akartam válaszolni a leveledre vagy írni neked csak nagyon elhúzódott ez a blog írás… Nem gondoltam volna, hogy ilyen sokáig tart úgyhogy inkább elmegyek aludni… Jó éjt mindenkinek és Repdeső Bogarakat!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr832340619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása