Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

2010. IX. 22. Csütörtök

2010.09.26. 12:27 | DarkKarol | Szólj hozzá!

   2010. IX. 22. Csütörtök

 Tegnap nagyon brutál volt. Jó értelemben. 6 körül elmentünk városnézésre és jött „mindenki”.

 Végül úgy voltunk 9-en (egy csajszi ott lábatlankodott) és ott volt Irka. És elvonultunk meg ott nyomult. Aztán kérdezte szobatársam, hogy nekem bejön-e Irka. Mondtam, hogy hát nem… Ő meg elmondta Irkának, mert egyébként Irka ezért küldte oda hozzám a szobatársam. És jó este volt csak leléptünk és ott hagytam :S. Ami nagyon gonosz volt tőlem főleg ezek után :S =(.

 Aztán mindenki jó fej volt meg ú gy minden.

 Ma meg… Level angolon néha nézett. És bioszon a könyvtárban voltunk. Ott mondta Tündér, hogy állandóan nézi. Mellettem ült csak túl sok fej volt köztünk úgyhogy én nem láttam őt. Egész nap úgy kb. leszart, de attól még nagyon jó napom volt.

 Dumáltam George-al, hogy megvárom. Nem vártam meg :S. Greg nem volt suliban. Aztán volt szakmai. 6-an voltunk. Ebből egy srác levált (külön vonult) és voltam én egyedül lány. Szünetben meg tökre összehaverkodtunk. Legalábbis jól. És akkor képbe kerültem én. Elolvasták a pólómat: „Egy kicsit beképzelt voltam, de most már tökéletes vagyok”. Erre Zach (órán vele meg egy másik sráccal voltam) elkezdi, hogy miben vagyok tökéletes. Leesett, hogy mikre kíváncsi. Mondtam, hogy „Nem mondom meg”. Erre ott össze néztek a fiúk, na jó inkább 2 srác. Az egyik háttal volt és egy másik nagyjából mellettem állt úgyhogy nem nagyon láttam. De az a két srác tökre végig nézett rajtam. Meg órán egyszer Zach bambult és összetalálkozott a tekintetünk. Aztán olyan kedvesen mosolygott… O.O

 Szünet után meg kérdezte, hogy hol lakom meg hogy hogy megyek haza. Mondtam, hogy kolesz és Stadionok. Mondta, hogy az 1-es villamos megállt ott. Meg hogy elkísér oda, ha akarom. Aztán óra végén kérdezte, hogy megyek-e vele. Erre mondtam, hogy igen. És akkor becsukta a szekrényem, meg vitte volna el a kulcsom (csak hogy gyorsabban haladjunk)  csak még a pulcsim bent volt… Úgyhogy ki kellett újra nyitni és akkor kérdezte, hogy megyek-e vele erre mondtam, hogy igen. George meg nem volt az Aulában. Zachel jöttem, elbeszélgettünk csak nagyon sietett és meleg volt úgy meg nem tudom magamat adni. Úgyhogy ratyesz voltam.

 Azok a lehetőségek vannak, hogy azért hívott, hogy ne kelljen egyedül mennie és csak úgy kedvességből dumált velem meg ilyenek vagy… Nem tom. Ha majd még hív, hogy menjek vele, akkor esélyesebb, hogy bír. Csak itt van még Irka meg George. Beszélnem KELL velük. El rontottam és haragszanak rám és-és… Annyira szar ez így… Rosszul érzem magam emiatt.

 

 

 Azóta beszéltem velük és mondták, hogy nem gond :). Vagyis nem így, de na… Értitek?:D

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr572324121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása