Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

Szösz, suli, ma. | "Azt mondták a hatalmasok..."

2010.02.02. 20:59 | DarkKarol | 1 komment

 „Azt mondták a hatalmasok, hogy akinek hat alma sok, az már elég hatalmas ok, hogy ne legyen hatalma sok.”

 

 

Ma csak 3 órát voltam bent a suliban. Azért mert utána mentem logopédushoz. Anyám levitt, de haza fele buszoznom kellett. A központig elvergődtem egy busszal és ott át kellett szállnom. A buszomig várhattam még kb. fél órát! Oda értem 12:35re és a busz az meg 13:30kor jött. Aztán jött oda ilyen öreg ember. Beszélt valami csajhoz az meg elrohant a buszához XD. ÉS akkor a pasi meg oda került elém és elkezdett beszélni. Hogy utálja, ha az emberek nem válaszolnak. És aztán én is csak bólogattam XD. Elkezdi, hogy én is karót nyeltem. És akkor mondta, hogy a felesége meghalt és most keresi a társaságot mert nincs és, hogy a "barátai" is igy meg úgy kihasználják. Engem az ilyenek mindig megtalálnak :S. Legközelebb jelnyelven fogok mutogatni XD.

 Aztán jött valami csaj akit ismert és azzal beszélgetett. Az tetszett a pasiban, hogy oda jöttek ilyen cigány szerű "elcseszett/suttyó" gyerekek egy másikhoz és az egyik srác ott ordibált a 3 buszmegállóval odébb lévő haverjának a pasi mellett. Az meg beszólt neki, hogy "Ne ordibálj már, igyis fáj a fülem".

 A Szösszel meg már, a **** kivan!!! ÁÁÁ!!! Hétfőn látványosan megsértődött rám! Úgy csinált ahogy a J.-vel szokott (akivel álmodtam és senki se kedveli XD). Meg minden. És tudom, hogy a b.nőjének (aki végülis az én barátnőm is) kibeszélt. De azért irogat msn-en, hogy "játszunk mi lenne ha-t!". Eleinte jó pofa volt meg minden. Jó-jó meg blabla, de aztán elkezdi, hogy csak én kérdezzek, meg mondta miről meg mit tom. Teljesen egy irányú beszélgetés volt! És akkor ma pl. elkezdte, hogy "na játszunk mi lenne ha-t?". Te is láttod benne ezt a lenéző szemét fogalmazást? Miért foglalkozik velem, miért ir mindig nekem? Nekem nem fontos, hogy beszélgessünk meg minden. Főleg igy! Nem tudom. Valszeg választanom kéne/kellett volna közte és a Pite közt. Inkább a Pite! De ez akkor lenne meglepő, ha a Szösz nem lenne ilyen kétszinű! Elegem van, hogy kihasznál! Állandóan csak adjak neki tanácsokat biztassam pasi ügyben és pótoljam az önbizalmát! Nem fogom! Nem akarom! Mi vagyok én, hogy ezeket meg teszem? Ha meg is tudnám csinálni mi Ő nekem, hogy megtenném? Vagy egyáltalán ki Ő nekem? Ne tőlem várjon megváltást! Most meg ne is próbáljon kihasználni! Nem érdekel mit gondol.

 Az uncsitesómnak fakadtam ki (szegény) :

            " 

Te olyan idegesit

ő a Szandi. Állandóan azt akarja, hogy msn-en játszunk mi lenne, ha-t. Ez oké volt. Egy darabig! Mostmár kikészülök! És hogy csak állandóan én kérdezzek Ő meg meg mondja miről meg mit tom. Elegem van, hogy látom rajta és tudom, hogy nem kedvel már meg minden, de azért úgy csinál, mintha hogy továbbra is kihasználjon! Mostmár :@! "*na játszunk mi lenne ha-t?" PFF?! "NA????" PFF!!! És tudom, hogy amikor besértődött akkor a Noéminek vagy kinek kibeszélt, hogy elege van belőlem. Mert hogy én ott izélok a Petivel meg mit tom amikor tudom, hogy tetszik neki meg blablabla. És tőlem vár biztatást a Peti meg akármelyik gyerek iránt!

*

Ráadásul kezd pedofil lenni. Ilyne 5.-esek tetszenek neki és hogy szerintem mit szólnának hozzá...

*

Bocsi csak már nagyon huhh...

 

"

 

 Ráadásul itt van még Horrorro is. Hogy szakitsak vele? Még mindig nem tudom...

 "Figyelj... Beszélnem kéne veled valamiről... Rólunk lenne szó. A kapcsolatunkról... Nem is tudom, hogy hogy mondjam el. Tudod... Én nem úgy szeretlek, mint ahogy te gondolod. És nem annyira, mint te engem. Persze nagyon szeretlek meg minden... De... Nem úgy, mint te engem...."

  De most is ez a hülye "barátság" duma. És ha ebből nem esik le neki. Nem tudom, hogy hogy mondhatnám el neki, hogy mi van. És miért? Fúú... "Nincs az a tűz", de ez is elég tipikus duma :/...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr271723835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.T. 2013.07.03. 20:00:10

Folytatás: "Azt modják a hatalmasok, hogy önekik hat alma sok, ez pedig egy hatalmas ok annak, kinek hatalma sok." (A 6 alma a tudás 6 forrása, ami a gyözelemhez szükséges az Új világban.)
süti beállítások módosítása