Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

Bocsi, hogy egy kis időre eltűntem...

2010.11.20. 22:46 | DarkKarol | Szólj hozzá!

 

Hello!
 Sajnálom, hogy már jó ideje nem írtam. Lenne mikor írni koleszben. Van amikor lenne kedvem, de aztán meg nincs gép… Vagy ilyesmi.
 Most Kedden voltunk 1 hónaposak Horrorroval ^^! Minden rendben van. Azt hiszem. Bár… Most nov. 15 óta cigiztem szinte minden nap. Péntekig. Azóta nem. Azaz ma (Szombat) nem cigiztem! Jövőhéten nem is akarok többet. Ez ilyen kívételes hét volt. Aztán Hétfő este megünnepeltük a születésnapomat meg másik 2 gyerekét. Kedd este megint ittunk… Aztán Szerdán meg már büntetésben voltunk. Pedig keveset ittunk volna, mert buli volt koleszben és hát, hogy úgy jobb táncolni meg ilyenek xD. Nem tudjuk, hogy miért vagyunk büntetésben. Elvileg elmondja most Hétfőtől… valamikor.
 Ja meg lehet, hogy lesz 20 soros Steel bakancsom. 10 ezer forintért. Igaz 2 éves… De újonnan meg 21-24 ezer… Úgyhogy… :D
 Meg inni se akarok a héten. Vigyázok az agysejtjeimre! Péntek este voltunk kocsmába Horrorroval… Hát kicsit ittunk. Úgy jól becsíptem. Csütörtökön is büntiben voltunk.
 Meg aztán… Most lehet, hogy az van, hogy a szobatársam (N) feltette a képeket. Közte olyanokat amin ittunk. És látta a másik szobatársam (Sz) anyujáka a képeket. És mondta is Sz-nek, hogy majd szól a nevelőnknek. És lehet tényleg szólt. És akkor valszeg szólt és azért vagyunk büntiben. Ráadásul most tök össze veszett vele Sz. Hétvégére bent maradt koleszben. Az anyja meg nem adott neki egész héten pénzt. Hétfőre volt elvileg 1000Ft-ja. És akkor Kedden kellett volna kapnia még pénzt. De aztán Pénteken anyja hozott ilyen felvágott bolti kenyeret meg szalámit amiket pont utál a szobatársam és nem eszi meg… És Pénteken megyek be koleszbe és ott sírt. Aztán maradt nekem még 2000Ft-om. Pont annyi, a zsebpénzem, mert elvittem koleszbe, de meg is bántam és inkább meg akarom tartani. És hát… Jah. Szóval oda adtam neki hétvégére. Megköszönte meg minden…
 Aztán most még 5000Ft kéne anyutól meg Vasárnap kérnék aputól. És úgy össze jönne a bakancsra a pénz. Ami remélem jó állapotú!
 Nah de szóval csak ennyit akartam. Minden oké :).

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr322462094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása