Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

2010. IX. 20. Hétfő

2010.09.25. 23:50 | DarkKarol | Szólj hozzá!

  2010. IX. 20. Hétfő

Tegnap beszéltem Level-el msn-en. Hát… Mondjuk úgy, hogy… megváltozott a róla alkotott képem. De amiket írt az alapján…egyáltalán nem passzol a kettő. Akkor miért olyan félénk? Ha nem megyek oda hozzá akkor soha se beszélünk. csak myvip meg msn? És még én hittem azt, hogy határozott vagyok és tudom, hogy mit akarok…

 Beszart „egy kicsit”.

 Úgyhogy ma nem úgy viszonyultam hozzá, mint korábban tettem volna.

 Bambulgatott megint. De egyik szünetben oda mentem Szanderhoz és mellé ültem. Dumáltunk. Nem sokra rá, jött Barbie… Megint kavarás van, hogy nekem akkor most bejön Greg meg Szander. Amikor csak dumáltunk! Barbie állandóan keveri a szart…

 Semmi köze hozzá, hogy nekem ki tetszik meg ki nem… Ahogy másnak sincs.

 Aztán angol volt. Volt hely Level mellett, de a mellette ülő  mellé ültem (4-es pad volt). Azon az órán szereztem egy ötöst. Feleltem. Akkor épp nem volt ott Level. És úgy láttam, hogy a padtársamnak nem nagyon megy az angol úgyhogy óra végén mondtam, hogy ha kell segítség nyugodtan szóljon. Mondta, hogy lehet, hogy él a lehetőséggel.

 Aztán szünetben beszéltem George-al (koleszes) és megbeszéltük, hogy akkor 3kor a fiú portán találkozunk és akkor hozza a laptopját én meg a DVD-t, mert kiírt nekem egy filmet. Előtte még elment, elintézett néhány dolgot. Közben összefutottam Irkával és dumáltunk. Hívott a településünkre (ahol lakom meg Ő is), de mondtam, hogy nem tok menni. Össze futottam egy másik gyerekkel is tegnapról aki ott tökre bambult (tegnap is) meg egy csomó másik emberrel is. Aztán elmentünk tollért (vettem 1300Ft-ért kb…) és voltunk a Reál-ban. Vett cigit meg Monster-t. De neki sincs nagyon keret…

 Meg ma voltak a osztálynál 9/A-sok. Ismerősök is voltak látásról.

 Ja és elkezdik a szoba társaim, hogy a b.nője vagyok meg leszek… [Gondolom George-nak]

 A suliban meg Greggel és Szanderral boronálnak össze… LEvellel is próbálkoztak. De most nem tom mi lesz… Most úgy megfájdult a szívem ettől hiába próbálta bizonygatni, hogy neki nem azért kell akárki, meg nem az elején fekszenek össze meg mit tom. Szóval Ő is elvárja tőlem, hoogy érettebb legyek, s nem annyira „tanítana”.

 Tiszta ratyesz ez így. Hogy milyen szar vezetni, meg a csajnak mind 1 volt és nem volt saját akarata. De végülis ott volt az is, hogy a kezdeményezés is zavarta. Óóóó…

 Minden esetre azt akarom, hogy ha tényleg akar akkor dolgozzon meg értem. Hogy ne tudjon olyan könnyen megkapni. De valszeg akkor hamar lemondana rólam. De akkor menjen csak… Inkább tán, mint hogy megszívjam. Meg ez a George is… 18 lesz és hát nem tom…

 Vajon Ő akar többet tőlem? Most mondjuk nem is annyira izgat. A legszarabb, hogy nem csak a sulimba jár, hanem még 1 koleszbe is járunk. Tök durva… És akármi van, akárhogy is barátkozok félre értik. Mármint nem ez a gond, hanem, hogy a lányok bekavarnak. Főleg Barbie. Azt hiszem még 1 ilyen húzás és beszólok neki ill. nekik. Mindenesetre semmi olyat nem osztok meg velük. Wááá… Ja meg mikor ott voltam Szandernél Tündér is oda jött. Meg azzal érvelnek, hogy azé tetszenek nekem, mert hogy azt mondogattam, hogy mikor megyünk oda hozzájuk. De csak én akartam oda menni. Ők nem kellenek. Nem akaroűm, hogy a nyakamon lógjanak. Tudom, hogy Tünde nem annyira bírja Barbie-t meg megért+em, de ez nem azt jelenti, hogy rajtam kell lógnia ill. azokkal akikkel én vagyok…

 Meg Barbie és Tündér úgyis összekényszerül. Barbie nem bírja egyedül. Muszáj mellé valaki. Tündér is keresi a társaságot. A 4. lány meg csak kényszerből van jóban velünk. Ő mindig másokkal lóg (már ha van suliban). Én meg… Tünde nem fog magához ragasztani és rám se tapadhat, mert beszólok és megmondom neki a magamét és akkor lesz ehaj-csuhaj! xD

 Alapból attól féltem, hogy kevesen leszünk lányok és úgy „egyedül vagyunk lányok”izé összetart majd minket… Legalábbis oda fog szögezni engem. És ezt nem akarom. Szeretném, hogy ültetés legyen. Úgy könyebb ebből kizökkeni. Így inkább csak angolon tudok. Abban a csoportban vannak azok akikkel jóban vagyok. Nehéz lesz, de megakarom oldani. Majd most már Greghez is oda akarok menni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr982323420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása