Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

Egy nő kedvenc pozíciója: igazgató.

2010.09.17. 23:56 | DarkKarol | Szólj hozzá!

  [Péntek] az előzményeket majd leírom. És akkor ez is világos lesz x).

 Ma… Úgy volt, hogy első 2 óra rendesen meg volt tartva (1. óránk nem volt, így hát 6 óránk volt, a 7. óráig) aztán bejött egy nőci, hogy 4. – 5. órán (nekünk a 3. és a 4. volt sorrendben) a felsorolt személyek elmennek írni valami felmérőt. Hát persze Barbie-t is hívták. Tündér meg már Csütörtökön se volt suliban, így hát ma se. Így maradtunk ketten lányok. A másiknak meg felmentése van tesiből úgyhogy… És akkor mondta a nő, hogy a többieknek a 4. óra tesi az 5. meg a 207-es teremben lesz. Utána még egy tesi és egy Fizika. És ennyi. Hát a 4. órás tesire átöltöztem. „Egy kicsit beképzelt voltam, de most már tökéletes vagyok.” – narancssárga pólóba.

 Először mikor mentem a fiúöltöző fele (ott szoktunk össze gyűlni), erre tök ismeretlen fiúk állnak ott. Hirtelen azt hittem, hogy még se tesink lesz… Hogy a többiek elmentek egy másik osztályterembe és akkor most jól átöltöztem, amikor másoknak lesz tesijük meg mit tom. Erre bent megláttam Szandert. Nagy nehezen leesett, hogy másik osztállyal van tesink. És akkor a tanárnő után bementem az öltözőbe és kérte a hiányzók névsorát meg felírta azokat akiknek nem volt tesi cuccuk. Menni kellett be, a torna terembe. Én mentem elsőnek, naná, hogy én. És akkor ott a vége fele oda beálltam. Mint kiderült a 9/A-sokkal voltunk. Pont azaz osztály ahol egy darab lány sincs. Szerintem… Vagy az ahol csak 1 van, de akkor is őt kiválasztották, hogy Ő is ír. A lényeg, hogy nem volt ott más lány. Csak még egy, de az is a padon ült és felmentett volt. És akkor ott jöttek be és tökre bambultak. Ráadásul az egyik klikk ott állt „mellettem”. Legalábbis nem túl messze. Egyik megkérdezte, hogy hogy hívnak. Mondtam, hogy Karol… Aztán előre álltam az én osztályom sorához. És bejött egy nő, hogy kitől mi kell neki – suli orvos – és mondta az én nevemet is. DarkKarol – erre feltettem a kezem és jeleztem, hogy én vagyok az – és mondta, hogy akkor tőlem kell az a vérnyomásos hülye füzet. Persze mindenki tisztán hallotta a nevemet…

 Most megnéztem myvip-em… Hát 10-en megnézték az adatlapomat. Ebből legalább 4 db gyerek az 9/A-s… Az egyik biztosan. Nem elég, hogy oda írta, a képéről is felismertem, mert Ő jelentett 5. órában – majd részletezem – és akkor jól láttam az arcát.

 Szóval volt tesi. Kötelet kellett mászni én meg csak álltam a kötél mellett. Nem másztam fel. Nekem nem megy… Mentem is el mellőle – tanár nem igazán vette észre – és akkor elkezdik a padon ülők közül, hogy másszak fel. Erre mondom, hogy nem tudok… Aztán mentem valami bordásfalhoz és fel kellett húznom magam. És hát az se ment úgyhogy leszartam… xD

 Jah meg volt olyan, hogy párba kellett állni és felmérésekre gyakoroltunk. És akkor én nem lehettem a bordásfallal, mert pont olyan feladat volt. Így hát az egyik felmentett 9/A-s jött oda hozzám. Úgy volt, hogy az a felüléses póz, csak fogta a lábfejemet. És akkor úgy kellett felüléseket csinálnom. Úgy volt, hogy eleinte nekem balra nézett, de volt, hogy jobbra (arra volt a bordásfal – azaz semmi – és jobbra meg a többiek) aztán meg előre fele nézett. Nem engem, inkább a lábam (ami elég ratyesz volt nekem, mert térdig érő fekete gatyám volt és úgy a lábszáram látszott és szőrős volt kicsit… ami messziről nem volt olyan feltűnő, de így biztos észre vette) és akkor ott bambult erre megkérdeztem, hogy „Számolni kell?” erre mondta, hogy „Hát nem tudom. Legyen mondjuk 20 vagy 22”. Végül lejárt az idő és akkor ment elfele. De jobban szemügyre tudtam venni ott. Látta már az öltözőben és akkor olyannak, tűnt mint a többi. De ott észrevettem, hogy elég jó felső teste volt :P xD. Meg erős is volt… Ott tartotta a lábam. De úgy rendesen. Szóval én nem teljesen csak a hasamra hagyatkoztam. De nem is úgy csinálta, hogy ott szorította volna vagy akármi. Rendes volt tőle.

 Utána mikor visszament az egyik mellette ülő mondott neki valamit erre ez a srác elkezdett dumálni. Vagy 3an ültek még ott és rá figyeltek ahogy mesél. Közben a lábával csinált valamit. Remélem nem azt mutogatta, hogy nekem ott úgy ilyen szőrős a lábam xD.  De biztos vagyok benne, hogy rólam volt szó. Most már leesett, hogy amikor jobbra nézett lehet, hogy őket nézte. Azok meg mutogattak neki valamit, lehet.

 Szóval aztán 5. óra a 207-es teremben. Az a 9/A-sok terme. Ja és előtte még mondta az egyik srác, hogy ülök-e majd mellé. Ott ül hátul és pont van mellette egy hely. Végülis nem adtam rá választ. Aztán bementünk a terembe és nem láttam a srácot. Annyian voltak – később észre vettem – és akkor ott ült elől George és oda ültem mellé. 3 személyes volt egy pad. Mellém meg Szander ült. Jó volt. George füzetébe rajzoltam meg dumálgattunk. George elkérte Szander msn címét, Szander meg megadta az övét Georgenak és aztán Szander elkérte az enyémet és George is, de Ő már olyan… Félénken. Fura volt:D. Megadtam neki, fel is vett csak nem volt fent.

 Level azóta se tűnt fel.

 Ja és majd bemásolom a hetemet, írtam füzetbe. BASZKI NEM HOZTAM EL!!! Picsába… -.-…

 Nah majd valamikor bepótolom. Most megyek!

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr362304460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása