Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.

2010.10.16. 23:54 | DarkKarol | Szólj hozzá!

 Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.

 

 Te jó ég! TE JÓ ÉG!!! Mit tettem? Mit tettem?!?!?!

 Ezt nagyon csúnyán elrontottam, elcsesztem! Olyan szar szemét szar alak vagyok, de tényleg. Most már tényleg. Ténylegesen… Hogy… hogy tehettem ezt? Több szempontból is szar vagyok. És eddig is tudtam/sejtettem. De hogy ennyire?! Áááh…

 Annyira szégyellem magam és… erre nem lehet mit mondani… Annyira sajnálom :(.

 

 Ma reggel átjött Doa 12 után fél órával kb. Dumálgattunk egy csomó mindent kibeszéltünk, erre 2re jött Horrorro. Aztán dumálgattunk egy kicsit, de Doa ment is el, mert unokatesója születésnapjára ment. 3 körül elkezdtünk filmezni Horrorroval. Aztán meg bealudtam egy kicsit. Olyan 5 előtt vége lehetett. Jöttünk fel a szobámba Horrorroval. Persze megint csikizett meg ilyenek csak kezdett elfajulni kicsit a dolog. Én meg lusta is voltam meg fáradt is és hát energiátlanul viselkedtem. Szóval lusta voltam. Aztán meg is kaptam a magamét Horrorrotól. Mondta, hogy megnézné, hogy milyen lehetek felpörögve. És eszembe jutott, hogy végülis igaza van. Mindig alszok, meg csak fekszek meg Ő szokott csikizni és milyen vendéglátó vagyok már? Tök gonosz/szemét vagyok már…

 Úgyhogy erre elkezdtem a hátán húzni az ujjaimat. Erre elkezdi, hogy csak ennyi telik tőlem? Vagy ilyesmi. Aztán a hátára fektettem, fölé „kerekedtem”. Szóval úgy térdeltem és terpeszben voltam, Ő meg a lábam között. Aztán elkezdtem fújdosni a nyakát. Meg előtte Ő így kicsit szívogatta – tényleg minimálisan – a nyakamat. Úgyhogy kipróbáltam… Aztán meg úgy még elvoltunk és hát fura is volt a helyzet. Aztán belendült Horrorro… És akkor előtte még ott elkezdi, hogy az orrunk összeér és akkor pingvin puszi… Aztán meg úgy nyúlt az arcom után meg majdnem összeért a szánk meg ilyenek én meg oldalra vittem a fejem a nyakához és „szívtam” kicsit. Aztán meg végülis ott egyszer így tökre kikerültem a csókját… Utána furán is viselkedett egy kicsit aztán megint ránéztem és akkor beadtam a derekam. Nem tudom miért tettem, hogy miért csináltam meg… de… megcsókoltam. És akkor aztán meg elkezdtem vele nyelvesezni meg minden…

 És akkor úgy beindultunk meg mit tom. Egyáltalán nem bántam. Akkor épp… meg tökre bírtam és élveztem. Úgy voltam, hogy végre kipróbálom magam. Meg úgy ezt az egészet. Persze tudtam, hogy meddig akarok elmenni. Mármint, hogy max. meddig megyek el. Volt egy határam. És teljesen céltudatos voltam. Leszartam mindent. Előtte ittunk is egy „kis” Sangriát ami 7%-os.

 Szóval aztán úgy fölötte voltam és akkor smároltunk meg úgy a nyakát „csesztettem” meg mit tom… Úgy hol hozzá simultam hol ez, hol az volt. És aztán úgy a hasát simogattam pl. smárolás közben meg minden. Aztán egy idő után elkezdi Horrorro, hogy észrevette, hogy nagyon szeretem a – szerinte – csontos mellkasát simogatni, úgyhogy leveszi a pólóját (egyébként is félig fel volt húzva) én meg mondtam, hogy jó. Aztán úgy tényleg tökre összemelegedtünk meg mit tom. Ja meg előtte volt olyan, hogy Ő volt fölöttem és úgy…

 Aztán meg olyat csinált, hogy hát az oldalamat simogatta. Aztán a hátamat meg lejjebb ment oldalt a keze a seggemhez. És akkor úgy megfogta vagy mi… Aztán meg volt, hogy a mellemnél is próbálkozott. Vagyis eleinte csak arra fele meg minden, de aztán így megfogta vagy micsoda…

 Lehet, szerelmes vagyok? Eddig nem éreztem semmit se, annyira semmit, hogy nagyon, de most olyan boldog vagyok :O. Nem tudom, mit csináljak?! Szeressem meg, zúgjak bele, Ő legyen a mindenem vagy… Hát ez lenne a legésszerűbb megoldás. Azt hiszem, boldog vagyok…

 Nah de szóval aztán úgy voltunk meg minden és hát eleinte csak a pólómon keresztül próbálkozott aztán már a keze a pólóm alatt volt és hát a hátamat is úgy meg elöl is kicsit úgy… És hát én meg fogtam és levettem a pólómat. Egyébként is látott már fürdő ruhában… És akkor úgy voltunk. Aztán meg hát úgy is elvoltunk… És akkor aztán kicsit lenyugodtunk… És mellé feküdtem. Erre elkezdem mondani, hogy szóljon, ha nem akar valamit. Vagy ilyesmit mondtam. Erre elkezdi, hogy hát azt nem szeretné, mert… Erre közbe vágtam, hogy nem azt. És megpróbáltam elmagyarázni, hogy nem arról beszélek, azt én se akarom csak, hogy szóljon, ha valamit rosszul csinálok, vagy nem tetszik neki. Meg hogy szóljon, ha valamit csinálok, és azt hagyjam abba meg ilyenek.

 Aztán levágta nagyjából. És elkezdi előtte, hogy most hogy van, egy kis szünet mondja, hogy gyönyörű vagyok… Erre én „Az persze, gyönyörű…” így kb. lepergettem magamról a dumát xD.

 Aztán így feküdtünk egymás mellett meg minden. Nagyon be voltam lendülve. Kicsit már lenyugodtam, de az agyam az nem volt tiszta. Eszembe jutott, hogy feltétlen beszélnem kell vele. Erről az egészről. Már nem is tudom, hogy pontosan mi jutott eszembe meg miket terveltem ki. Volt valami A, B meg C tervem. Ezek közül az egyik az volt, hogy megmondom neki, hogy most van pasim és várjunk addig, míg szakítok vele vagy mi. Meg is akartam neki mondani, de úgy voltam vele, hogy még várok. Vagy nem pont így akartam, de azt akartam megmondani, hogy van pasim. Meg azon gondolkodtam, hogy jól tettem, hogy kerültem az arcát. Meg akkor oda kellett volna feküdni mellé és hagyni az egészet. És akkor mondhattam volna még, hogy ezt már nem kéne, mert van pasim… vagy akármi!!!

 Szóval nem tudom egy csomó minden járt a fejembe és tudom, hogy két dolog között filóztam, hogy melyiket mondjam, majd meg hogy…

 Aztán végülis – szerencsére – nem szólaltam meg. És akkor aztán már lenyugodtam. Magamba zuhantam egy kicsit, hogy „Te jó ég. Most mit teszek? Mit csinálok? Már elkezdtem… Átléptem azt a bizonyos határt…”. Most már mind 1…

 Aztán tök nyugodt voltam erre újra elkezdett csókolni. Meg ott úgy jött és hát megint öö… kicsit bepörögtem, úgyhogy kezdődött az egész. Horrorro egész biztosan felizgult meg ilyenek. Ráadásul volt, hogy ott feküdt és akkor keresztbe volt a lába. Meg ott sokszor nagyon „szenvedett”, hogy ne élvezzen el vagy micsoda… Szerintem. Mondjuk én meg direkt hergeltem meg mit tom ott próbálkoztam nála… Aztán egyszer kicsit sokáig is elmentem, túllőttem a célon.

 Aztán egyszer meg tökre beindult és akkor úgy volt meg volt, hogy Ő volt fölöttem meg ilyenek… Aztán meg végülis abba fele fejeztük, úgyhogy csak feküdtünk egymás mellett és megtárgyaltuk, hogy már 8 óra. Elmentem wc-re és akkor felöltöztem, Ő meg ivott. Aztán visszajöttünk, zenét hallgattunk meg feküdtünk egymás mellett és lefárasztott, de nagyon. Aztán már Ő is álmos lett. Meg szóba jött az, hogy múltkor le Teddy Maci-ztam. JA és Ő azt mondta, hogy Brumi Maci, amikor nem is, mert Teddy Maci xD. Szóval és eszembe jutott szobatársnőm idézete: „Elvesztettem a Teddy Macim, aludnál velem?” és ezt elmondtam neki erre csak mosolygott. Meg volt egy másik is, hogy „Szia, Cica, van gazdád?” ezt mondogatták a koleszben, de ezt nem mondtam el neki.

 Aztán ott feküdtünk meg ilyenek. Simán bealudtam volna. Annyira álmos lettem aztán. De megnézte az időt és akkor volt 9:55. Mondta, hogy 5 perc múlva mennie kell. Ja meg még zenéket küldtünk egymásnak meg mutogattunk egymásnak. Aztán csörgött a mobilja, hogy „ébresztő” 10kor. És épp smaciztunk. Erre elkezdi, hogy „mind 1 befejezi, amit elkezdett” aztán én abba hagytam. Már nem volt annyira jó érzés, mert a tudat, hogy mit tettem belém csapott, és amíg ott feküdtünk kezdtem felfogni, hogy mit tettem, mi történt. Bár még mindig nem fogtam fel.

 Aztán kikísértem volt smaci meg minden…

 Most már tudom, hogy Tájszólással nem akarok kikezdeni, azt a másik Daniel nevűt is el akarom küldeni és Zottáán is, ha utal rá vagy lesz, alkalmam felhozom előtte, hogy van pasim (most nem is csak 1). És azt találtam ki, hogy akkor Kedden vagy Szerdán szakítok Irkával. Ha addig bírom. Azért akkor, mert még a Vasárnap délutánt ki kell, bírnom 6 után meg Hétfőn még utána járok a csajos dolognak meg keresek ürügyet. Vagyis már ígyis összegyűlt épp elég okom. Egyébként se illünk össze. De tényleg tökre nem. Remélem azért majd jó barátok maradunk vele… Már ígyis-úgyis nagyon érett ez a szakítás dolog. Csak ez a csajszi tegnap bekavart… Ha nem lett volna akkor végképp úgy viselkedtünk volna, mintha nem járnánk meg minden és akkor még egyszerűbb lett volna utána „szakítani” Irkával meg úgy minden. Áhhh…

 George-al meg alapból nem akarok kavarni és senki mással se az osztályból. Lazy még érdekel, de nehogy már én rohanjak utána! Meg ezek mellett akkor szerintem nem lesz semmi belőle… csak barátság ^^, ennyi :D.

 Ó jajj… Nem tudom… Azt hiszem, boldog vagyok. De reggel felkelek és tisztázok magamban mindent és most boldog vagyok. Ejj nem tudom, hogy ennek örüljek-e xD. Mit tettem? Ha viszont nem akarok semmit Horrorrotól akkor meg… Itt etetem szegényt! De már mióta! Ó persze, megbeszéltük, hogy csak barátok vagyunk meg, hogy csak barátság… Aha, jah. Ilyet nem lehet csak barátságból… És azt hiszem tényleg igazán kedvelem és akarom szeretni. Csak aztán már annyira marcangolt a bűntudat és a rossz érzés azért volt szar vele lenni. Majd újra találkozunk és akkor talán akkor is jó lesz.

 Jah és kétlem, hogy a pia miatt. Ennyire hatással lett volna rám. Jó azért minimálisan igen. Meg amikor hülyeségeket gondoltam össze vissza és nem emlékszem rájuk. Akkor kicsit talán…

 Jah meg volt, hogy dumáltuk, hogy nem tudom már, hogy hogy jött szóba. Hogy mondta Horrorro, hogy azt most semmi kép se szeretné, mert veszélyes lenne vagy mit mondott. Nem hiszem, hogy pont veszélyest használt, de azt vágtam le belőle, hogy mert nincs nála kotton xD. De nem is akarok én még vele… Jó voltak pillanataim, amikor belementem volna, meg akartam volna, de nem akarok én még nem ám! 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr112376968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása