Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

„A tudás olyan, mint a körömlakk. Az alkohol lemossa…”

2011.01.03. 22:50 | DarkKarol | Szólj hozzá!

  „A tudás olyan, mint a körömlakk. Az alkohol lemossa…”

 

 Tegnap előtt kiderült, hogy jön még 2 srác. Úgy volt, hogy UT-ék jönnek, de nem. Úgyhogy maradt 3 ember. Erre Csütörtökön este kiderült, hogy jön még két gyerek. Az egyiket ismerem Utca Bálról a másikkal még soha nem találkoztam eddig. Az Utcabálost nem tom hogy hívtam régebben, már ha megneveztem…

  Szóval legyen Victory meg a haverja, Beast. 8kor elmentek anyuék. Doa már 5-6 körül elment. Ja és Csütörtökön tökre bevoltam fossva. Az volt, hogy Doa beszélt msn-en Victory-val. Elkezdi Doa, hogy holnap Victory meg haverja is megy vele arra a keresztény Ifjúsági Estre. Aztán elkezdem, hogy inkább ide jöjjenek. De így hülyeségből. Aztán később elkezdi Doa, hogy akkor jönnének ide, mert Victory haverjának nem tetszik az a program. Ja és akkor még nem ismertem Beastot. Aztán megkérdeztük tőlük, hogy nagyon rongálnak-e. És akkor mondták, ha eleget isznak akkor tudnak… És abba maradtunk, hogy megadtam Horrorro telefonszámát (Horrorro meg Victory alapból jóban vannak, egy suliba jártak) és akkor majd Pénteken megbeszélik. ÉS úúúgy izgultam, hogy mennyire balhés-e a gyerek.

 Aztán Csütörtökön még voltam ezelőtt boltban. Vettem egy kicsi Kalinkát. Vermutot akartam, de az nem volt… Meg Chio Chips-et. Nah és akkor Pénteken megcsináltam a házat. Hajat mostam, beszárítottam… Meg kihúztam a szemem meg szempillaspirál. Szeretek azért természetes maradni. Felvettem a vámpírszájas pólóm. Amit anyuéktól kaptam. Oldalt így ott is ilyen „rácsos” meg az ujja is. Tök jó ^^. Most nem találom neten. Csak sokszor felcsúszott, meg kint volt a derekam, mert a gatyám meg lent van. Fekete gatya, meg a szögecses öv… Ja és a póló ujja vége így a kezem végéig  ment kesztyűként. Meg sárga-fekete csíkos térdzokni xD.

  Aztán 8kor hívtam Horrorrot. Elkezdi, hogy 40p és jönnek. Fél 8kor írtam nekik sms-t, hogy fél óra múlva jöhetnek… És akkor elkezdi, hogy de addig ne igyak.. xD De ők azért már alapoztak.. :D És akkor meg jött Horrorro unokatesója akit lehet már egyszer elneveztem, de azért… Legyen Matt. És Ő megérkezett. Egyedül volt ott amin csodálkoztam, mert azt hittem Horrorroékkal jön. Bejött és akkor mondta, hogy hozott tubákot… Rakott az asztalra és kért egy tollat. Azt szétszedte és a toll külső részével, azzal a csővel megmutatta, hogy hogy kell. 2 kis kör volt. A jobb a jobb orrlyukamba a másik a balba… Felkell szívni. Ilyen barna por volt. Felszívtam. Érdekes volt. Olyan mentolos. Az orrom tökre kitisztult tőle. Aztán egy csomó mindent levertem xD. Meg lent voltunk a nappaliban és az asztalon volt a vizipipa. Meg egyébként semmi hatása nem volt. Legalábbis én nem annyira éreztem.

 Szóval így megjött Matt. Aztán nem sokkal rá Horrorro, Victory és Beast. 2 táskával is voltak. Kipakolt Horrorro… Alapból egy csomó cucc volt a konyhában így meg el se fértünk. És bevittük a nappaliba néhány rágcsát meg ilyenek. Aztán így sörrel kezdték. Én hoztam vbk-t. Meg hoztak ilyen likőrt és abból ittak. Én csak két kortyot. Ja és akkor mikor megjöttek akkor még bemutatkozott Beast meg én is neki. És mikor beültünk a nappaliban így oldalt nagyjából mellette ültem. És így hát tudott bambulni. Aztán Horrorro már be volt csípve. Megmozdult tuti felborított valamit vagy levert vagy akármi… Aztán iszogattunk eleinte „értelmes” dolgokról beszéltünk. Meg Victory hozott egy pohárban inni valót Horrorronak. Elkezdi, hogy ha ezt lehúzza egy húzásra akkor kérhet cserébe bármit. Horrorro megtette és azt akarta, hogy Victory énekelje a Barátok Közt elején lévő zenét és táncoljon közben xD. Nem tette meg. Aztán én láttam Horrorron, hogy már most kicsit kész van. És megint jött Victory egy pohárral a kezében Horrorrohoz, hogy igya meg. Mondtam a Horrorronak, hogy nem kell, meg ne igya meg meg minden. És akkor nem is akarta, de nem figyeltem oda, erre Horrorro megitta… Hát mondom f*sz*. Aztán később még vp-ztünk. Ja már az elején leesett a szén a zebramintás anyu szőnyegére amit annyira féltett/félt… Aztán Horrorro nagyon készen ült. Meg láttam, hogy be volt rúgva. Aztán elkezdi, hogy „Valaki elkísér wc-re?” alig bírta kinyőgni. Mondtam, hogy jó, gyere. Elvittem a wc-hez úgy, hogy nem borított fel semmit. Aztán legugolt a wc elé és felhajtotta az ülőkéket. Én meg fogtam a hosszú haját… okádott. 3 is feljött neki… Aztán megtöröltük a száját és kivittük levegőzni. Victory cigizett. Én is kértem. És etettük is Horrorrot meg adtunk neki inni valót. Aztán lefektettem a 3 személyes ágyra. Mondtam, hogy próbáljon meg aludni, meg alá tettem egy törölközőt, hogy ha hányik akkor ne a kanapét. Meg oda tettem egy vödröt. Hányt is bele. 2x is. Egyszer kihányta a szendvicset meg a vízet. Másodszorra csak gyomorsav volt :S.

 Aztán kifeküdt. És akkor már kicsit be voltam csípve. És elkezdik, hogy társasozzunk. Mondom van Beugró meg Activity. Hát akkor az utóbbi. Kérdezték, hogy ki kivel… Mondom én leszek Beasttal, mert Ő van legközelebb xD. Aztán így egyszer nem volt hely és ott állt Beast én meg ilyen puffon ültem vagy mi az. Lábtartón és széles volt  és odébb ültem, hogy üljön le mellém. És mondta, hogy kössz. Aztán meg egyszer leültem a földre játéknál. Erre leült mellém Beast. Meg ott kifeküdt mellettem és kicsit  mögöttem volt vagy mi… És hát elég érdekesen csináltuk. Pl. csak azt tudtam megjegyezni amit épp mutogattam xD. Azt hiszem nyertünk.

 Éjfél lett. Kimentünk koccintani. Elkezdi Victory, hogy ébresszük már fel Horrorrot. Én meg mondom, hogy szerintem ne, inkább hagyjuk aludni. Aztán ittunk pezsgőt. Aztán néztük a Fűrész 6-ot. Ment a TV-ben. Mellettem ült Beast és végig dumáltunk. Meg így elkezdem, hogy „Ooosz nyitva maradt a szekrény ajtó…” erre elkezdi, hogy hát becsukhatja. Úgyis már rég töri ilyen vágy, hogy szekrényt kell becsuknia. Becsukta. Aztán önteni akartam magamnak vbk-t erre elkezdi, hogy majd Ő. Aztán megittam és még csinált és elkezdi kostoljam meg, hogy jó-e. Mondtam, hogy jó. Aztán elfogyott és ivott vbk-t csinált újat aztán a kezembe nyomta, hogy igyam. Mármint inkább kínálta én meg hát persze, miért ne? Úgyis tökre be voltam csípve. Aztán kínálgattam még azért. És akkor elkezdem, hogy víz helyett kéne pezsgő xD. Elkezdi, hogy megcsinálja Beast. Meg is csinálta! Ja és akkor nyitotta ki a pezsgőt a combjai között, szóval a két lába között. És kifolyt. És valahogy olyan lett a kezem xD. Gondolom, hogy a szőnyeg ne legyen olyan. Aztán a gatyája olyan lett és beletöröltem. Erre mondom, hogy oopsz bocsi. Erre elkezdi, hogy nem baj úgyis olyan lett. És akkor még elkezdtem bele törölgetni. Ja meg a film alatt a srác a fejét a vállamra rakosgatta. Én meg leszartam azt úgy ahogy van xD.

 Szóval így utólag tudom, hogy itatott. És amint a barátom kifeküdt úgy gondolta, hogy szabad a pálya. Meg mondtam neki, hogy ha Horrorro ott alszik lent akkor ki fog fent velem? Mert én úgy számoltam a helyekkel… És erre rángatta a vállát meg mondta, hogy majd meglátom. Aztán 3 óra alvás után felkelt Horrorro. Szerintem a társaságban a legjózanabb. És akkor Beast egyből „háttérbe szorult”. Horrorro utána sokat ölelgetett meg minden. De nem hiszem, hogy bármi feltűnt volna neki. Max utólag Matt mesélt :S. Ja és amikor még tök részeg volt és kint levegőztünk akkor ott mondogatta, hogy „úúúgy szeretlek” meg „szeretlek” meg mit tom xD.

 Aztán „tvztünk”. És tök gáz voltam így bambultam oldalra. Néztem a többieket ahogy a tvt nézik. Aztán be-bealudtam. Végül mondta Victory, hogy vigyen fel Horrorro. Erre mondtam, hogy nem akarok. És akkor csak így teljesen bambán aludtam. Nem nagyon volt kép. Ja és Horrorro ölében voltam. Erre mondta, hogy menjünk fel. És akkor elkezdem, hogy „Álmos vagy?” és mondta, hogy igen. és akkor mondtam, hogy oké. Meg mondtam Victorynak, hogy hol tudnak majd aludni. Meg vannak lepedők hátul. Aztán feljöttünk aludni. És mint utólag kiderült nem volt fűtés. Este valamikor leállt… ÉS anyuék haza jöttek és ők kapcsolták fel. Aztán aludtunk. Reggel 10 körül sikerült felkellni. Eltűntettük a feltűnő nyomokat. Segítettek, nagyon rendesek voltak.

 Aztán Matt elment. Aztán Victory és Beast is együtt. Aztán Horrorro még maradt és feljöttünk. Mondtam, hogy alszok xd. Aztán fel-fel keltünk. És akkor inni akartam még. Erre mondta Horrorro, hogy ne igyak többet meg minden. Csak megittam még 2 pohár vbk-t. És nem kis poharasat xD. És akkor aztán kidőltem. Aludtam xD. Horrorro próbált felébreszteni meg mit tom, de mondtam, hogy nem megy alszok. Ja meg elkezdtem előtte magyarázni neki, hogy „Tudod mit? Szerintem térítsünk el egy liftet Kubába!” és azóta ezzel jön…xD

  Aztán 3 körül elment. Mondtam, hogy nem kísérem le. És aludtam tovább. 5kor megjöttek anyuék én meg olyan szarul, másnaposan voltam…

 Úgyhogy ja. Azért vannak dolgok amikre nem vagyok büszke. Mondjuk a Tubák az tökre nem komoly. Meg szerintem nem is drog xd.

 Mindenesetre én azért tudok most írni, mert holnap nem megyek suliba. Megyek logopédushoz és azt hiszem a füzetet a koliban hagytam ami elég gáz, mert nem emlékszem mi volt a legutobbi alkalomkor…xD Ma voltam suliban, koli aztán haza. Aztán átjött Horrorro, de nem tudott túl sokáig. Mert kémiára kell tanulnia :S. És akkor vizipipáztunk (már amennyire tudtunk), mert maradt 3 kicsi szén, de vízesek voltak :S. De egyet sikerült megszárítgatni meg elszívni. Doa próbált még egyet meggyújtani, de nem sikerült. Horrorronak meg már mennie kellett :S. Úgyhogy aztán ja. Meg megnéztük most nem rég Doaval a KEcskebüvölőket. Hát nem túl értelmes film xD. Legalábbis szerintem.

 Mostan ennyi. Ja és Szerdán este inni fogunk. Megünnepeljük egyik csajnak a születésnapját. Kapunk is a nevelőtanártól kimenőt, ha minden igaz :). Én nem akarok túl sokat inni. De örülök, hogy Szilveszterkor azért nem vesztettem el annyira a fejem. Mármint józanabb is lehettem volna, főleg másnap, de hát… :S

 Nah most ennyi :). Remélem mindenki jól látja az írásomat. Csak mert most ilyen izé betűtípussal írtam aztán nem biztos, hogy mindenkinek mutatja…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr382558649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása