Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

,,Szerele,m reggel, Szerelem délben..."

2010.11.02. 01:52 | DarkKarol | Szólj hozzá!

„Szerelem reggel, ...
Szerelem délben, ...
Szerelem este, ...
Szerelem egész álló nap... ezt az átkozott vízcsapot!”

 

 Hát ma… Pénteken apámhoz mentem aztán Szombaton pizzáztunk Doaval és Vasárnap jöttem haza anyuhoz. Aztán ma (Hétfő) elmentünk ÚT, pasija, én és Horrorro moziba. Horrorroval a vasútállomáson találkoztunk. Aztán elmentünk a Camponához. Úgy volt, hogy a vonaton találkozunk ÚT-ékkel. Vagy a lépcsőnél… De mi előbbi vonattal mentünk. Szóval mi még vártunk a lépcsőnél. Neki döltem a lépcső falnak és előttem Horrorro. Ott smároltunk ^^. Aztán jöttek ÚT-ék. Pont mikor megállt a vonat akkor abbahagytuk – vagyis akkor tájt. ÉS akkor aztán siettünk megvenni a jegyet.

 Aztán mondtam, hogy menjünk WC-re. ÚT is bejött. Egyikünknek se kellett. Elmeséltem neki, hogy vonaton oda fele jött a kaller. Erre mondtam, hogy hát a Camponáig szeretnék egyet. Erre nézett rám. Elkezdi: „Tényleg?” mondom „Igen.” aztán elkezdi, hogy „Jó kérdésre rossz válasz” vagy ilyesmit… Elkezdi, hogy „Nem tudná jobb dologra költeni azt a pénzt?” erre mondtam, hogy de. Aztán leesett nekem, hogy mi van. Ja, hogy nem kell fizetnem… Csak mert ketten voltunk ott Horrorroval pont ilyen ajtószerűségnél. Szóval a két ülős rész között. És akkor aztán mondta, hogy hát ezt most Ő állja nekem és majd a srác meghív engem valamire és én is másra költöm a pénzt. Aztán elment x). És akkor mondta Horrorro, hogy úgy nézett. Meg tökre nem volt szimpi neki az a pasi (Horrorronak volt bérlete). Aztán mondtam, hogy hát ja… De legalább nem kellett kifizetnem xD.

 Ja meg a szemem meg volt csinálva meg a hajam is tök jól. De tényleg. Mielőtt elindultam olyan büszke voltam magamra. Végre egyszer valahára… Ráadásul befújtam ilyen hajlakkal és megállt. És fújt a szél meg minden, de párszor végig húztam a hajamon a kezem és rendesen visszaállt. Tök jó volt!

 Aztán megnéztük a Pancser Police-t. Tele fárasztó faviccekkel. De azért jó film volt :). Aztán meg elmentünk kajálni. Én McDonald’s-ból ettem egy McFreeze-t. Csokisat ^^. Horrorro meg 3 sajtburgert xD. Meg ÚT-ék ettek valamit. Aztán elmentünk a vonathoz. Hamar jött is. Felszálltunk. Aztán jött volna a kaller úgyhogy előre mentünk. ÚT-ék leszálltak én meg nekitámaszkodtam az ajtónak. ÚT-ék utáni megálló a mienk volt. És hát egyébként is a másik oldalt álltam meg. Szóval ott is smároltunk. Meg a bakancsomban magasabb vagyok valamivel ^^. Aztán leszálltunk meg elindultunk. Út közben is megálltunk és akkor úgy… Meg volt egy kanyar ahol úgyszint xD… Csak jött az autó. És akkor félre mentünk és ott volt ilyen fal kerítés. Neki dőltem és úgy smároltunk egy darabig. 

 Aztán meg kérdeztem, hogy van-e kedve átjönni (már előtte is meg akartam kérdezni csak nem egyből smárolás után, de Ő meg többnyire azt akarta… x)) aztán elkezdi, hogy felőlem… Utána meg, hogy „Ezt tekintsd „Naná!”-nak” xD. Úgyhogy megbeszéltük, hogy átjön. Kb fél 7re ide is értünk. Aztán fölmentünk a szobámba. Mielőtt bejött volna kicsit rendet tettem. Mármint a szobámba. És megmondtam neki, hogy maradjon kint xD. Aztán bejött… Dumáltunk… meg hát… Szóval megint elkezdtünk közelebb kerülni egymáshoz.

 Hát eljutottunk odáig, hogy a pólók lekerültek. Most úgy volt, hogy hát a hátamnál volt Horrorro. Mármint szembe volt velem csak a keze volt ott. És kérdezte, hogy „Szabad?” én meg nem értettem, hogy mit. Aztán rájöttem, hogy a melltartómra gondol. És akkor mondtam, hogy ja persze… Aztán hát úgy voltunk. Persze alaposan végig nézett rajtam. Erre elkezdte, hogy nem érti mi bajom van magammal, mert… idézem „Szerintem nagyon jól nézel ki [közelebb jött hozzám], gyönyörű vagy!” és megcsókolt ^^. Olyan aranyos volt!!!

 Aztán úgy elvoltunk. Egy jó darabig. Meg voltak öhm… Durvább részek is úgymond. Meg amikor úgy tökre öhm beindultunk. És akkor a kezemmel simogattam a mellkasát. És akkor a hasát is… És lent volt a kezem a gatyájánál és volt egy pillanatunk. Akkor nézett rám. Én meg rá és akkor a kezem elvittem onnan. Gondolom arra volt kiváncsi, hogy akkor most… izé.. hát igen. Hogy mit akarok meg mi legyen. De én nem akartam azt… Nem is akarom. Legalább a születésnapomat meg akarom várni. ÉS ezt meg is akartam vele beszélni. Csak mire felhoztam volna más volt a téma.

 Meg akartam vele arról is beszélni, hogy miért szakítottam vele először. Kéne…  Ja meg egyébként lepihentünk aztán. Meg ittunk meg én is elmentem wc-re. Aztán inkább csak dumáltunk. Meg úgy csak csókoloztunk meg ilyenek. Ja mert aztán vissza került ránk a ruha. Ja és úton hozzánk mondott valamit amibe belefűzte, hogy „szeretlek”. Aztán leesett és erre én: „Én is szeretlek ^^”. És jujj! Kimondtam! És sikerült! És nem csak az, hogy kimondtam… Hanem nem kényszerből mondtam meg csak miatta… Én tényleg! És-és én… Szeretem! Annyira aranyos és úúúgy imádom ^^!

 És akkor aztán meg megnéztük az időt. 11 óra volt… Ja meg fél 10kor írt sms-t Doa, hogy jöjjek fel msn-re és nagyban Horrorroztam úgyhogy megírtam neki, hogy ”nem most nem majd” (ennyi telt tőlem). Aztán szóval mennie kellett. Mondta, hogy „húúhaa mennem kell”. Meg előtte is volt szó róla, hogy ügye Ő az én Teddy Macim úgyhogy… Aztán meg ott mondtam, hogy „Elmegy a Teddy Macim! :(„ meg szomorú kép hozzá meg minden. És akkor mondta, hogy „Igen, Teddy Macinak mennie kell…” Jó ez így tényleg nagyon ratyin hangzik meg minden… De akkor ott tök aranyos volt ^^ és akkor ott átöltelt meg minden. Csináltunk is egy közös fotót. A tükröm előtt. Olyan jó volt ott ölelni… Megbeszéltük, hogy Szerdán ráérek. Csütörtökön meg megyünk billiárdozni ÚT-ékkel, ha minden igaz :).

 Jhajj ^^. Most ment el… KB 1-2-3 órája, de máris úgy hiányzik. És akkor már apja is hívta, hogy hol van. Mondta, hog yindul. Mondta, hogy ezért még kapni fog. Mondtam, hogy te jó ég… Meg olyan jó volt átölelni. És akkor aztán mondtam már, hog ynem akarom, hogy miattam kapjon… Jujj és… ^^

 El se hiszem… Úúúúgy szeretem ^^!Olyan kis aranyos :D. ^^

 Szombaton meg 2kor találkozok Szösszel. Asszem akkor lesz a pizsamaparty:D.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr92415046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása