Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

2010. IX. 29. Szerda

2010.10.03. 00:32 | DarkKarol | Szólj hozzá!

2010. IX. 29. Szerda

 Húúúú…  Ebben a napban minden benne volt!
 Hétfőn Level leszart. Meg mint kiderült, most Tündérre hajt. Délután kaján összefutottunk Irkával és oda ült mellém. Mondta, hogy sajnálja, hogy nem jött ki Péntek hajnalban, csak elaludt. Aztán később kimentünk dumálni csak általában mindig volt ott egy plusz ember. És mikor épp nem volt ott senki akkor felhoztam a George-os témát. Mondtam neki, hogy már nem lényeg. Elmondtam neki tömören, hogy úgy volt, hogy bejövök a George-nak és ezért mondtam neki, hogy van pasim. És az lett volna, hogy Irka a pasim, de nem kérdezte, hogy ki az úgyhogy…
 Aztán kérdezett v.mit Irka és akkor mondtam, hogy hát George csak barát meg nem jön be… És kérdezte, hogy és Ő? Csak mert egyszer ez ezt mondta és rá 2 napra meg az azt mondta… Mondtam, hogy nem tom, de tereltem a témát és addig tudtam gondolkodni. Mondtam, hogy nem annyira bízok benne. Amire elmondta az egyik sztorit, hogy hogy is volt. Na szóval mondtam neki, hogy bírom és jó fej (xD). Aztán ültünk v.mi kerítésnél aztán átkarolt meg fogta a kezemet, mert hideg volt (a kezem) és ott volt még egy gyerek az nem zavartatta magát. Meg volt, hogy átölelt, csak én húzódzkodtam… Meg lefújt füsttel és kérdezte, hogy csináltam-e már olyat amikor szájból szájba fújják a füstöt… És akkor mondtam, hogy nem. Erre a másik gyerek „Mutasd meg neki.” én meg nem nagyon akartam tudni, hogy milyen. Pontosabban sejtettem, hogy ebből valami csók szerűség jönne ki, aztán én meg azt nem akartam.
 
 Kedden nem sikerült túl sokat beszélnünk meg „együtt lennünk”. Imádom a koleszt! Úgy zsong az élet, mint általában nyáron! :D
 Kedden volt az is, hogy jövök ki suliból és az ajtóból jövök… Szemben, kicsit messzebb 2 pasi. Megyek tovább jobbra. Nekem jobbra kb. 6 fős fiú csapat. Mind fiú. 2-es csoport közül egyik oda ordibált én meg nézem, hogy nekem szólt-e, mert pont a két fiú klikk között voltam. Erre megyek tovább… Hallom: „Ő az a lány aki nagyon tetszik neked?” ezt így oda ordibálva, rá a válasz érkezik is: „Igan, Ő az!”. Erre hátra néztem és néhányan elkezdtek nevetni…
 
 Szerda… Hát ma…Volt minden. Hétfőn 4 szál cigit szívtam (nem akarok rá szokni) vagy Kedden volt.
 Szóval ma… Megyünk boltba erre lent voltak a spanok (köztük Irka) aztán voltunk boltba és utána mindannyian elmentünk bérletet venni az Örsön. Utána meg volt közgyűlés a koleszben és gólyaavatás. Egy csoportban voltam Irkával. Meg ott nézett szobatársam báttya meg George… Kellett táncolni is akkor se Irkával voltam. George meg ott videózott -.- xD…
 Aztán mentünk úgy néhányan játszóra. Noah (az egyik legjobb arc) mondta, hogy kirúgták a koleszből. Tök ideges volt, mert ráadásul azért rúgták ki, mert az első emeleti fiú WC-be fel teggelték az Ő jelét. És nem Ő volt. Meg ilyen lemosható szarral csinálták, és amivel Ő szokott fújkálni azt le nem szedi az ember… Szóval nem is Ő csinálta.
 És akkor mindenki tök ideg volt… Meg szar volt a hangulat. Meg aztán Irka mellett ültem. És akkor kicsit fura volt. Volt mikor mintha próbált volna próbálkozni, de aztán mégse, mert ez az egész… Szóval nem a legjobb alkalom. Aztán kérdezte, hogy megyek-e vele vissza koleszbe. Szobatársam meg már előtte sírt is, félre hívott és akkor ott úgy meg a többiek nem látták, de Irka szerintem igen. Úgyhogy ott is ott kicsit könnyes volt és inkább mondtam, hogy maradok. Aztán mégis csak elindultunk csoportosan. Persze, naná, hogy anyám hívott. És akkor ott jött mellettem Irka… Csak aztán jött Jhonny. És úgy volt, hogy álltam én, mellettem Irka és mellette Jhonny. Aztán Jhonny mondta, hogy „Bocs…” így elküldve Irkát mellőlem. Aztán Irka elég gyorsan el is tűnt és inkább a többiekkel ment. Én meg bevártam Jhonny-t, mert kötötte a cipőjét meg ilyenek, a többiek meg tök előre mentek. És a másik szobatársamról beszélgettünk, mert kavarnak aztán… Én vagyok a „postás”, de már nem nagyon akarok az lenni (azóta már megdumálták a dolgot).
 És utólag a szobatársam (aki ott volt és könnyezett) mondta, hogy amíg én hátul voltam addig Irka megkérdezte tőle, hogy én akkor most járok-e Jhonnyval. És, hogy a lány ne mondja el nekem, mert a végén azt fogom hinni, hogy féltékeny xD. Meg Irka alapból fura volt főleg, hogy úgy mentünk és akkor hátra-hátra nézett… Most már tudom, hogy mert azt hitte, hogy együtt vagyunk xD.
 Aztán kiderült, hogy Noah-t végülis nem rúgják ki. Telefonomon meg hívott George (ekkor már a szobánkban voltunk), hogy mikor kell mennem suliba. Mondtam, hogy 7:30-ra, erre mondta, hogy neki is. Meg azért hívott, hogy akkor mehetnénk együtt. Mondtam, hogy jó. Fél 7kor az ebédlőben beszélünk reggel. Később felhívtam Irkát, mert volt valamije ami a szobatársamnak kellett másnapra. És vele is megbeszéltük a reggel fél 7-et. Úgyhogy lehet, hogy 3-asban fogunk menni… Főleg, ha Irka is akkor indul… Akkor félúton… Ja és úgy tudja George, hogy van pasim. De a holnapi után, már majd nem mondhatom, hogy Irka a pasim. Úgyhogy majd kreálok xD.
 [Végülis másnap elkerülték egymást George meg Irka. ]
 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr842340565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása