Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

Aki az életet tréfának tartja, gondoljon a poénra.

2010.09.19. 14:07 | DarkKarol | Szólj hozzá!

 Szóval áh… Most nem tom leírni, hogy mi volt… De leírtam egy füzetbe és azt akartam a gépbe beírni csak nem hoztam el :S. Nah majd a koleszban igyekszem bepótolni. Addig is… röviden:

 Összehaverkodtam Greg-el (nem tudom, hogy ez volt-e a neve. Remélem. Csak mert George és Greg-nek ugyan az a keresztnevük. De akkor most Greg az osztálytárs, George meg a suli és kolesz társ).  Aztán Szanderrel is. Elég jól ^^, mondjuk Szanderrel már alapból haverkodtam. Aztán ma fent volt Level. Rám írt, hogy a házit le tudnám-e írni. És akkor megadtam neki. Aztán dumálgattunk. És eleinte elég szarul ment, aztán jobb volt. Írta, hogy olvasta a levelemet és akkor hétvégén msn-en suliidőben meg myvip-en dumálunk. Erre írtam neki, hogy akkor már suliban oda se mehetek hozzá? Erre Ő: ha gondolod. Utána meg kérdeztem, hogy „Ha gondolom akkor nem mehetek oda..?” és akkor írta, hogy „Ha gondolod oda jöhetsz hozzám te” és a végén ott az a te… Hogy Ő nem jön oda? Valszeg… De írtam, hogy „Én? Szóval csak én mehetek oda?” aztán elkezdi hülyeségből, hogy kisajátítom, meg hogy Ő az enyém? És akkor írtam, hogy naná, hogy az enyém xD. Meg ilyenek… Közben meg Eric is felvett. Írta is Level, hogy nem-e gond, hogy megadta az msn címem neki. Mondtam, hogy nem, dehogy. Aztán írta, hogy csak mert, hogy mi volt a házi meg… magán okok miatt xD. Ettől rohadt kíváncsi lettem :D. De nem faggattam x). Aztán kérdeztem, hogy neki kik vannak fent msn-en. És mondta, hogy hát én, Eric (de nem ott beszélget vele) meg Tündér felvette msn-re. ÉS hogy kint van myvip-jén az msn címe és biztos onnan. Nem tudom miért mentegetőzött :O.

 Ja meg írta Level, hogy volt tengerparton (Horvátországban volt és ezért nem volt suliban, elvileg mondta is első angolon) és akkor hogy volt a tengerben meg csajozott vagy mi. Ami engem hidegen hagy xD. Írtam is neki, hogy „Natessék… Én bent szenvedtem meg minden erre te…xD” vagy ilyesmit :D.

 Eric-re meg ráírtam és most tök jól eldumálgatunk ^^, nap kérdése: Holnap kihez menjek oda? Greg, Georg, Level, Szander…? Eric mondjuk nem lesz suliban. És Greggel meg Szanderral lehetne egyszerre. Meg aztán már Levelhez is oda kéne menni dumálni…. x)

 Szóval ezt nem tom. Meg átfutott az agyamon, hogy akkor tetszenék esetleg Levelnek és Ericnek is? :O Mindenesetre az esélyes, hogy rólam beszélgethettek.

 Ja meg Level helyére ült a gyerek aki eredetileg előttem ülne. És akkor mivel Eric nem jön suliba vagy mellé ül Level vagy elém. Esélyes, hogy inkább mellé. Vagy a helyére és az előttem ülő gyerek odébb ül. Nem tom… De kiváncsi leszek. Mondjuk ez is jó meg az is :D.

 Jah meg tesinél is ott nézett Greg meg minden… Szóval tegyük fel, hogy Gregnek, Ericnek és Levelnek tetszem. Fasza… xD. De ez csak sejtés. Erős sejtés. A legvalószínűbb, hogy paranoiás vagyok. És ez paranoiám egyik képzete :). De ezt figyelmen kívűl akarom hagyni. Szóval amig semmi konkrét nincs addig úgy akarom gondolni, hogy csak haverok és ők is így viszonyulnak hozzám. Meg miért pont én tetszenék nekik? Miért nem Tündér vagy a másik lány? A negyediket (Barbie-t) megértem, hogy nem az esetük… Ó jajj…

 

 Nah de mostan ennyi. Páá!

 

 Ó jajj!! Vissza jött msn-re Level... És akkor, hogy nekem bejön-e valaki az osztályból. És mondtam, hogy hát úgy nem igazán ismerem őket meg mit tom ott magyaráztam meg halandzsáztam és akkor írta, hogy aha. És kérdeztem, hogy neki a suliból és mondta, hogy nem homi. De szerinte 3 ember jó fej. Meg velem kijön? erre írtam, hogy nem nem jön ki xD. Aztán ő, hogy akkor be... ha nem esne le valakinek akkor, hogy bejön... Erre nem írtam, hanem tereltem a szót xD. Aztán még ott faggatott, hogy udvaroltak-e már. És akkor írtam, hogy Barbie-t szívatták egyik sráccal. 

 Mit érdeklődik ilyeneket? Wáááá!!! Ííííúúúú xD...

 Aztán kérdezősködött egy másik lányról meg úgy most úgy elkussolt... nem anynira ír. De ezelőtt dőlt belőle a szó. Nagyon gyorsan változik. ÉS ez zavar xD. Mi van most másnak reggél? Vagy mi. Mert az Eric se nagyon ír most...

 Most meg Eric elkezdi, hogy szerintem hogy mondhatná meg egy lánynak, hogy szereti, mert a haverok nem tudnak neki tanácsot adni és akkor már egy lányt kéne megkérdeznie... vagy ilyesmi. MI a f*sz van? Most Level kér tőle tanácsot? Vagy Ericnek kell? Vagy mi? Meg most Level, hogy volt-e párom. MOndom, hogy volt. ERre kérdeztem, hogy neki? Erre elkezdi, hogy "még szép" -.- ...

 Most Eric is megkérdezte, hogy ki jön be nekem az osztályból. Mit csinálnak ezek? Hátha elárulom az egyiknek, hogy a másik? Ne szívassanak már xD. 

 Aztán most elég... öö... személyes dolgokról beszélünk. Hogy kinek kellett vezetnie meg mit tom xD...

 Hát most már azt is tudjuk, hogy már nem szűz... Meg hogy már nem akar kezdeményezni. Ömm összebújást vagy mit. Szóval azt csak más szóval illettük. Meg volt már pár barátnője elvileg. Vagyis egy biztosan és akkor is neki kellett mindent csinálnia - kezdeményeznie - ami látszólag zavarja/ta. Hát sokkal másnak képzeltem el :S... De ha olyan nyomulós fajta akkor simán oda jöhetett volna /jöhetne hozzám... És ne akarja, hogy én egy legyek a sok közül. Most annyira elszomorodtam :(. Megint túl jónak képzeltem... De tényleg nem látszott olyannak. De amiket ír... Legalább tudom, hogy majd inkább Greggel meg Szanderrel ismerkedek. 

 Asszem ejtve van Level :S. Attól tartok, hogy később nem így fogom gondolni. Aztán rájövök - megint -, hogy igazam volt. Már most lekellett írni. De ott motoszkál, hogy mi van ha tévedek? VÉgülis írta, hogy neki az a lényeg, hogy a lány is akarja... Meg érdekelte, hogy én hogy vagyok ezzel vagy ilyesmi...

 

zenete:

*ahha

*ok

*amugy én nem azé járnák bárkival

*vel*

*de ha már mind mondtad ott vagyunk

*akkor oké

*jó

*is

*nincs vele baj

*de most mi a bajod vele, :D mert kicsit vallatsz

*xD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr442307447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása