Princess Of Darkness's life

Arról ami-amik velem történnek. Pasik, barátnők, programok, alvás közbeni álmok, jövőbéli álmok, szülők és problémák. Az én életfelfogásom/életstílusom ahogy én látok dolgokat meg bla-bla-bla :D.

HTML ZENE

Friss topikok

HTML

Öregembernek a félrelépés már csak a tizedik emeleti ablakban izgalmas.

2010.09.05. 01:40 | DarkKarol | Szólj hozzá!

 Öregembernek a félrelépés már csak a tizedik emeleti ablakban izgalmas.

 

  [Szombat] Most már Vasárnap van (0:52), de azért még mának írom a Szombatot xD. Szóval reggel a mobilomat kikapcsolom. Alszok tovább… Erre anyám ébreszt. Aztán meg indulunk Horrorroért. És akkor felvesszük, elmegyünk tekézni pestre. Út közben elég jól elbeszélgettünk a suliról. Ja meg a koleszemről.

 Meséltem már egy srácról. Vele voltam bowlingozni és akkor ott volt UT meg a barátja is. És hát tökre ment nekem meg minden, de egy idő után úgy oda mellém ült meg ott beszélgetett velem és ott nagyban szurkolt meg dicsérgetett… Na és hát UT nyitotta fel a szemem, hogy azért (is) voltam szar, mert miután ezt elkezdte úgy kezdtem rohamosan szar lenni. És hát felnyitotta arra is a szemem, hogy a pasi kicsit rám szállt.

 Na és aztán ott vagyunk bent. Várjuk, hogy a csapat többi tagja megérkezzen. Erre megérkeznek. Hát az egyik nem a fentebb említett bowlingos az? Hát de… És hát „kicsit” kinyalta magát. A haja hajlakkozva, be volt állítva (jó volt) és akkor sima fekete pulcsi meg rá ilyen bőrkabát szerűség és fekete farmer. Hát ez így nem hangzik úgy, de ott akkor úgy tűnt eléggé. Meg meg volt borotválkozva meg minden.

 Hát ott ültünk anyuval meg Horrorroval (persze Horrorro így is gyakran próbált csikizni ). Aztán meg anyuval cipőt cseréltünk. Mert rajtam bakancs volt és azzal nem mehettem fel. És akkor anyu felvette a bakancsom xD. Na hát és akkor gurigattam (elég szarul ment) és ott állt és nézett Horrorro, meg anyu ott drukkolt xD. És aztán a másik pályára ment Horrorro, oda mellém. És akkor úgy voltunk egy darabig, de az a hapsika is ott nézett engem. Meg szinte mindenki xD. A háttérben…

 És akkor én végeztem és leültem Horrorro mögött lévő padrészre. Az első sor tök üres volt úgyhogy oda befészkeltem magam. És ott néztem Horrorrot. Amíg nem ültem oda, tökre ment neki xD. És akkor ott mosolyogtam neki, hogy jóó meg ilyenek. Erre elég hamar jött a fentebb említett srác (ja és szemüveges amitől csak még elegánsabb lesz) és oda ült mellém. Eléggé közel. Pontosabban hozzám is ért az oldala. Kérdezte, hogy mizujs. Mondom semmi. Vagy ilyesmi. Erre kicsit vár és már kérdezném, hogy s vele? Erre elkezdi, hogy „A barátod?” mondom, hogy „Ja a haverom.” és ott bologattam. És akkor Horrorro látta, hogy oda ült mellém és kicsit fura feje volt, de azért még ott ment neki és a hüvelyk ujját felfele tartva mutatta :D. Én meg próbáltam kicsit a másik irányba dőlni a pasitól. És akkor volt még 1-2 kérdése meg mit tom. Horrorronak voltak izé arcai. Az a komor… De 1-2x viszont ott „hülyült” is, hogy milyen ügyes. Aztán végzett úgyhogy oda ült a másik oldalamra és máris ott elkezdtünk beszélgetni. Vagyis hát, hogy nekem mennyi lett meg neki meg jó volt meg ez volt meg az meg a kezünk is fáj… És hát a pasi hamar megunta a dolgot és mondta, hogy „Megyek szurkolni az anyukádnak”. Csak az anyám helyett a nevét mondta. Úgyhogy elment.

 Végül már mindenki volt és akkor az elköszönés. Állok Horrorro mellett anyuék pusziszkodnak… és akkor jön ez a 25-30 körüli pasi és 2 arcpuszival köszönt meg közben a jobb kezével (a bal oldalamon állt) a derekamat úgy kicsit megfogta… és Horrorroval kezet fogott. Aztán megyünk elfele és látjuk őket, mert jobbra a kockás kerités mögött vannak már, mennek a kocsihoz. És akkor rám nézett olyan… nem is tudom. Azaz arc… Az a kellemes meleg boldogság szerű. Én is rá néztem és kicsit mosolyogtam rá, de el is néztem xD.

 Nem nagyon szimpatizált Horrorroval. Azt hittem, hogy ennél nem lehet rosszabb. De aztán elmentünk Tesco-zni. Én meg Horrorro ettünk pizzát addig anyu meg DNS elmentek vásárolni. Aztán mentünk el és anyu kidobott a  Stop Shopnál. És akkor mint kiderült volt még egy óránk Horrorroval. Épp indultunk volna megnézni az utcabált erre találkozunk Horrorro egyik lány ismerősével. És akkor az elég jó fej csajszi szerintem. Bemutatkoztunek meg minden. Aztán jöttek a kérdései… Hogy együtt vagyunk-e. Mondom, hogy nem, erre hozzá tette Horrorro, hogy „sajnos nem” vagy ilyesmi… Aztán meg, hogy majd fogunk meg mit tom. És beültünk vele Gödörbe. És akkor, hogy mióta ismerjük egymást (én meg Horrorro) meg, hogy hogy ismerkedtünk össze. És mondta, hogy nagyon aranyosak vagyunk együtt. És hogy nem úgy és tényleg nem azért, hanem így barátként is. Nem mondtuk el, hogy jártunk… Meg szal voltak jó kérdései.

 Aztán jött másik két fiú ismerőse. Azokkal is haverkodtunk egy kicsit. Aztán hívott Doa, hogy mindjárt ott vannak a megbeszélt találkozó helyen. Aztán mi elbúcsúztunk Horrorroval és elmentünk oda. És akkor találkoztunk meg elmentünk be az utcabálba. És volt valami színpad. Ott álldogáltunk egy darabig. Ott volt egy volt évfolyam társam (Iba, Bors haverja) meg még egy srác és még egy rocker. Aki hát eléggé megnézett engem xD. Aztán ott bambult meg ilyenek.

  Elmentünk erre-arra. Egyszer csak eltűnt Doa nővére. Doa meg hívta és nem vette fel meg kinyomta meg kikapcsolta a mobilját meg ilyenek. Aztán Doa elkezdett sírni, hogy a nővérének muszáj mindig elrontania mindent meg, hogy tökre aggódik érte és akkor most még rátesz egy lapáttal… Doanak teljesen igaza volt. Most nem ecsetelem miért. És akkor ott vigasztaltam meg ilyenek. Horrorro csak ott állt és nézett ki a fejéből. És akkor megvigaztaltam meg poénkodtam egy kicsit és akkor jobb kedve lett. Aztán később azt hiszem kicsit megint kiakadt és elkezdett könnyezni, de már nem sírt. És később mondta is Horrorro, hogy én hogy megtudtam vígasztalni, mert hogy Ő ehhez tökre nem ért. Szóval ha én elkezdenék neki sírni, Ő tanácstalanul állna ott és csak nézne. Ahogy most is tette. Csak pillogott felettünk meg nézett minket. Pont mint Rozi a moziban… Típus..

 Végül sms-ben elárulta hol van (előtte írt Doa egy sms-t hogy „hol vagy?” és akkor megbeszéltük, hogy Ő külön lesz. És akkor elvoltunk egy darabig jártunk erre-arra. Találkoztunk jó pár ismerőssel. Én láttam PS-t meg a barátnőjét is. És volt 4 ember, de már csak az egyikre emlékszem. Szóval 2 lány 2 pasi. És akkor bemutatott minket Horrorro. Mondta, hogy „Kerol” (ügye így ejti a Karol-t) és akkor volt rajtam a „NE szójjá BE” pólóm. És egyik csaj kérdezte, hogy magyar vagyok-e. Mondom igen. A másik meg, hogy melyik névből van. Arra is bólogattam. Később még jó párszor össze futottunk az egyik sráccal. Akivel az idő másik felét elmulattuk. Vagyis inkább Doa meg ők. A lényeg, hogy Doa volt a legkisebb. Mindenkinél minimum 1 fejjel kisebb. És ezt nem szerette és rájött a srác és ezzel szekálta. Na hát ezen poénkodtak egy csomó ideig meg vett sört a srác meg Horrorro. Addig dumáltunk Doaval meg elhívtam WC-re is (nem kellett csak kellett dumálnom vele, felvilágosítottam, hogy a srác rákattant). És hát már az elejétől fogva Horrorronak fájt oldalt a fenekénél. De nem is az volt, hanem még a combja meg ott tényleg oldalt volt xD. A… jobb oldalánál. Szóval úgy talán inkább a csíipője alatt talán. A lényeg, hogy ott eléggé fájt neki és így nem annyira tudott menni. Aztán már elég sötét is volt meg minden (egész végig pólóban voltam) és akkor aztán mondta Horrorro, hogy támaszkodhat-e rám, mert tényleg nagyon fáj neki… Mondom jó. És akkor úgy a jobb kezét átette mögöttem. A nyakam mögött volt a könyök része és jobb oldalomon lógott le a kézfeje. Szóval  mintha átkarolna. Aztán még megálltunk valamiért, mert épp kisértük volna el a srácot a buszhoz. És akkor Doaék nagyon elindultak. Doa meg a srác. Mondtam, hogy „Majd itt megvárunk!” de már elég messzire mentek, hogy ne hallják, s hogy én ne fussak utánuk xD. Szóval elmentünk leültünk lépcsőkre és ott vártuk. És mondtam Horrorronak, hogy tök jó, hogy valszeg össze jönnek Doaval. Doa meg a srác, meg most kettesben maradtak.

 Végül kiderült, hogy Doa elkérte az msn címét. Meg mondta, hogy ravasz vagyok, hogy úgy ott hagytam őket. De egyébként igazándisdiból Horrorro lába volt szem előtt. Meg az volt a cél, nem ők xD. De hát keverni a kettőt a hasznossal… Meg mondta Doa, hogy aztán nem is szekálta a kicsiségével meg ilyenek. Ja és Doa kétszer is „felpofozta”. Szóval arcon ütötte. Elsőnél mondta a srác, hogy „Ezt megérdemeltem.”. De hát ha egyszer szekálja…

  Úgyhogy Doanak is bejött a srác meg minden :D. Mi meg ott dumáltunk Horrorroval. Ja meg csikizett meg minden. Aztán jött Doa meg volt tűzijáték meg aztán jöttünk haza. Mező hozott minket haza.

 Meg haza fele úton mondta Mező, hogy én most járok-e Horrorroval. Mondom nem. És kérdeztem, hogy „Miért, úgy néz ki?” erre mondta, hogy igen, Doa meg „eléggé” és Doa nővére is valamit ott halkan mondott egyetértés ként. És mondta Mező, hogy mert úgy tökre rám tapad vagy rajtam lóg vagy mi. Hát most már nem is annyira, mint régen. Kicsit sikerült leállítanom. Csak hát most ott mindenki előtt ne csináljon már nekem ilyeneket. Nem az, hogy úgy félre érthető, hanem már vannak olyanok amik másként is. Pl. mikor a kezemet elveszi és maga előtt van és fölé görnyed és hát máshonnan nem sokat látni csak hogy az ölében a kezem… xD Ő meg nézi…

 De ezt is akkor mondta, mikor már kiraktuk Horrorrot. Egyébként meg egy négyszemélyes autója van ami elég kicsi. Szóval ott nyomorogtunk xD. Én meg ráültem két ilyen övcsatra. És voltak gödrök is. Addig elviseltem, de aztán meg fogtam és elizéltam onnan őket. Nekik támaszkodtam. És akkor mondtam, hogy csak ezek a szarok nyomják a seggem meg zavaróak. És akkor Horrorro meg csak nagyban nézett ki az ablakon, azaz „háttal” (a feje) nekem… Fura volt. Aztán mikor témát váltottunk akkor már úgy előre nézett.

 Na de most ennyi, mert így is hulla vagyok. Egyszerűen… Lehet meg is fáztam, mert hangom az már nincs, fájt a fejem, de eléggé… Egész végig pólóban voltam. És rohadt fáradt meg álmos vagyok. Mint a mosott szar :S.

 Ráadásul még semmit se tanultam, pedig Fizikából vagy 3 szabályt is tudnom kéne… Egyébként a lényeget most így ide sürítettem, mert egyébként rohadt hosszú volt ez a majdnem 12 óra…

A bejegyzés trackback címe:

https://darkkarol.blog.hu/api/trackback/id/tr492272267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása