Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

A szív is bír észérvekkel, melyekről az ész semmit sem tud.

2010.10.15. 23:33 | DarkKarol | Szólj hozzá!

  A szív is bír észérvekkel, melyekről az ész semmit sem tud.

 

 

 Pfúúú… Nem is tudom mik történtek… 1 hét alatt annyi minden történik! Még 1 nap alatt is, nem hogy még 1 hét!!!

 Hát nap szerint nem tudom xD. Kezdem Irkával… Hát úgy ügye jövögettünk össze fele. Erre kb. 2 napja ott faggatott szobatársam, hogy most akkor járunk vagy nem. Erre elkezdi Irka, hogy hát rajtam múlik meg mit tom… Erre addig „baszta az agyunk” a csaj, hogy elkezdi „Igen!”… Úgyhogy jártunk… Jah és akkor ez 11.-én volt azt hiszem. Aztán meg Kedden vagy mikor ittunk meg kimentünk játszóra és akkor úgy ültem a padon (a támlán) és volt vbk (vörös boros kóla) és VP (vízi pipa)… Aztán úgy volt, hogy mi már ott voltunk (4-en) erre jött Irka meg még másik két srác. És ott volt a kólás üveg a kezembe (csak nem csak kóla volt benne…) és akkor jön oda Irka, hogy „Kóla?” erre mondom, hogy háát olyasmi… Erre szájra puszival köszön és pont előtte ittam és erre rá is vágta, hogy „Nem sima kóla. Vbk.” . Aztán meg volt ilyen smárolás is amikor a padon ültem.

 Jah meg van egy srác aki Pénteken azt mondta, hogy járjunk… Az ma így dumálgatunk erre állunk ilyen srácokkal egy körnél és oda jött az osztálytársa (gondolom, legalábbis ismeri) és akkor köszön el, erre már mind 2 kezét a derekamra tette…

 Meg úgy volt, hogy azon a Pénteken kihívott Zottáán vagy nem tom már, hogy neveztem, osztálytársam, hogy menjünk lógni. Aztán mondtam, hogy nem jó. Erre ma jött oda hozzám… Nah inkább kezdem a napomat előlről.

 Szóval reggel felkeltem meg minden… Elég szar volt, mert tegnap előtt este Irka egyszer csak úgy „eltűnt” gondoltam nem akar kijönni velünk, mert bandán belül össze vesztek. Hát bandán belül… Azért annyira nem a tagja. És akkor másnap erre kajánál leül valami csajszika mellé… Nem ült oda hozzánk. Bár később oda jött és tökre nézte is a csajt amikor elment ott, de akkor se ült le. ÉS aztán Ő is elment. Mi meg kimentünk játszóra és egész végig nem volt mit csinálnom. Aztán nagyon meguntam magam és eljöttem. És szerencsére most nem is nagyon tartottak vissza. És akkor ott izéltam… Erre beértem a szobába és mentem is tovább. Gondoltam megyek boltba. Erre kifele menet a kolesz udvarán belül megy előttem Jhonny meg Tájszólás (banda tagok, akik aznap este nem voltak kint a játszón – ezért szar is volt a társaság - ) és ott volt még egy gyerek. Aztán oda mentem hozzájuk erre elkezdik, hogy hozzak már nekik 2 cigit. Végül hoztam – mind 1, hogy honnan, nem vettem meg semmi (tarháltam) – és akkor aztán elkezdik, hogy „A többiek?” én meg mondom, hogy kint vannak Nagy Játszón (amolyan törzs helyünk). És mondtam, hogy Netti, Szilvi, Róóóleee, Zoleee meg Atka van kint. Erre Jhonny felvolt kicsit háborodva, mert azt mondta neki Zoleee (fő tag), hogy mennek szobába aztán mégis kimentek… és őket miért nem hívták? Meg Zoleee manapság alapból bunkó volt vele… Aztán kérdezték, hogy hova megyek erre mondom, hogy hát sétálgatni. És akkor mondták, hogy menjek velük.

 Tájszólás alapból jófej. Aztán elmentünk félúton és akkor kérdezte Jhonny, hogy mi van Irkával. Én meg mondom, hogy semmi. Le van szarva… Aztán meg kérdezte Jhonny, hogy járunk-e. Mondom, hogy „Nem. Gondolom…” . ÉS aztán később kolesz fele megyünk és elkezdte Tájszólás, hogy „Kéne már nekem egy normális csaj.” erre meg elkezdem, hogy „És én mit mondjak? Nekem pasi…” és erre a harmadik gyerek megszólalt, hogy „Itt van Tájszólás”. Nézek rá, erre elkezdi, hogy „Neeem, vicceltem”. Aztán meg később mondta, hogy „De kajak…” és nem tudom, hogy melyikre értette. Mert akkor ott úgy jött ki, hogy akár arra is mondhatta volna, hogy „Itt van Tájszólás”, hogy tényleg ott van és az…

 Aztán meg megyünk beljebb erre köszönnék el és elkezdi Tájszólás, hogy üzeni a többieknek és tényleg mondjam meg, hogy most már felejtsék el őt, meg már megszűnik létezni meg mit tom. Eléggé besértődhetett. Az egyik csajt amúgy se bírja… Jah és még előtte levittem neki az edényeket amiket szép szemekkel kölcsön kértem tőle. És akkor mondtam, hogy „Voltam olyan rendes és kimostam.” erre elkezdi, hogy „Tényleg te mostad ki?” erre mondtam, hogy igen. Mert, ha a Nettin múlik (neki kellett)… És akkor aztán erre fel mondta azt, hogy Őt „felejtsük el”. És akkor mondtam, hogy „És én?” erre elkezdi, hogy te nem… :) xD. Meg alapból kicsit mintha Tájszólással akarnának boronálni, de egyébként is jóban vagyunk szóval. És szeretnék is továbbra jóban lenni vele.

 

 Nah már nem tom, hogy hogy tértem ki ide… xD De és akkor még ott mondtam Tájszólásnak, hogy „egy segg…” és aztán mondtam neki, hogy de tényleg ne mondja el! Mondta, hogy nem mondja el, de ki tudja? Jah és akkor ott mondta Jhonny, hogy ott csajozott az Irka. Erre mondtam, hogy „Tudom…”

 Úgyhogy úgy voltam vele onnantól fogva, hogy akkor nem járunk. És a csajjal köszönő viszonyban vagyok, szóval amint meglátom, beszélek vele. De nem támadom le! Csak annyit, hogy láttam, hogy az Irkával beszélgetett és hogy mit tud róla. Van-e barátnője meg most ők kavarnak-e. Esetleg azt is beadom, hogy nekem tetszik Irka és ezért kérdezgetem. De ezt max. a végén teszem hozzá, nem akarom. És akkor ha úgy jön ki a dolog, hogy Irkának nincs meg ilyenek, nah akkor…! Már alapból úgy álltam hozzá a dologhoz, hogy vége. Meg egyértelműen először a csajjal akarok beszélni aztán Irkával.

 De aztán meg nem tudtam hova tenni Irkát. Alapból „kicsit” negatív volt velem. Mármint egészen addig sikerült „elkerülnöm”. Aznap este se jött ki. Azaz Csütörtökön. Gondoltam, hogy biztos a csajjal vannak. Kimentek…

 De nem is bánom, hogy kavarnak meg mit tom, csak akkor legalább engem hagyjon :S.

 És szóval reggel meg ott volt Irka amikor mentem suliba. Nem is dumáltunk nagyon. Aztán jövök suliból… Erre ott ül a trolin. Leülök mellé és elkéri a telómat, hogy küld rá számokat. Erre mondtam, hogy jó. Aztán láttam jönni Zottáánt és akkor meglátott és mondtam Irkának, hogy mindjárt jövök. Erre Irka „miért, hova mész?” – ügye a kérdés. De ottek vele. De nem támadom le! Csak annyit, hogy láttam, hogy az Irkával beszélgetett és hogy mit tud róla. Van-e barátnője meg most ők kavarnak-e. Esetleg azt is beadom, hogy nekem tetszik Irka és ezért kérdezgetem. De ezt max. a végén teszem hozzá, nem akarom. És akkor ha úgy jön ki a dolog, hogy Irkának nincs meg ilyenek, nah akkor…! Már alapból úgy álltam hozzá a dologhoz, hogy vége. Meg egyértelműen először a csajjal akarok beszélni aztán Irkával.

 De aztán meg nem tudtam hova tenni Irkát. Alapból „kicsit” negatív volt velem. Mármint egészen addig sikerült „elkerülnöm”. Aznap este se jött ki. Azaz Csütörtökön. Gondoltam, hogy biztos a csajjal vannak. Kimentek…

 De nem is bánom, hogy kavarnak meg mit tom, csak akkor legalább engem hagyjon :S.

 És szóval reggel meg ott volt Irka amikor mentem suliba. Nem is dumáltunk nagyon. Aztán jövök suliból… Erre ott ül a trolin. Leülök mellé és elkéri a telómat, hogy küld rá számokat. Erre mondtam, hogy jó. Aztán láttam jönni Zottáánt és akkor meglátott és mondtam Irkának, hogy mindjárt jövök. Erre Irka „miért, hova mész?” – ügye a kérdés. De ott hagytam. Leszálltam és oda mentem Zottáánhoz. Erre elkezdi, hogy áll-e még a mai nap. Úgy volt, hogy együtt lógunk… Erre mondtam, hogy hát nem igazán, mert 4re jön anyám a Dráva utcába meg megyek haza… ÉS akkor hogy Hétfőn! Meg akkor hány óránk lesz? Erre elkezdi, hogy hát Kedden neki is csak 4 lesz. És akkor mondtam, hogy az még jobb. Aztán mentem volna el, erre megállított és elkezdi, hogy ma van az ölelés világnapja. És hogy elköszönés kép lehetne-e vagy ilyesmi. Erre hezitáltam. Aztán végülis megöleltem. Előtte meg mondta, hogy nem kényszerít semmire. Aztán felszálltam és Irka majdnem ugyan olyan maradt csak kicsit szemetebbül viselkedett. Nem olyan volt „mint rég”. Meg elmentem kajálni és jött 2 szobatársam is erre ott volt Irka. Oda ültek én meg oda mellé. Hát odébb is ment tőlem xD. Meg távolság tartó volt. Aztán egyszer csak észrevett vagy talán túl csendben voltam… Én inkább magamba fordultam. Aztán megbökött és kérdezte, hogy áll-e a hétvége (hogy megyünk kocsmázni) erre mondtam, hogy nem. Aztán meg még egyszer csikizésként vagy nem tom miért oldalba bökött. Meg hát… Végül az lett belőle, hogy együtt elmentünk Etele térre.

 A trolin ami elvisz Örsre ott alapból kicsit odébb vonultam és Irkának volt egy másik srác a társasága (mozgássérült). Aztán meg Örsön leszólított egy csaj. Mint kiderült egy volt bandatag csaja. Aztán dumálgattunk végül az lett belőle, hogy eljött Blaháig.

 És akkor kérdezte út közben, hogy van-e barátom. Erre majdnem rávágtam, hogy nincs erre ránéztem Irkára és mondtam, hogy van… Aztán meg kérdezte, hogy mióta vagyunk együtt meg hogy hogy jöttünk össze… Mondta Irka, hogy 2 napja vagyunk együtt. Az, hogy hogy jöttünk össze arra azt mondta, hogy „Kérdezd őt”. Meg mondta a csaj, hogy miért nem fogunk kezet meg ilyenek. Erre mondta Irka, hogy neki így jó. Aztán meg szóba jött valahogy az exek meg a szex… ÉS akkor kérdezte a csaj, hogy „tényleg te szűz vagy?” erre mondtam, hogy igen. Aztán kérdezte Irkát, hogy meddig tud várni? Erre az meg rángatta a vállát elég erősen. Aztán meg mondta a lány, hogy az egyik volt pasija – elvileg – fél évet is várt rá… Aztán meg mesélt valamit Irka, hogy volt egy csaj akit nem is ismert és úgy jártak aztán a második napra már rég nem volt szűz vagy ilyesmi. De Irka elég nagy mondó meg nagy dumás. Még a szart is kibeszéli belőled. Ami néha jó, de sokszor kamuzik tök feleslegesen meg hülyeségeket mondd össze-vissza…

 Jah meg a metrón mesélte a csajnak, hogy volt barátnője és így meg úgy verte át és simán a képébe hazudott és akárhányszor ment discoba mindig megcsalta meg ilyenek. Később mondta is a csaj, hogy nekem ne hazudjon már Irka meg ilyenek, mert jó fejnek tűnök meg mit tom. Ja és az a lecsúszott féle csaj. Vasárnap 6kor megyünk is ki hozzá Irkával.

 Nah szóval aztán mentünk a 7E-vel Etelére. Akkor már csak ketten voltunk és akkor próbálta kicsit fogni a kezem Irka, de egyébként meg… És akkor szállt „vissza” (?) rám. De előtte meg Ő is ilyen távolságtartó szerű volt. Aztán meg onnan hazavittük. Jött értem haza és mivel egy városban lakunk így elhoztuk. Mögöttem ült. Jah meg megmondtam neki, hogy anyám semmit se tud. Szóval egyáltalán semmit se nem. És kérdezte, hogy rólunk sem tud? És mondtam, hogy jah… És akkor mondta, hogy jó akkor nem mond semmit.

 Jah meg most aztán dumáltam egyik osztálytársammal – kicsit fogyatékos – és azzal szekáltak minket, hogy tetszünk egymásnak. Egyébként nem is fogyatékos csak úgy néz ki. Meg ilyen magának való akit mindig szekálnak. Nah vele megdumáltuk, hogy nincs semmi. Ja mert azzal izéltak, hogy nekem bejön Ő. Aztán mondta, hogy szívesen járna velem csak most nem akar így letámadni és mondtam neki, hogy hát most van valakim. Aztán van a Pénteki srác aki mondta, hogy járjunk itt írja, hogy „érzem, hogy egyre közelebb kerültem hozzád legalábbis remélem”. Kb… Jah meg a Zottáán ott a troli megállóban elkezdi, hogy ölelés világnapja és akkor megöleltem és Kedden lógni fogunk és elég nyílván való, hogy bejövök neki. Msn-en dumáltam Horrorroval és hétvégén találkozni akar. Ja meg Irka is hívott kocsmázni csak mondtam, hogy nem megyek és a Pénteki srác, Daniel is mondta, hogy menjek pestre, de mondtam, hogy nem megyek.

 És felvett msn-re Tájszólás és írja, hogy kéne neki egy normális barátnő. Meg, hogy nem tudok-e neki ilyen 15-14 év körülieket meg ilyenek… Most mintha így körülöttem forogna a világ. Mindenki „akar” vagy hogy is mondjam. Nincs más ezért velem akarnak kavarni. Most még George is bejelentkezett és van a srác akivel Csütörtökön ismerkedtem meg ma láttam csak nem vett észre, mert egy csajszi takarásában voltam, Ő Lazy és az tetszik nekem, de hát… Úúúúú…

 

 Ezt most így tömören össze kellett foglalnom. Ja meg kérdezte a fogyi, hogy tetszik-e nekem Szander. Erre mondtam, hogy nem. Csak barát. És aztán meg még Szanderrel is dumáltam. Kérdezte, hogy miért mosolygok állandóan rá. Én szinte mindig mindenkire mosolygok… És mondta, hogy kicsit félreérthető meg kezdte félre érteni. Pedig sok mindenkire szoktam. Lehet, hogy Zottáán is ezért értette félre. Olyan felkapott lettem. Azt se tudom, hogy hova fordítsam a fejem, kit helyezzek előtérbe, ki legyen a lényeg… És miért maradjak Irka mellett? Maradjak-e? Úgy voltam vele, hogy ha megyünk majd 2-en akkor úgy lesz, mintha nem is járnánk és akkor elkerülhetem a dolgot. De arra is gondoltam, hogy megmondom neki, hogy nem akarok már vele járni. De ez lenne a legésszerűbb, de húzom még a dolgot, nem tudom mire várok. Mindenesetre a suliban azt mondom, hogy nincs pasim… És máshol se vagyok párkapcsolatban…

 Szóval ez annyira… Wááá… Most nem tom merre figyeljek meg merre ne…

 Meg szerintem csak ebben az évben lesz ez a körülzsongás. Később már megismerjük egymást meg sorban elutasítom őket. Eddig vajon miért nem vettek észre? Azért, mert nem vagyok jó csaj. Akkor most miért vesznek észre? Azért mert én vagyok az egyetlen elérhető naiv csajszi.

 Ráadásul anyám már megint azzal jött, hogy fogytam. Hazajöttem és 60,3-60,6kg körül voltam.

 Nah most már nem igazán tudok mit mesélni. Azt hiszem kimeséltem magam… Most akkor postolom… :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr222375119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása