Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

A legtöbb ember megérdemli egymást.

2010.09.10. 21:29 | DarkKarol | Szólj hozzá!

  Üdvözletem!

 Újra itt. A saját gépemről, a koleszból. A KMPlayer is szarakszik meg az a f*sz word se indul el, mert valami köcsög baja van :@. Kurva idegesitő, de most nem akarom ezen felhúzni magam.
 Szóval van a padtársam, legyen Tündér xD. És mögötte a rocker csajszi mellett a Barbie xD. 
 A rocker csaj nem volt suliban a héten (ma Péntek van). Szóval maradtunk mi 3-an. Ez azért is jó, mert Barbie egyébként is velem meg Tündérrel lett volna, de így jobban egymásra tudnak szorulni és én így jobban el tudok vonulni. 
 
 A lényeg, hogy Hétfőn is csak 3an voltunk. És akkor elkezdték nap elején mondogatni, hogy ismerkedni kéne. Aztán kapva kaptam az alkalmon... Jó! Már pár szünet eltelt és nem mentünk sehova. Angol jött és mi a folyosón várakoztunk egy tanárra, hogy megmondja hova kell menni. Addigra már meg volt, hogy ki megy a haladó csoportba. És akkor mivel ott ácsorogtunk... elkezdték megint az ismerkedés szöveget. Erre Barbie mondogatta, hogy a nem tom melyik sráccal kéne ismerkedni (valszeg tetszik neki, mert állandóan őt hajtogatja/hajtogatta) és akkor mondom, hogy "Akkor mire vártok? Menjetek!". Persze Barbienak akkora szája van... Amolyan hangember. Beszól mindenkinek meg ezt és azt mond, de nem meri megtenni... Úgyhogy elkezdi, hogy akkor menjek én! És mondtam, hogy jó. Én megyek! Persze tétováztam egy kicsit. És mondtam, hogy akkor nem hozzá megyek, hanem máshoz. Mondták jó. Mondom jó. De még ott álltam. Aztán elindultam. Láttam, hogy hol áll Level meg a padtársa mellette. Oda mentem hozzájuk. Oda beálltam elé. De nagyon nehezen vett észre Level, eléggé elbambulhatott. Köszöntem és akkor kérdeztem, hogy "Tudod hol leszünk?" erre a válasz "Nem." (míly meglepő. Senki se tudta, azé álltunk a folyosón xD). És akkor ott kérdeztem, hogy merre lakik. Meg merre megy. Mondja 95-s. Erre én: én is! És akkor mondtam, hogy csak jöttem ismerkedni. Sokat volt csend. Erre mondta, hogy hát most nem nagyon tud témázgatni. Aztán oda került Barbie meg Tündér. ÉS néztem őket, és egyszer csak megszólalt Barbie "Level! Tetszel neki!" és a szokásos hülye vigyorán elmosolyodott és kicsit kuncogott is. Erre nézek. Kicsit ledermedtem. Aztán megszólalok, hogy "Miii? CSak ide jöttem ismerkedni meg minden erre..." . Nah mind 1 szóval később odébb mentek és akkor meséltem, hogy hát azt mondták, hogy úgyse merek ismerkedni. Én meg jöttem. Aztán végülis oda mentem a lányokhoz és megkérdeztem, hog ymiért csinálta ezt Barbie és mondta, hogy "Nem tudom. Csak úgy." és megint az a vigyora... 
 
 Kedden úgy volt, hogy mentünk angolra másik terembe. És akkor sikeresen megcsinálta, hogy mellém kerüljön. És beszélgettünk. Elkezdi, hogy "És milyen a kolesz?" O.o... Későbbiekben egy másik srác mellé kerültem, az meg úgy kezdte a témát, hogy "És akkor te koleszos vagy?". De határozatlanabbul. Mint aki eléggé nem biztos benne. Ő meg már így tudta... Pl. azt is tudja, hogy nem infón, hanem Műszaki gyakorlaton vagyok és akkor Csütörtökön 8 órám van... Nah mind 1.
 Szóval megyünk angol terem felé és amikor nem volt hely akkor mindig előre engedett. Pl. be az angol terembe is így volt. Előre engedett és akkor megtámadtam a hátsó sort és azt ahol csak 2 szék volt (másiknál 2 pad össze  volt tolva). És akkor megyek belülre aztán ott mintha izélt volt level. A következő pillanatban egy másik gyerek leült oda xD. (Később írta Level, hogy angolon le akart ülni mellém, csak megelőzték).  Aztán aznap utolsó órán (Matek) írtunk felmérőt. Hát én nem tudtam egy csomó mindent meg kész voltam már. És megint úgy oldalt ültem és így csak balra kellett néznem, hogy hátra forduljak. És akkor egyszer nézett Level és én is néztem. Aztán gyorsan el nézett, de én meg bembambultam vagy nem tudom, de még néztem és akkor vissza nézett rám erre észbe kaptam vagy nem is tudom és elmosolyodtam és úgy néztük egymást alig pár ezred másodpercig, elmosolyodtam és előre fordultam. Akkor ki volt engedve a hajam úgyhogy kiszedtem a fülem mögül és betemettem magam. Egy kis időre csak. Azért néha néha szemem sarkából próbáltam nézni. Utána azt tudom, hogy sokat nézett felém. Úgy vettem le, hogy mert kb. ez a "mi volt ez?" szerűség. És nézett, mert... mert nem tudom. Nem hiszem, hogy azért hátha megint ránézek. Vagy mert hátha újból megcsinálom. Csak... annyira tanácstalan volt, hogy ezt mire vélje, hogy nézett választ keresve. PErsze amit nem kap meg xD.
 És akkor a padtársa helyén ült, hozzám közelebbik odalon. Szóval a középső padsor jobb oldalán. MErt kaptak lapokat és rosszul kaptak, de már ráírták a nevüket és akkor így helyet cseréltek. Lehet, hogy ez így nem érthető, de úgy se ez a lényeg.
 Még aznap sikerült a gépszobába mennem. Megnéztem myvip-et. Egy levél. Tőle... Hogy ha ismerkedni szeretnék akkor szívesen megadja az msn címét. 
 Válaszoltam is neki. Hogy hát megadhatja meg minden csak nem tom mikor tom felvenni, mert nem igazán tudok gépezni. Meg hogy volt kérdése, hogy itt ismerkedhetnénk-e vagy ilyesmi. Erre írtam, hogy hát szerintem suliban könnyebb lenne. Csak mert én hétvégén lennék gépnél este... xD Nos hát szóval megírtam neki, hogy akkor talán is-is. Később a válasz az lett, hogy szerinte msn-en könyebb lenne. De hát ha most csak msn-en dumálunk... És erre írtam neki hát ezt csak másképp és bővebben, hogy ha net akkor inkább így myvip-en levelezni, mert így nem kell mind kettőnknek gépnél lennie hozzá. Aztán írta, hogy "Akkor itt oké..." vagy ilyesmit -.-''. Meg mi az, hogy neten könyebb? Valamivel tényleg, de ha egyszer osztálytársak vagyunk? >.< és én teszek a lányokra meg a fiúkra... Ja mert másnap (Szerda) épp Bluetooth-on küldött számokat Tündér. Aztán meg mondtam, hogy ott hagyom a mobilomat és elmegyek. ÉS engedjen ki. Erre, hogy hova akarok menni meg minek meg kihez... és nem mondtam el, semmit se tudnak Levelről. Megint fikáznának meg beleszólnának olyanba, amihez nincs sok közük főleg így, hogy ilyen pletykásak. És akkor már fel akartam állni és mondta Tündér, hogy csak még egy kicsit várjak így félúton a felállásnál vissza ülltem. Aztán meg mondtam, hogy jó megyek. És akkor felálltam, hogy engedjen ki. Azt hiszem nézett is Level. És mondta, hogy de minek meg minden. Meg maradjak már még egy kicsit. 
 Később írtam is ezt Levelnek, hogy akartam menni hozzá beszélgetni csak nem engedett ki Tündér...
 Szóval ez lehetett Szerdán. És a következő dolog vagy ez előtt vagy tegnapi folyosós előtt xD. Szóval volt Angol és akkor elmentünk az egyik teremhez. És oda is együtt mentünk Levellel. Mindig előre engedett ^^ xD. És aztán ilyen 3 személyes padok voltak. A leghátsóhoz mentem Ő meg a túloldalt ment. Aztán meg hogy menjünk előre, mert úgy is előre fog ültetni. És akkor mentünk. Előtte ült a padtársa előttem meg a egyik előző angoli padtársam - akivel tervezem a haverkodást - és köztünk volt egy szék. Elkértem a Műszaki Alapismeretek füzetét, mert aznap reggel késtem 15 percet az óráról. És akkor oda adta és mondta, hogy nem írt le mindent, mert neki megy a Kémia vagy ilyesmi. Aztán jött a tanár (aznap egy tök jó fekete felső volt rajta ^^ meg is akartam dícsérni csak előtte még az előtte ülő láncát dícsértem és hát az hogy néz ki, hogy azt is csak úgy megdícsérem...) és akkor jött a tanár. Aztán a másik is. Utána meg elkezdik, hogy rossz terembe jöttünk. Szóval mehettünk vissza a másikba (ahol más padtársam van). És akkor nem tudtam, hogy hova üljek. Level megoldotta. Középső padsor, leghátsó. Azon az oldalon ment a padhoz ahol álltam és ott volt a cucca és elindultam felé erre odébb vitte a cuccát, hogy le tudjak mellé ülni. Már pont raktam le a táskám erre elkezdi a tanár, hogy nem lehetne-e úgy, mint előbbi órán. Szóval a másik gyerek mellé ültem. Azért vicces volt :D.
 Ja meg szerintem Szerdán volt ez is, hogy utolsó óra meg volt és akkor oda mentem mellé. És köszöntem neki. És akkor hát jó páran oda figyeltek ránk ( :O ) meg oda néztek és akkor együtt mentünk az Auláig. És mondtam neki, hogy hát még meg kell várnom a lányokat. Erre mondta, hogy Ő viszont megy, mert Ő másfele megy meg "Tudod..." és akkor elment. Gondolom időre kellett haza mennie vagy ilyesmi xD. De hát azért kicsit sietett. 
 
 Szóval aztán tegnap (Csütörtök), vagy akkor is volt ez vagy nem. Szerintem inkább Szerdán volt. És akkor szünetben csak úgy felálltam és kérdeztem Tündér-t, hogy "Ki engedsz?" erre végülis kiengedett. Oda mentem Levelhez és oda tettem a füzetét a padjára. Aztán meg kérdeztem, hogy "Ki jöttök a folyósóra?" és Level kicsit pakolászott én meg ott álltam. És akkor aztán én néztem a padtársát, hogy "S te?" szerűséggel. Látta az arcomat Level azt hiszem nézte alig 1mpig a padtársát hátha mondd valamit. És megkérdezte, hogy "Jössz?" erre mondta, hogy nem. És akkor én elindultam kifele és megálltam az ajtótól kicsit messzebb a szekrényeknél. Erre jött Level és a jobb oldalamra állt. És elkezdi "Igen?" én meg nézek... "Hát semmi, csak gondoltam dumálhatnánk..." és akkor a szekrénynek támaszkodott és "beszélgettünk". Már amennyire sikerült. Elég szarul dumáltam. Ismételgettem önmagam :S. Ahogy sokszor előtte :/ XD. Aztán hallottam, hogy csöngettek és kicsit megmozdultam, hogy megyünk-e, de Ő nem mozdult és még mondta úgyhogy gondoltam... Végülis maradhatunk úgyis csak a jelző volt. Volt már normális is és akkor már senki nem volt a folyosón és beszélgettünk. És akkor jött a Fizika tanár, hogy nem kéne bemenni... Erre Level "Csöngettek már? Nem is hallottam." xD. Úgyhogy bementünk és volt egy kérdés Tündértől, hogy hol voltam vagy ilyesmi. Aztán hamar elfejtette én meg nem igazán adtam neki választ. Amikor bementünk akkor se néztünk ki úgy mint akik együtt voltak kint (szerintem legalábbis hihették azt, hogy csak egyszerre jöttünk be - már mindenki a helyén volt - ) és akkor kifele menet se volt olyasmi, mert kint vártam meg szóval xD.
 Hát ja kb. ez volt. Vagy ilyesmi xD.
 
 Jajj meg ez a "mindent" tud dologgal kapcsolatban... MEgkérdezte egyik vándorlásnál, hogy tényleg K.-nak hívnak-e (2. keresztnevem) vagy csak valami hiba volt? Erre mondtam, hogy úgy hívnak... És egyszer hallotta csak a második nevem erre... Így megjegyezte magának O.o...
 
 Aztán ma... Tegnap előtti este egy ideig közömbösen gondoltam Levelre. Kedden meg Szerdán majd' meg voltam örülve érte. :Mármint tökre izgultam meg minden. Főleg suliba menet. Nem a suliba menés miatt. Hanem miatta... Hogy ott lesz meg minden... És "te jó ég" meg ezek kb. xD. És hát azt hiszem tetszik :$ ... De a lényeg, hogy az volt és ettől szarul éreztem magam. Kétejek között. Ráadásul itt ez a "Házi nyúlra nem lövünk" elvem... Nagyon tartottam a dolgot. Azt hiszem régebben írogattam is, hogy szerintem ez ilyen meg olyan, meg én majd nem akarok osztályból. De hát >.< ... Aztán meg elkezdtem, hogy végülis lehetne csak húzni kéne a dolgot. Lassabban, de ezt csak tudatosan találtam ki. Igaziból ha tehettem volna nyomultam volna xD. Lehet így is az volt... A lényeg, hogy ma már nem csináltam semmit. Nem mentem oda hozzá meg ilyenek. De egyszer ültem egy jó darabig egyedül a padomnál. És a füzetemet firkálgattam. Simán oda jöhetett volna... ha akar. Úgyhogy szünetekben főleg első néhányban tökre nézett. Meg amikor felálltam (s a lányokkal mentem wc-re). Nem jött oda... úgy voltam vele, hogy szerintem én meg tettem a szükséges lépéseket. Ő meg írt nekem egy levelet meg felvett msn-re utána? Hát kurva n*gy! És akkor tesin a lányok előre mentek én meg még bogarásztam és akkor ott állt a padtárs meg hozzám közelebbi oldalon (oda jött a - padtárshoz? - ) és akkor én mentem rámosolyogtam és mentem tovább. Aztán egy másik srác mellé kerültem akivel beszélgettem 2 mondatot xD. 
 És tesi jött ezért volt az, hogy vándoroltunk. És akkor tesin is elég szar voltam xD. Ott futni kellett én meg vártam egy kört, hogy megelőzzenek és utána rohantam :S. Tökre szar vagyok :S. S mindenki látta, hogy megálltam. Sétáltam... de gáz xD. Aztán meg jött a játék vagy mi. VOlt még előtte 1-2 szar. És akkor úgy volt, hogy jobb oldalra a focisok balra a kosarasok. Egyszer kérdezte Level, hogy "Ez a kosaras oldal?" aztán a végén átment a focisokhoz. És akkor én meg Barbie mentünk az öltözőbe pinpongozni. Meg 3 srác. Az egyik az angol padtársam (Szander) egy másikkal haverkodni akarok úgyszintén (Greg) és még egy "melák" (Brúnó). Nem az. Csak kicsit furán néz ki meg fura a járása. Tök átlagos diák... Olyan kiköpött kocka xD. Ők felmentettek voltak ezért (is) jöttek. Greg nem tudom miért jött. Én meg azért, mert hát Level nem kosarazik akkor én se. És nem akartam focizni se nagyon. És akkor mentünk volna ki csak nem volt kulcs meg minden. Ott oldalt járkáltunk és ott volt LEvel és látott meg minden és nézett is. Én azt hiszem direkt nem néztem rá, nem vettem észre. De a szemem sarkából figyeltem :$. Aztán mentünk a lány öltözőbe a ping-pong asztalhoz. Max. 4 személyes játék volt és 5-en voltunk Barbieval együtt. Szóval mondtam, hogy akkor én csak nézem. És úgy össze-vissza lőtték a labdát. Sokszor jött felém. És legtöbbször Greg meg Brúnótól. Meg mondta Brúnó, hogy engem szeret az a labda... xD Egy szabály volt: találd el/ üsd vissza! Szóval, hogy eltudd "kapni". Ment mindenhova az a labda meg felém is xD. ÉS akkor egyszer pattogtatta Greg az "ütőjén" (nem tom mi az)-on a labdát  erre Brúnó elütötte onnan amikor a levegőben volt felém. És ezt meg akarták csinálni még 2x kb csak nem sikerült. A Szander kicsit buzis :S. És hát Brúnó ott mondta, hogy én is beállhatnék, mert hát úgy se az asztalon játszanak és elférek. Én meg csak nevettem rajtuk, hogy így ilyen tök izé lövések voltak meg minden x). Jah meg egyszer kérdezte Barbie, hogy volt-e már Erotikus kapcsolata nővel Brúnónak. Erre mondta, hogy nem. És olyan komoly lett a légkör... Aztán kérdezte Barbie, hogy "pasival?" (rájött, hogy ez nem vicces, hogy próbálja égetni) és akkor mondta Brúnó, hogy nem, de ezt viccesebben és terelődött a szó. Barbie próbált lényeg lenni, de szerintem sokat foglalkoztak velem. Én meg tökre elröhögcséltem ott xD.
 
 Ja meg volt Szakmai gyakorlat csütörtökön. Utolsó 4 óra. Hát a tanárnő olyanokat csinált. Mindenki elkezdett szakadni a röhögéstől. Leginkább ott az én körömben. Szemben lévő srác úgy bír röhögni. Alig bírja abba hagyni. Mellette lévő is nagyon tud meg a mellettem lévő is és amikor tudod, hogy min röhögnek és tényleg tök röhejes akkor... egyszer...egyszerűen... nem lehet nem röhögni! Egyiknél volt, hogy a srác nem tudta (egyik röhögöst kérdezte) és akkor olyan mozgást csinált fikázás képp vagy nem is tudom, amit így ismételgetett és pár mp-ig végig futott az agyamon, hogy tudatosan csinálja-e vagy csak megakadt a lemez és bekattant? És akkor ezen úgy elkezdtünk szakadni a röhögéstől. Én már a fejemet a padra hajtottam a kezembe és már  majdnem sírtam a röhögéstől... Nem bírtam! Aztán sikerült kicsit lenyugodni, de eszembe jutott amit csinált és kicsit kiszakadt belőlem egy kisebb röhögés kezdet és ez is bőven elég volt, hogy a többiek is elkezdjék újra és ne tudjanak komolyak maradni és mivel elkezdtek röhögni ilyen láncszerűen... én is beleestem a csapdámba xD. Ott röhögtem. Ja meg egyszer egy másik srác nem tudott valamit és akkor a tanár így a táblának nekiment. Hogy a két kezét fentartotta. Vagyis a felkarja vízszintesen volt az alkarja meg függőlegesen a feje mellett. És úgy a fejét neki a táblának kicsit meg a kezét is. És ez is az a "Bekattant?" szerűség volt és ezen is... ááhh.. a lényeg, hogy az utobbinál lecseszett a tanár egy gyereket aztán már engem is, hogy én is lúdas vagyok sőt. Én se tudom ezt a szart és én röhögöm ki a másikat, hogy Ő se tudja. És akkor elkezdtem, hogy "Nem raj..." és dumált a tanár aztán mondtam, hogy "Nem rajta nevettem!" (és végig futott az agyomon, hogy megkérdezi: "min?"  a válaszom meg az lett volna, hogy a többiekre fogom, hogy nevetnek és nem bírok úgy nem nevetni) szóval aztán meg elkezdi, hogy "De Ő azt hiszi!" aztán ránéztem a srácra és enyhén bologatott, hogy "Nem". Meg tudtam, hogy tudja, hogy nem rajta röhögünk.... Aztán a végén mondta a mellettem ülőnek (aki úgy szint röhögött), hogy egyébként nem érdekli... 
 
 Ja hát és akkor ma még utolsó óra előtt valamikor azt hiszem talán szünetben beszélgettem Tündérrel és akkor néztem Level-t, mert nézett és csak Tündér hátrébb dőlt és a haja belelógott, de úgy pár ezredmásodpercig szemeztünk félig-meddig, főleg, hogy ott volt  ahaja és azon néztem át... szóval aztán elmosolyodtam és elnéztem. Aztán szerintem tök piros lehettem xD. Órák után meg az egyik srác hívta nem tom hova és akkor előre mentek és elhúztak. 
 
 Nah már itthon vagyok. Úton haza fele aludtam egy kicsit :). Nincs fent Level. Egyszer volt fent. Ennyit írt: "Szia! Írj myvipen :). Megyek szia." vagy ilyesmit xD. El is tűnt :D. És most este sincs fent... De legalább elhatározásra jutottam: Meg akarom szerezni! Az előbb nem rég elkapott egy olyan érzés, hogy akarom :S. Nem tudom csak úgy... Nem tudom miért. Egyébként is ha rá gondolok elkezd gyorsabban verni a szívem és volt olyan amikor tökre így izélt a hasam meg minden amikor eszembe jutott (Kedd, Szerda). De ma az is eszembe jutott, hogy lehet, hogy elcsesztem. Jelét adtam, hogy lehet, hogy tetszik nekem... Minden esetre Greggel össze kéne haverkodni. Meg talán még jobban Szanderrel is. :D
 
 Nah az meg, hogy Level inkább neten akar ismerkedni... Csak mert írtam neki, hogy hát szerintem suliban, de ha nagyon net akkor is inkább levelezéssel. És Ő azt választotta. Miért? Miért inkább neten akar? Suliban neki miért nem jó? Kit érdekel, hogy mások mit gondolnak? Sőt semmit se gondolhatnak... Én még sose hallottam, hogy megjegyzést fűztek volna hozzá/hozzám vagy akármi. Kivéve a lányok. De őket el tudom intézni. Most miért nem lehet együtt lógni suliban? Az miért jó, ha neten dumálunk? Igaz könyebb... És akkor még inkább csak mi tudjuk de... áh...
 
 Aztán tegyük fel a kérdést: Miért nézett? MOndjuk mostanában kevésbé szokott azt hiszem. Kivéve mikor felkeltem az érdeklődését. Szünetben nevetek vagy ilyesmi oda néz xD. Ha hangosan nevetek... Nah a lényeg, hogy oké, mondjuk azért néz oda, mert hallja és érdekli, hogy min. Tegyük fel szünetekben csak azért nézett, mert azt hitte őt nézem vagy csak mert nem volt kiket néznie... LEhet, hogy nem is engem, hanem Tündért nézte xD. 
 Tegyük fel, hogy tetszenék neki... Én? Pont én? És mégis mi tetszhet neki rajtam? Fiúsan öltözködöm, hülyén gagyogok előtte... Beszélni is alig tudok és a fogaim se a legszebbek... Tündér szebb nálam, ha már valakit kell választani xD. Miért néz? :S
 
 Lehet, hogy utobbi időben nagoyn nyomultam. Lehet azért nincs fent msn-en, mert letiltott a izémért, hogy akkor inkább levelezésben...
 Lehet, hogy nincs otthon, de kábé fogalmam sincs xD.
 
 Nem tudom, valszeg félre értem :S. Minden esetre barátkozni kéne. Vannak még "jelöltjeim" csak ők így együtt vannak és nehéz "beférkőzni". Ők vannak így "egyedül" azokhoz könnyebb oda menni. Ha még ketten vannak akkor is oda lehet, de így... 4-en 5-en :S. 
 Nah, de már kifagytam a szavakból xD. Nem tudom fent lesz-e még a hétvégén akármikor Level... Ha most nincs fent akkor nem hinném. NEm tudom... Nem tervezgetem a jövőhetet fogalmam sincs tulajdonképpen. Greg ott ül középső padsor legelől. És volt már amikor mellette a szék üres volt. Oda is akartam menni csak azt hiszem evett. És megnézni egyszer eszik-e és akkor oda ballagni, köszönök neki aztán nyomom a sódert... Mondjuk, hogy hogy-hogy multkor ping-pongozott. Hogy Ő felmentett volt-e. Nekem könyített tesim volt (A). Meg aztán milyen óra lesz meg hasonlók. Van egy másik gyerek is akit szoktak szekálni (:S) de jó fejnek tűnik meg értelmesnek. Vele is jó lenne barátkozni :). Szóval ilyen mit tudom én minden kis hülye indokkal csak úgy oda megyek xD. 
 
 Nah mostan ennyi. Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr132287230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása