Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

,,Én ma már nem teszek-veszek. Egész nap csak sokat eszek….”

2010.12.26. 00:37 | DarkKarol | Szólj hozzá!

 ,,Én ma már nem teszek-veszek. Egész nap csak sokat eszek….”

 

 

 

 Újra itt.

 Boldog Karácsonyt mindenkinek. Így bevezetésnek itt egy rövid vers:

 

 ,, Én ma már nem teszek-veszek.

Egész nap csak sokat eszek.

Jézuskával piálok,

Boldog Karácsonyt kívánok!”

 

 Szóval… Mit írhatnék? Nem tudom. Ez a Karácsony… Alapból nem vártam. 24.-e… Hajnalban megnéztem az Aranyhaj és a nagy gubanc-ot. Aztán fél 3kor elaludtam. Ja és Doaval néztük és akkor végeztünk. Aztán felkelek fél 1 körül. Előtte is fel-fel keltem. Először háromnegyed 10kor. Doáék nyomattak DVD-ről valami ritka sz*r zenét, nekem elég hangosan… Aztán benyomtam a mobilom. A saját zenémet jobban elviselem. Egyébként is zenére szoktam aludni. Csak be volt kapcsolva, hogy 30 perc után kikapcsol a zenelejátszás. Úgyhogy abba maradt és fel-fel ébredtem Doaék zenéjére. Fél 1ig bírtam… Aztán lementem… Anyám nem szólt hozzám. Ha kérdeztem valamit csak szűk szóban válaszolt és mintha ott se lennék… Aztán meg elkezdi, hogy ürítsem ki a porszívó porzsákját és így elkezdett „üvöltözni” velem. Azért annyira erős nem volt csak… Mintha ritka rossz dolgot csináltam volna… Később meg „tök” rendes volt. Aztán 4kor zuhanyozni akartam és nem tudtam, mert nem volt meleg víz. Aztán 6 körül lett volna, de akkor már jött 2 vendég (Doa bátyja és annak a barátnője – jegyese? - ). Úgyhogy… Meg alapból szar kedvem volt. Aztán jött az ajándékozás… Akkor anyám elkezdett könnyezni. Meg elkezdi nekem, hogy írjam meg a nővéremnek, hogy Boldog Karácsonyt kíván… Doa bátyjának barátnője meg kapott egy k*b*sz*tt jó mobilt a sráctól (saját állása van, rendszer gazda!).

 

 Aztán másnap… Megint sokáig fent maradtunk Doaval, mert megnéztük az Eredet-et. Mindenkinek ajánlom! Imádom a filmet. Alapból imádok aludni meg minden ezzel kapcsolatos dolog érdekel, de ez… Jó mondjuk az alapból egy „fejlettebb világban” játszódik kicsit… De azért… :D Alapból az, hogy csoportos alvás… xD

 Szóval imádom. Nagyon tetszik. S elgondolkodtató. Meg egyáltalán nem kiszámítható és eredeti ötlet. Megnéztem ma még a Varázslótanoncot. Többre számítottam. Aztán Apuval elkezdtük nézni az új LED LCD TV-jén és hát én hiányoltam azt, hogy mivel álom így bármit megtehetnének. Nem lenne szükségük kocsira meg a kötelet megkötni, hogy oldalt a falon letudjon ereszkedni… De lényegében a Varázslótanonc túlságosan kiszámítható volt. Untam… :S

 Ja, mert egyébként apu vett egy új TV-t ittenre. Ilyen hatalmas meg minden. Ilyen kütyüke is van hozzá. Most lenem írom, hogy az mit tud…xD

 

 Maradjunk a lényegnél. Szóval tegnap korán keltem. Délben. Aztán eljutottam apuhoz. Elhoztam apu ajándékát. Apué meg a barátnőjéé. Egy narancs színű gyertya. Illik a nappali színeihez. Az is narancs, citromsárga, piros… És alapból szeretnek gyertyát égetni úgyhogy :)…

 Szóval eljöttem. Itt meg már itt voltak az unokatesóim. Nem UT-ék… Apu anyja meg apu huga. És apu hugának a férje és két fia. A kisebbik talán 1 évvel idősebb. A másik most lesz 3 hónap múlva 18. Ahogy ezt mondta, szerintem alig várja. Kaptam tőlük egy Playboy parfümöt meg dezodort. Tavaly is ezt kaptam. A dezodor már kezd elfogyni. A parfümöt meg nyáron Gárdonyban hagytam. Amikor voltunk ott nyaralni. És volt ott egy csaj aki eléggé ez a… Hát divatos. Szóval szerintem megtalálta és benyúlhatta. Tuti, hogy ott hagytam (el)… De hát. És később azt mondták, hogy nem találták meg. Na mind 1.

 Anyuéktól meg kaptam egy Stephen King könvet meg egy olyat, hogy „A Vámpír. Cornelius Van Hellsing elveszett naplója”. Vagy ilyesmi.

 Apuéktól meg egy vizipipát, kéket ^^, ha minden igaz holnap (Vasárnap) ki lesz próbálva.

 

 Sajnos az van, hogy nagyon rászoktam a cigire. Ez a szörnyű igazság. Úgyhogy… De már Csütörtök óta nem cigiztem. Addig szinte minden nap… Legalább 1 szálat. De megfogadtam, hogy most már sehogy se fogok. Szobatársam is „le akar szokni” meg Doa is. Ja mert egyszer csak megkívánta és cigizett. És azóta nehezen mondd ellent. Pont Doa! Aki mindig hajtogatta, hogy „Én soha nem fogok. Én SOHA!!!” és meg mert volna rá esküdni… Aztán amennyire nem akart annyira kívánja… Eddig jól haladok a „tervemmel”.

 

 Aztán volt egy srác aki régebben érdekelt. Azt hiszem valami El volt a neve, nem biztos. Nah egy ideig érdekelt, de aztán nem. Hát lehet nem fogja fel, hogy lesz*rom már… Ügye már egy ideje nem érdekelt. És akkor oda se mentem hozzá meg lesz*rtam, na… ÉS erre egyik este rám írt. Én direkt nem írtam rá, ha fent volt se… És elkezdi, hogy jó a kiírásom. Neki az volt kint, hogy „2 éve :D:$(L)”. Valami ilyesmi. Ügye, ebből, hogy ezt írta én egyből az övét olvastam amit tudott. Szerintem… Legalábbis sejtette, hogy az övét fogom olvasni. És akkor aztán elkezdi, hogy most 2 évesek a barátnőjével és, hogy nem tudott mit karácsony alkalmából elvitte moziba. De aztán megéheztek és inkább kajáltak helyette. Meg ott ragozta, hogy de jó arc, hogy 2 évig ő kibírta mellette meg mit tom… De nagyon dicsőitette magát. Oké, hogy felhívta a figyelmem arra, hogy van barátnője… Alapból nem érdekelt és most már Ő is ezzel elakarta mondani, hogy nem akar olyat tőlem. ÉS tudhatja, hogy (már rég) felfogtam. Akkor mi a f*szé ragozta ott még? És akkor, hogy kérdeztem, hogy „megcsaltad?” vagy ilyesmi. Erre írta, hogy hát ez kedves vagy ilyesmi. És, hogy Ő elég nyílt, de flörtig sose fajult a dolog meg mit tom… Pfúúú elegem lett. Miért pont nekem papol ott ilyenekről?

 Oké elhiszem, hogy csak haverkodni akar. Meglátta a pólóm és azt gondolta, hogy jó fej vagyok és haverkodunk. De egyszerűbb lenne, ha ezt mondaná az arcomba mert én is csak ezt szeretném. Azért nem küldtem el még, mert… van valamilye amim nincs xD. Meg jó span :). És most itt nem olyanra gondolni…

 Ja és azóta volt egy másik gyerek aki „érdekel”. De nem akarok vele kavarni vagy ilyesmi. Túl alacsony hozzám… :)

 

 Aztán szóval itt adtak ajándékot. Egyetlen mamámtól kaptam 5000Ft-ot. Megelkezdik, hogy hogy kicsíptem magam. Fekte gatya volt rajtam, egy kékes-fekete rövid ujjú ing meg alatta a Headbanger-es pólóm. Aminek van olyan ujja is… Ja és annyit ettem a napokban. Felszedtem legalább 1 kilót. ÉS ez csak a minimum…

 

 Kajáltunk, TV-ztünk, beszélgettünk, ittak… Aztán elmentek. Apu b.nőjét elvittük Csepelre a fiához. Ott alszik. Holnap jön haza. Aztán én meg most itt vagyok. Most néztük meg „nem rég” a Varázslótanonc-ot. Meg elkezdtük Az Eredet-et és apu elvileg végig nézte. Én eljöttem gépezni :).

 

 Holnap 10kor kelek. Most legalább fél 3ig fent akarok maradni. Gyúrok Szilveszterre (erre a témára még visszatérek). Azután fél 11 körül elindulunk, és apu haza visz. Lezuhanyozok, lehet még hajat is mosok. Aztán megint jönnek unokatesómék. Mármint akik ma is itt voltak csak anyuékhoz… Szóval még előttük végezni akarok. Aztán Doaval szerintem kipróbáljuk a szobámban a vizipipát. Ha nem megy megkérdem unokatesómékat, hogy hogy kell. Ők értenek hozzá. Meg legfeljebb 4-esben szívjuk xD.

 Aztán Horrorro holnap próbál a bandájával, mert Hétfőn fellépnek. De ha végeztek azt mondta átjön. Oda adja az ajándékom ( :S ) és hoz jegyet Doanak meg hozza a sapkám ami nála maradt :D. Meg lehet akkor vele is vizipipázok nem tudom még… :)

 

 Szilveszter. Anyu, Doa anyja és Doa nővére nem lesznek itthon. Azaz szinte senki :D. Doa is elmegy valami Ifjúsági Est-re. Úgyhogy… Horrorronak sincs hova mennie. Átinvitáltam őt. Meg UT-t. Lehet Ő hozza a nővérét meg a barátját. A barátját nem biztos, mert mostanában (megint?) nagyon a szakítás szélén állnak. UT-nek nagyon elege van. Nem ragoznám miért. Pedig most lesznek majd 2 évesek… Mondjuk így érthetőbb valamivel. Azért 2 év nagyon sok idő O.o . Csodálom, hogy idáig kibírták…

 Aztán szerintem veszek pezsgőt meg mondjuk egy Vermut-ot. Nem akarok nagyon bebaszósat. Meg ott lesz a vizipipám és remélem marad hozzá dohány meg szén. Akkor azt is szívhatunk majd. Meg UT és a barátja meg a nővére is eléggé értenek hozzá úgyhogy :D. Lehet még ők is hozzák az övéket. Nekik ilyen hatalmas van… :D

 

 Egyenlőre ennyit tudok mondani (írni) :). Én Horrorronak vettem egy vihargyújtót. Kétezer valamennyiért. Ahogy láttam nagyon örült neki. Meg mondta, hogy a többi gyújtót nehéz volt meggyújtani, mert ott voltak ilyen görgős részek meg mit tom. Nehéz elmondani én tudom mire gondolt. Meg szebb is a lángja meg minden :D :). És ahogy elnéztem szóval nagyon örül neki… :) xD Azt mondta az én ajándékom a Headbanger-ből van :O:D. Előre félek.. :D

 

 Jajj meg olyan incidens volt… Felhívtam, hogy át tud-e jönni. Valamikor a napokban, Karácsony előtt. Mondja, hogy csak 6tól, mert addigra ér haza. Mindjárt megy nekem ajándékot venni. Erre én épp bedugtam a laptop töltőjét az áramkörbe és hajolok fölfele és a polc sarkába bevertem a fejem. ÉS elkezdem, hogy „Ne…NEEEEE!!!” xD. Amikor csak mondani akartam nyugodtan, hogy nem kéne… Erre bevertem és NEEEE xD… Kijött belőlem xD. Aztán úúúgy fájt a fejem, mert úgy bevertem… És akkor elkezdi, hogy akkor most nem tudna jönni én meg szomorkásan, hogy oké. Meg nyögve-nyelve. És akkor letette. ÉS sokat-sokat jajjgattam erre felhívott nem sokkal később, hogy csak 3ig feltud jönni, ha most indul. Erre nézek… Szegény kajak azt hitte, hogy azért van ilyen hangom, mert ennyire lesúlytott, hogy nem tud jönni. Mármint tényleg szar volt, de elfogadtam, hogy nem. Hát azért ennyire nem szokott rajtam meghallatszódni, ha valami lesúlyt. xD Ha csak nem polc az xD.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr972539341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása