Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

2010. IX: 22. Szerda

2010.09.25. 23:51 | DarkKarol | Szólj hozzá!

2010. IX: 22. Szerda

 Hétfőn nem foglalkoztam LEvellel, mert haragudtam rá az msn-es beszélgetés miatt. Nem tom, hogy miért, okom se volt rá… Pedig már várt rám aztán rájött, hogy nem megyek meg nem foglalkozok vele így Ő se velem. Szóval „így állunk”.

  Aznap beszéltem Greggel, oda mentem hozzá és mellé ültem. Aztán valaki „itt verekedés lesz” és nem foglalkoztam vele.. Erre csak hátra néztem. Erre nem Level meg az egyik srác? Ma meg is kérdeztem tőle, hogy mi volt ez. Mesélte, hogy úgy összetollazták egymást és ebből összeveszés lett (nem így van a sztori, rendesen elmesélte csak én így röviden). Aztán mentem a helyemre és minden a szokásosan ment.

 Kedden, azaz tegnap reggel hamar megérkeztem a sulihoz. Egy évfolyambeli lánnyal voltam. Dumálgattunk meg szívtam cigit… (Cherry-set). Aztán be mentünk én meg be mentem az osztályba ledobni a cuccaimat. Belépek az ajtón, mondom „Helló” aztán mennék tovább erre hátul egy fej felbukkan, LEvel az. A legtöbb szék még fent volt és alig voltak vagy 3-an… Meg is lepődtem Level-en. Elindulok Level már egyenesedik ki és készül rá, hogy oda megyek hozzá, erre elmegyek mellette, ki az osztályteremből. Előtte még rámosolyogtam. Meg 1x voltam a teremben, kb. ugyan ez volt.

 Lehet ma volt a verekedős szerűség, de még az óráim után oda mentem Levelhez dumálni. És ott volt még 3 srác. Aztán egyik kérdezi: „Mész haza?” és megbökte a mellette lévőt meg… rákacsintott xD. Mondom nem, koleszba, aztán jött a kérdés, hogy hol lakom meg utána kérdezték, hogy melyik csoportban vagyok. Elkezdtem egy kis gondolkodás után mondani, hogy a „szakmai gyakrolat”-on vagyok. Erre Level rávágta közben, hogy elektro-ra járok. Jóvan… Gondoltam magamban… Ja meg aznap lehetett, hogy csevegtem George-al (koleszos) meg a haverjával.

 Rendesek voltak meg tök jó fejek ^^. Aztán valahogy 2 csoportra osztódtunk és középen álltam. Jobbra egyik fesztiválról dumált (eleinte legalábbis) másikak balra meg vicceket meséltek. Fogalmam se volt, ohgy hova figyelkek, így hát egyik se nagyon. Elnézek jobbra és az egyik srác elkezdi „Jössz?” – épp rá néztem és úgy mondta. erre nézek rá, hogy mi van utána az egyik srác elkezdi a másiknak, hogy „Tudod, oda mész a csajhoz és akkor „Jössz a táborba/sátorba?”” (utolsó szót nem nagyon értettem). Azt vettem le, hogy akkor ez is valami csajozós duma akart lenni és a többiek értették…

 Végül ma… A fél osztály volt. Ezekkel legalább jóban voltam. És akkor volt tesi meg mit tom mi, akkor is úgy kicsit volt fura Level. Aztán 4. óra előtt ráült v.ki innivalójára Level. Vagyis úgy volt, hogy órára elült a helyéről és visszaült volna erre a padtársa Coca Cola dobozt tett oda.  Erre Level ráült erre megfogta és akié a doboz (az mögötte ült) annak így neki dobta. Az egész gyerek kólás lett… És senki se rakta oda direkt…

 Aztán 4. óra angol Elől ült, 2 padsorral odébb, tök elől. Mi meg Szanderral ott hátrébb (előlről harmadik pad). És szinte mindig (az esetek 92%-ában) Level arra felénk fordulva ült, oldalt, hátat fordítva a padtársának. Persze nem nézett mindig arra. Volt, hogy hátra vagy előre nézett ill. a tanárt. De aránylag sokat nézett.

 Aztán következő szünetben nem akartam Szanderezni meg Gregezni, úgyhogy kimentem hátha ott van George ill. WC fele indultam. De ott állt egyedül Level. Ránéztem, Ő is nézett engem, de gyorsan el is nézett. De aztán oda mentem hozzá és akkor fagattam, hogy miért áll ott. Aztán mesélte, hogy nem szereti, ha szívóznak vele. Meg már tökre eldumáltunk erre jött a tanár. Meg gyakran közelebb hajolt, hogy halljon. Szóval bementünk. Azon az órán erősen tette az agyát. Nem szokott olyan lenni amilyen volt! Szóval tényleg tette az agyát… Aztán szünetben kinn ragadtam George-al…

 Bementem, matek volt. Kb. semmi se nem nagyon volt csak hát kaptunk ilyen feladat lapot, most egy vonalban ült velem Level (másikpadon) és mögöttem egyik Leisle ült. Mellette Barbie és mellettem Tündér. Megpróbáltam szemezni Levellel, de vagy az Ő padtársa vagy az enyém a képbe lógott xD.

 És akkor elment a padtársa, erre hátra dőlt a székkel utána meg engem nézett. Szóval ez a mozdulat tök durva volt és láttam a szemem sarkából. Teljsen, hogy elment a padtársa és akkor néz engem, mint Rozi a moziban… Úgy bekészült. Ránéztem. Erre villám gyorsan előre izélt a székkel és mintha tök normálisan ülne vagy nem is tudom xD. El néztem. Következő pillanatban már ott volt mögöttem. Mert Barbie padtársa is elment. És oda ült dumcsizni Leisle-vel… Meg ott kolbászolt…

 Aztán jöttem haza fele és akkor beszéltem szobatársam báttyával útközben (Ő is koleszos meg a sulimba jár). [Azóta bejelölt myvip-en és felvett msn-re].

 Ja meg mikor dumáltunk Levellel, akkor volt valami amit nem értettem és akkor ott pislogtam neki. Aztán nehezen leesett neki, hogy miért és akkor elkezdte magyarázni a dolgot. Mostanában rászoktam, hogy sokat rebegtetem a pilláim xD. Mondjuk nem is bánom :P. 

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr702323422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása