Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

A jó döntések tapasztalatokból születnek, a tapasztalatok nagy része pedig rossz döntésekből.

2010.10.08. 22:45 | DarkKarol | Szólj hozzá!

 A jó döntések tapasztalatokból születnek, a tapasztalatok nagy része pedig rossz döntésekből.

 

 Húúú… Elég sok minden történt :D.

 Hétfőn felvettem az új felsőmet (Headbangeres) amit apu vett nekem. Hát az egyik csaj – aki alapból utálja a rockereket – lehurrogta, egy másik megdícsérte meg egy másik is. Az egyik szobatársam mondta, hogy Ő is akar olyat xD. Aztán meg Szander megdícsérte a pólómat egyszer. Utána angol előtt szünetben amőbáztam Zottánnal és ott volt Szander is. Erre elkezdi Szander, hogy tök jól néz ki a pólóm, erre Zottán is, hogy ja tök jól áll nekem… xD Aztán jött oda tömeg. Ott volt Level is. Ott állt és a keze előtte volt és a másikkal meg fogta a csuklójánál. Úgy mint aki vár ott valamire. Aztán magán lenézett és lejebb húzta a pulcsiját és mintha a kezével ott akart volna takarni valamit és azért nézett le, hogy vajon látszik-e… Aztán volt ott még 1-2 gyerek. Nézem a szemét az meg hol a szemembe hol lejebb nézett… De szinte mindeggyik. De még mikor nézem is őket és dumálnak hozzám akkor is ezt csinálták…

 És akkor még pár percre dumáltam George-al is és az meg mondta, hogy jó a pólóm, meg aztán jöttek többen és ott dícsérgették…

 Aznap voltunk kint a bandánkkal és akkor bejöttünk a Klubszobába és akkor pulcsi nélkül mentem a pólómban és a hosszú ujjai nélkül. Akkor úgy meglátott Irka és úgy nézett… Ott tökre bambult és leültem mellé és ott nézett én meg mondtam, hogy ne nézzen már így xD. Meg mi van, mit néz? Aztán meg elküldtek minket, mert háromnegyed 9 volt…

 Kedden volt csoportfoglalkozás és nem tudtam találkozni Irkával.

 Szerdán meg elindultunk Örsre 3 szobatársammal. Ebből az egyikkel – Netti – megbeszéltük, hogy nincs kedvünk suliba menni. Össze paráztuk magunk és bejártunk egy kórház szerűséget ami Örsön van. De csak felnőtt orvos volt. Végül vissza mentünk a koleszbe és ott a nővérrel beszéltünk. Megetetett velünk 4 db szén tablettát. Amit én le is nyeltem. Direkt megkérdeztem, hogy mi van benne. Netti meg kiköpte és eltette a zsebébe xD. Én szem előtt voltam… Szóval aztán még adott gyógyszereket és mondta, hogy háromnegyed 4-re menjünk vissza igazolásért, mert akkor érkezik az orvos és annak kell aláírnia. De előtte egy csomót paráztunk emiatt. Aztán megoldottuk… Akkor egy csomó időnk volt és nem mehettünk ki a koleszből, mert hogy betegek vagyunk… Úgyhogy hajat mostam meg filmet néztünk. JA és meg is jött…

 És Kedden este kilógtunk boltba és azt mondtuk a nevelőnek, hogy rokonok jönnek kaját hozni és hát szóval hazudtunk. Tök pipa lett ránk. Mi is másnap tök pipák voltunk rá xD. Aztán volt még ilyen csoportfoglalkozás… Arra bejött 2 srác a bandánkból. Szerencsétlenek ők is végig unták xD. De jövő héten Irka is jön, ha minden igaz :D.

 Szóval Szerdán nem voltunk suliban akkor is volt valami… Akkor ünnepeltük október 6.-át és nekünk is fel kellett lépnünk (én és szoba társaim). Aztán még lementünk Klubszobába.

 Ja meg voltunk kint, azt hiszem talán Kedden a kis játszón és akkor ott volt Irka meg George is… George elkezdi, hogy „Én is kimegyek, úgysincs jobb dolgom”. Kb… És akkor ott ült mellettem egy darabig Irka meg hol elment hol ott volt. Aztán egyszer jött és ilyen korlát szerűségen ültem. És így támaszkodtam oldalt a kezemre. Vagyis csak úgy ott volt… Erre oda ül Irka és ráült a kezemre xD. Aztán kicsit odébb ment. És akkor utána meg a kezét oda tette az enyémre vagy ilyesmi és akkor ott simogatta vagy mi… George nézett is.

 Aztán Csütörtökön… Volt suli. 8 óra. Végre vége volt. Jövök a buszmegállóba. Ott állt egy látásról szimpatikus srác, de nézett is. Úgy voltam vele, hogy leszarom. Hát mégis miért gondolna bármit is rólam? Aztán felszálltunk a buszra és előre engedett. Kicsit nyomorogtunk. Ott állt nagyjából mellettem. A busz elmegy a Stadionokig aztán van a végállomása. És akkor Ő direkt odébb ment, mert Ő se szállt le ott, ahol mindenki más igen. És akkor leszálltunk. Erre nagyban hallgatom a zenét erre leszállunk és elkezd nekem dumálni. Kiveszem a fülemből a fülhallgatót és elkezdi „Te is a Patakyba jársz?” mondom igen. Meg, hogy ezek szerint Ő is. Mondta, hogy 12.-es és 5 évesbe jár. Meg Lazynek hívják. A beceneve ez, mert az igazi neve az ratyi. És akkor eljött velem a 77-esig. Aztán elment a trolim és mondta, hogy bocsi. Meg mondta, hogy menjek vele a 130-assal (talán azzal) és ott át tudok szállni a 82-esre. És akkor mondtam, hogy jó. És akkor dumálgattunk meg míg a 82-esre vártunk, vagyis inkább én akkor is dumáltunk. Volt egy plakát és akkor ott volt egy pasi erre elkezdi, hogy jól néz ki. Meg előtte egy tanárra mondta, hogy szerinte buzi… És akkor nézek rá, hogy „A pasi jól néz ki?” erre elkezdi, hogy nem buzi meg nem meleg, mielőtt megkérdezném. Pedig felmerült bennem a kérdés xD. Nah mind 1.

 És akkor elmentem és 3 puszival elköszöntünk. Ja de még a 82-es előtt a 130-ason úgy voltak a kezei, hogy a jobb keze előre és a ballal meg a könyökénél fogta és a bal keze derékszögben volt kb. Szóval az a beállás, hogy szégyellős, visszafogott, zárkózott. Ahhoz képest eléggé elbeszélgettünk szerintem. Meg ott a kezét basztatta, mint aki izgul. Kb. első beszélgetésnél vagy ilyesmi.

  És akkor aznap megérkeztem koleszbe. Kajáltam gyorsan. Aztán meg volt 4kor ilyen drog előadás. Alkohol, drog, kábítószer… Ezek. Hát megbeszéltük, hogy 7kor kaja (mert 6kor kezdődött még egy előadás) aztán megyünk nagy játszóra a „törzs helyünkre”. És akkor, hogy az egyik szobatársamhoz minden este szokott jönni a kereszt anyja – hogy miért Ő az hosszú történet – és most este nem jött. És mondta, hogy piáljunk már. Hát jó. nagyjából össze szedtünk rá pénzt, meg találtunk boltot is. Vettünk Kalinkát. Úgy volt, hogy Irkáék szívnak fűvet és majd én is kaphatok, csak kipróbálni… Hát mint kiderült, hogy ez lesz az első… Elég fura fejük meg fura reakciójuk volt. Amiből azt vágtam le, hogy az elég gázos, ha ez az első… Végülis elmentünk boltba addig ők elszívták. Vettünk Kalinkát aztán meg Netti kikönyörögte George pénzét (nem tudom, hogy hogy jött el oda. Mostanában próbál velünk lógni néha-néha és ez idegesítő) és akkor elküldték boltba Royal vodkáért. Hozott is. Ittunk is… Hát jól becsíptem. Mondta Irka, hogy neki a fű alig hatott. Sőt nem is érzi. Ivott a piából is kb. 2 kortyot, de józanabb volt mint én. És akkor úgy átkarolt meg ilyenek. És akkor elkezdi, hogy az egyik gyerek – aki nem banda tag, de ismerjük – azt mondta rá, hogy fars, mert nem smárol le engem vagy ilyesmi. Hát erre is fura reakcióim voltak. Aztán egyszer úgy nézett meg minden. Én meg úgy a számat a szájára tettem meg minden és… hát több nem is annyira volt. Aztán mivel 9 után zárják a játszóteret kerítésen kellett átmászni. Hát seggre is estem. Meg aztán így fogta a derekam az Irka. Aztán már elindultunk én meg George meg Irka meg egy másik srác. És akkor Irka fogta a kezemet… Jah de mikor a derekam fogtam akkor mondtam, hogy a hurkáimat hagyja. Erre elkezdi George, hogy hol vagyok én hurkás. Aztán meg mondja Irka, hogy ezaz… Aztán Irka így a pólómat kicsit felhúzta a hasamnál én meg „gyorsan” hát már amennyire kitelt tőlem lehúztam, hogy de ne nézzék a hurkáimat. Persze mind 2en megnézték a hasamat… és akkor George mikor látta, hogy ott hát pusziszkodunk akkor hátat fordított… Aztán kérdeztem is Irkát, hogy akkor most járunk? Erre mondta, hogy „Nem tom” és rángatta a vállát. Mondom jól van…

 Péntek… Reggel korán beértem és dumáltunk egy sráccal. Annak meg mesélem, hogy a fél osztállyal össze akarnak hozni. Az meg elkezdi, hogy én járnék is velük csak Ő nem járnának velem. És akkor aztán kérdezte, hogy pl. kivel nem járnék… Nem mondtam túl sok példát xD. De úgy vettem le, hogy lehet, hogy sok mindenkinek bejövök… Meg ott volt Szander erre elkezdi Szandernek, hogy én járni akarok Szanderrel… Erre Szander meg mutatott nekünk szívet… Mondom f*sz* xD.

 Aztán SlipKnot-os póló volt rajtam. Elmentem wc-re aztán vissza jöttünk barátnőmmel és ott ült egy SlipKnot pulcsis srác meg ott volt még másik két srác. Erre elkezdik, hogy „Jó póló” így hangosan erre csak mosolyogtam. Elmentem még arra és hallottam, hogy jó póló vagy ilyesmi, de nem figyeltem.

 Ja meg reggel egy gyerekkel jöttem együtt… Daniel. Dumálgattunk aztán elkezdi, hogy van-e pasim. Mivel tegnap Irka azt mondta, hogy nem tom meg rázta a vállát így mondtam, hogy hát nincs. És akkor elkezdi, hogy akkor járnék-e vele. Erre elkezdem, hogy csak szívat meg minden. Mondta, hogy nem tök komolyan. De hát még csak nem is ismerem! Meg is mondtam. Erre elkezdi, hogy majd megismerjük egymást. Meg még legalább 2 lányt megkérdezett, hogy járna-e vele, de mindegyik nemet mondott xD. Ha nincs ló jó a szamár. Erre aztán mondtam, hogy nem járnék vele… És akkor kérdezte, hogy van-e harag. Mondom nincs. És kérdeztem, hogy Ő haragszik-e? Mondta nem. És akkor végülis elment. Aztán szünetben épp George-ékkal voltam. Erre oda jött Daniel. Dumálgattunk. Épp jött arra a 3 gyerek a lépcsőn erre a szemem sarkából láttam, hogy így elkezdték egymást oldalba lökni. Ez a „nézd már!”. És akkor asszem mondták, hogy a jó póló vagy ilyesmi xD. És akkor az egyik elment, mert már csöngettek és a másik kettő ott állt és dumált még egy ideig aztán meg elmentek. És akkor elköszöntem Daniellel, 3 puszi, de… Erre… Megfogta a derekamat… Mondom jól van… A hurkáim!!! Ekkor ezt is látta George. És megint kicsit hátat is fordított. De hát végülis ez semmi olyan nem volt… Szerintem :S. Remélem nem gondolom rosszul.

 Ja és szünetben találkoztam fél percre Lazy-vel. Vele is 3 puszi volt, de mondta, hogy siet boltba. Mondom jó… Utána nem láttam. De ezt is látta George és „megnézte”.

 Aztán vissza jöttem koleszbe. Hívott Irka. És akkor lementem hozzá. Hát neki is voltak ügyei a héten. Asszem megakarta verni valami gyerek vagy verekedtek vagy mi volt, meg elhagyta a tárcáját amiben volt a bérlete meg a pénze…. Úgyhogy aztán kért egy ezrest és mondta, hogy Vasárnap vissza adja. Mondom jó. Vagyis 500Ft-ot kért, de ezresem volt. És akkor amikor találkoztunk arra a pár percre nem köszöntem úgy neki meg ilyesmi. Ott volt a szoba társa is meg fogalmam sincs, hogy hogy viszonyuljak hozzá. Erre elkezdi, hogy megölt egy embert és lesz fegyelmi tárgyalása meg lehet, hogy kirúgják a suliból… Én meg nézek. Erre mondja a srác, hogy ja. Ő is megy a tárgyalásra, mert Ő volt a szemtanú. És én meg nézek Irkára… Erre elkezdi, hogy megverte és megölte. Ezt adjam össze… vagy micsoda. Erre aztán jött az, hogy csak fegyvere volt. Vett egy játékpisztolyt és emiatt van ez az egész. Szóval akkor az csak valami duma volt asszem… És mondtam, hogy most megyek fogászatra. Meg George is kérdezte, hogy akkor 4kor találkozok anyámmal, nem de? Mert épp hívott anyu amikor átmásztam a kerítésen, utána xD.

 Jah meg annyi minden megváltozott a „régi életemhez képest”. Most több a fiú a körömben, de ez nem is zavar. Csak a negyede kb. asszem többet akar tőlem, mint barátság. Meg ez a Lazy is tök aranyos :D. Meg most Irkával nem tom mi van… Tényleg dumálni kéne ez idegesítő. Meg ott mondták a szobatársaim, hogy milyen szerencsétlen már xD. Meg eddig minden lány akivel beszéltem koleszból és tud erről meg ismeri azok azt mondják, hogy azzal ne jöjjek össze meg hogy azt inkább ne… És félek, hogy valami nagyon hülyeséget csinálok, de tényleg jó fejnek tűnik. És hát nem hiszem, hogy kihasználna. Igaz, alacsonyabb nálam meg úgy… Látásra szerintem nem illünk össze. De megpróbálom, majd max csak nem jön össze és barátok maradunk :). Remélem…

 Jah meg kevesebbet alszok koleszban meg kevesebbet is eszek. És hát… Anyu meglátott: vékonyabb lettem. Így az arcom… Hát én nem bánom.

 Meg voltunk fogászaton és jöttem vissza fele a kocsihoz, erre majdnem elütött az autó. Taxis volt. Jobbra néztem és egyirányú utca volt és balról jött (rossz fele néztem) és zenét hallgattam és a fék csíkorgására „ébredtem”. Szóval ha rajtam múlik elütött volna. Csak megállt… Aztán tovább mentem. Anyám arcát láttam és elmosolyodtam. A sofőr se volt valami boldog… Ott állt egy darabig, de aztán tovább ment.

 Jah meg holnap megyek koncertre. Horrorro meg az együttese fellép. Előzenkarként. Lesz még valami más is. És este 6kor kezdődik, de 5kor már össze szedik magukat meg minden és hát remélem jó lesz :D.

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr572357264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása